غير مقروء 11-07-07, 04:05 PM   #30
fesal
صياد قديم

الصورة الرمزية fesal

المدينه: مصر الجديده
fesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.

مش عارف والله بالنسبه لموضوع قرن الغزال مش شرط ان الواحد يكون بلطجي انا كان معايا ليزر مان وبدلتها بمطوه قرن غزال بصراحه لقيتها ماركه اسمها اوكابي مصنوعه في جنوب افريقيا وانها مصنوعه من معدن اكربون ستيل 1001
وانها قويه جدا جدا جدا في التحمل وتمنها من 16 دولار ل 25 دولار بصراحه الت اجربها وبدلت وعجباني بس مش بمشي بيها غير وانا مسافر او في البحر او المراكب الي عايز يستخدم اي سلاح عشان يقتل هيقتل ممكن اقتل واحد علي فكره بمعلقه شاي انا بلعب مارشل ارت بقالي سنين طويله وعارف ايه معني انك تحول معلقه شاي لسلاح قاتل والمصادفه ليه صديق عراقي كان بيحكيلي ان من ضمن ادوات التعذيب معلقه شاي فستغرب انا الت ممكن اقتل بيها اضرب في نقاط ضعف كدا يعني طلق بيقلعوا بيها مقله العين فالتله جديده دي

ملهاش دعوه علي فكره وموضوع البلي دا انا شايف ان مسدس الرش الغاز بيضرب وممكن يموت وملوش صوت كمان يعني الي عايز يموت حد هيموته باي وسيله الفكره في الخلق والتربيه والثقافه العامه في استخدام العنف عامتا يعني واحد زي الحمد لله اعرف اخش اي خناقه واسد بس عمري متخانقت تقريبا من الثانويه العامه ولا حتي في الثانويه العامه فاكر اني اتخانقت غير مره ولا اتنين وناس اليله الادب اصلا مش متربيه

برا كله بيمسك سلاح التجريم علي الي يستخدمه استخدام خاظئ
في رايي ان اليهود مش عيزين الناس تسلح نفسها عشان الشعب الغير مسلح سهل السيطره عليه
الشعب المسلح بيتعمله الف حسااااب
يعني تخيل الحكومه كدا تعرف تعمل حاجه مع العرب مستحيل بيعملوا الف حساب
لكن في المدن يهينوا ويعملوا الي عيزينه طول مهوا ماسك سلاح وماشي بيه وفرحان وعارف ان بقيت خلق الله عزل
fesal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس