غير مقروء 15-07-31, 08:43 PM   #13
ابومسلم2005
المشرف العام

اوسمتي

المدينه: مدينة بدر البحيرة
ابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيدهابومسلم2005 لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: مطلوب مسدس صوت في الاسكندرية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi مشاهدة المشاركة
منتدي بيتناول مواضيع عن اﻻسلحة يعني هوايتي . اعضاء في غاية من اﻻحترام و الرقي . (و لو ان حاليا مفيش غير حضرتك و استاذ عاطف اللي بتتفاعلوا ) فأي يمنعني من التجاوب ؟؟ انا طول ما انا قاعد كل ربع ساعة تقريبا ادخل اشوف حاجة جديدة اتكتبت ولة ﻻ ؟ ياريت المنتدي البي اتعلمت منة يرجع زي اﻻول
زي بالضبط كل شوية ادخل المنتدى اشوف فيه جديد ولا لأ
انا عندي فكرة ممكن تنشط المنتدى شوية بس هي هتبقى مكلفة نوعا ما زي ما الاستاذ عاطف عمل
ممكن كل واحد يزود نشاطه على ارض الواقع شوية
يعني اللى مهتم بالمحدثات الصوتية يبتدي يهتم بحاجة واحدة معاها زي بنادق الصيد ويشتري بندقية ولو ارخص حاجة زي الصيني والرمسيس ويطلع يصطاد وسيجد هواية جميلة جدا ورزق كتير وجميل وصحى كمان وسعادة لمن حوله عمري ما انسى الشعور الجميل اللي بحس بيه لما اصطاد يمام واهدى ببعضه بعض الاصدقاء او اعزمهم على الغداء خاصة انه لا يمكن شراؤه الا عن طريق الصيد
او لو الواحد بيصطاد طيور ممكن ينوع ويشتري عدة صيد سمك (تاني يشتري) ايوة معلش هي الدنيا كده ما من شيء الا بشئ بس عدة صيد السمك ارخص بكتير من البنادق
المهم يطلع يصطاد وينقل لنا طلعاته وخبرته وبرده اهو رواج لادوات الصيد وهذا على سبيل المثال وليس الحصر
اناعن نفسي بفكر جديااني ارجع اصطاد سمك بعد انقطاع اكثر من خمسة عشر عاما ايام البوصة الغاب