الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-07-21, 11:43 PM   #1
(عبدالله)
صياد جديد

(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده
افتراضي للإستفسار عن مسدس ميجور ليون

السلام عليكم ورحمه الله

يا إخوه أنا عايز رأيكم في مسدس ميجور ليون هو حي بيضرب بلي 6 مل وبياخد ست طلقات في المخزن؟؟؟

إيه رأيكم فيه؟؟؟
وكم سعره؟؟؟
(عبدالله) غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-07-21, 11:46 PM   #2
Angel
عضو مميز

الصورة الرمزية Angel

المدينه: Cairo
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: للإستفسار عن مسدس ميجور ليون

هو حلو المسدس لكن فى بدايل افضل منة زى الرامبو نظرا لانة برضة مش هينطر معاك فارغ
زية زى الفولجا بالظبط
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-21, 11:51 PM   #3
(عبدالله)
صياد جديد

(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده(عبدالله) لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
هو حلو المسدس لكن فى بدايل افضل منة زى الرامبو نظرا لانة برضة مش هينطر معاك فارغ
زية زى الفولجا بالظبط
عفوا
مش فاهم من حضرتك؟؟؟
ممكن توضح أكتر

أنا الآن رايح أشتري المسدس

لكن كم سعره؟؟؟
(عبدالله) غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-21, 11:55 PM   #4
Angel
عضو مميز

الصورة الرمزية Angel

المدينه: Cairo
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى

مش عارف سعرة بالظبط حاليا

هو هيضرب معاك صوت و بلى زى الفل انما مش هينطر فارغ لازم كل ضربة تشد اجزاء تانى
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-21, 11:58 PM   #5
lord of the war
Banned

lord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيده

اولا هو مش حي هيو بيتوسع الماسوره بتاعته وبيعلو الطلق الالماني ال 8 مم ويركبولها طروش وبتبقي شبه الحي تمام بس مش نفس خصائصها انا اعرف ناس اتنصب عليها واشترته ب 7 الاف جنيه ونصيحه لو عايز مسدس بلي سعره كويس خليك ف الفولجا بيضرب بلي ومطاط كمان واحسن من الرامبو اللي انا شاكك انه صناعه صينيه
lord of the war غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links