الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-10, 09:42 AM   #10
Mohamed El-Hadidy
صياد متفاعل

الصورة الرمزية Mohamed El-Hadidy

المدينه: القاهره-طرابلس
Mohamed El-Hadidy مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mohamed El-Hadidy
افتراضي Re: رد: للبيع مسدس بلو سى 60 اللون الفضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحارب5 مشاهدة المشاركة
انا زعلان من اللى عملتو لانى لما حجزت المسدس منك جيتلك بعد الفطار وركبت الترو وجيتلك عين شمس مع انك سبتنى ملطوع فى الشارع ساعة الا ربع قولت عادى مفيش مشكلة وبعد لما جيت خدنى من الترو مشينا فى عين شمش حالو 500 متر وبعديها تقولى جيب الفلوس اروح اجبلك المسدس وخليك واقف انت ينفع الكلام دة يا راجل دة انت صياد قديم وعارف اصول البيع والشراء وانا معرفكشى علشان تقولى هات الفلوس اجبلك المسدس وتسبنى واقف فى الشارع وتسبنى وتمشى اكيد انت عارف اللى بيعمل الحركات دة بنقول علية اية ن ؟؟؟
انا مش اقولك حسبى اللة ونعم الوكيل على فلوس المواصلات والمكالمات اللى كلمتهالك دة انا جيتلك من بركة السبع للقاهرة وكمان مش هاين عليك تجيلى رمسيس تخلينى اجيلك عين شمس فى اخر مصر يا راجل عيب الحركات دى احنا فى ايام مفترجة وعيب لما تطلع من صياد قديم
المفروض ودة اصول البيع وكل المنتددى والاعضء بيتعملوا بية المفروض تجيب المسدس فى المكان المحدد واشوف المسدس واعاين ولو عاجبنى ادفعلك الفلوس مش تجبنى اخر مصر وتقولى جيب الفلوس وخليك واقف وانا ارو اجبهولك وتعملى حوار حسبى اللة ونعم الوكيل فى الفلوس اللى دفعتها فى اموالات وربنا نجدنى منك لانى بعمل ربنا فى تعاملاتى وعارف ربنا كويس اوى وهارش الحركات القديمة دى
دة انت بسببك وبسبب تاخيرك علية فى المترو زعلت عضو محترم منى كان واقف مستنينى فى رمسيس وبوظتلى بيعة مسدس كنت جايبهولو عضو اسمو استاز محمد وانا باعتزر لية وهوة اكيد ايعزرنى
ارجو من الادارة تتخز الاجراء الازم ناحيتو علشان ميعملشى كدة مع اى عضو تانى وكلو يخلى بالو منو وكلامى صحيح واخر كلامى اقولو حسبى اللة ونعم الوكيل فيك فى الايام المفترجة دى وانا حبيت اكشفك واقول الكلام دة علشان اخواتى الاعضاء يخلو بالهم منك وميقعش فى حركة من حركات
كويس والله يا باشا ان حضرتك حكيت الموضوع بالتفصيل,و انت عملت الصح لما رفضت تديله الفلوس,و ربنا يعوض وقتك و الفلوس اللي اتسرفت في المشوار,,و في انتظار العضو يقول لو في حاجه ناقصه في الموضوع,,,و لو طلع كلام حضرتك كله صح,للأسف الاداره متقدرش تعمل حاجه,لأن المندي ملوش علاقه بتعاملات البيع و الشراء
Mohamed El-Hadidy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links