غير مقروء 11-04-26, 11:50 AM   #24
Android man
صياد متقدم

الصورة الرمزية Android man

المدينه: port said , egypt
Android man في بداية الطريقAndroid man في بداية الطريقAndroid man في بداية الطريقAndroid man في بداية الطريق
افتراضي رد: عضو جديد ومحتاج ترحيب ومساعدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basic مشاهدة المشاركة
اوبااااا الكلام ده كبيييير ........
لو حضرتك ينفع تشركنا بالتكلفة المبدأية للموضوع ده طبعا التكلفة بتبقى عالية لأول قطعة لأنها فيها كل التجارب والتعديلات بس بعد كده المفروض التكلفة بتقل ......

وكمان لو حضرتك ينفع تحطلنا صور او اي تجربة فيديو عشان نعيش معاك التجربة .........

وربنا يبارك ويزيد من امثال حضرتك اللي بيدورو على التطوير والعمل

والله اخجلتم تواضعنا والحكاية مش صعبة بلمرة فخد قانون في حياتك تمشي علية وانت مش هتقابلك عواقب ابدا لا تستسلم ابدا والحاجة الي متقدرش تشتريها فقط قوم بصناعتها بنفسك وان فشلك فقد نلت شرف المحاولة وانا فشلت كتيييييييييييييييييييييييييييييييييير مش بس في الاسلحة فلسلاح والصيد دي واحدة من هوياتي الاثني الي مفيش غيرهم الصيد والطيران
وقد قمت بتصميم اكثر من طائرة تحكم عن بعد ولكن لم تسمح لي الفرصة بصناعتها الا نماذج اولية نظرا لتعقيدها وانا الان اقوم بصانعة شيء اقل تعقيدا ليدر علي المال الذي يمكنيي من شراء مستلزمات احتاجها لحياتي العلمية
وان شاء الله لو نجحت اعدكم اني سوف اعرض هنا في المنتدي القطع بسعر رخيص مقارنة بلاف الدولارات التي نسمعها في المحلات
وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا بجد علي تفعالكم معي وارجو اي حدد يرد عي سؤالي الاخير بس ياريت يكون عارف الاجابة مش تقدير منو وخلاص
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
و ابتغ بذلك وجه الله عسى ان يقيك الله ميتة السوء
اذا هممت بالقاء بقايا الطعام في حاوية القمامة فاجعل نيتك ان تكل منها الدواب
و ابتغ بذلك وجه الله عسى ان يرزقك الله من حيث لا تحتسب
اذا اشتدت حرارة الصيف فاجعل اناء به ماء في شباك غرفتك لتشرب و تتبرد فيهالطيور
و ابتغ بذلك وجه الله عسى ان يسقيك الله يوم العطش الاكبر
Android man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس