الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-04-03, 04:44 AM   #1
mohamed anwar
عضـــــــــو ذهبـــــــــــــى

الصورة الرمزية mohamed anwar

mohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريق
افتراضي اعتزار

بسم الله الرحمن الرحيم

اخواني الاعزاء مشرفين واعضاء احب ان اتقدم بأعتزار موجه للجميع عن قله مشركاتي في الفتره الاخيره والكل يعرف السبب لان فعلا الوقت بين عملي والمتابعه اصبح مستحيل متابعه منتديين في انن واحد ممايشعرني بالتقصير في حق مهمه نسيبت الي من قبل كما اخب ان ارفع الحرج عن المديرين في اختيار مدير اخر للقسم وارجع الي صفوف الاعضاء وتقبلو بقبول فائق الحب والاحترام وشكرا
mohamed anwar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 10-04-03, 09:15 AM   #2
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي رد: اعتزار

الاخ العزيز محمد انور انا شخصيا مش موافق علي انك تكون عضو وبس لان الادارة لما حطتك مشرف كانت عارفة ومتاكدة انك قدها وقدود وبعدين يا محمد احنا كلنا بنحب الهواية والصيد والمنتدي دا او التاني بتعونا مش بتوع الادارة او اي حد احنا لو كل واحد فينا قال انا مش فاض او مشغول بكذا او كذا يبقا الدنيا ها تقف تقبل تحياتي
غير مقروء 10-04-03, 03:08 PM   #3
mohamed anwar
عضـــــــــو ذهبـــــــــــــى

الصورة الرمزية mohamed anwar

mohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريق

[QUOTE=galal khalifa;15139]الاخ العزيز محمد انور انا شخصيا مش موافق علي انك تكون عضو وبس لان الادارة لما حطتك مشرف كانت عارفة ومتاكدة انك قدها وقدود وبعدين يا محمد احنا كلنا بنحب الهواية والصيد والمنتدي دا او التاني بتعونا مش بتوع الادارة او اي حد احنا لو كل واحد فينا قال انا مش فاض او مشغول بكذا او كذا يبقا الدنيا ها تقف تقبل تحياتي[/QUO

اخي العزيز احب ان اشكر ثقتك الغاليه وكان السبب هو رفع الحرج ليس الا والاعضاء لما بتسئلني وارد عليها بفوجئ انه كرر السؤال هنا تاني في نفس القسم فمن الطبيعي انك مش حترد علي نفس العضو مرتين في نفس السؤال مما يتخيله البعض تقسير فيما نسب اليك من عمل وانت اكتر واحد عارف ظروفي بين جولدن هنتر واجيبت هنت والصياد السوري والبواردي وللعلم انا لم اقم بالتنازل عنها بل اقم برفع الحرج ان وجد وشكرا للجميع
mohamed anwar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-04-04, 11:43 PM   #4
حسام
صياد متفاعل

المدينه: طنطا
حسام مستواه غير معروف

انت غير ملام يا استاذ محمد خصوصا مع الزيادة الرهيبة فى كمية المعلومات والمستجدات على المنتديين مؤخرا مما يجعلنى و انا العضو أفاجىء بكمية غير متوقعة من المشاركات اذا تغيبت لأيام قليلة عن احد المنتديين فاذا كان هذا حال العضو الذى يتابع فما بالكم بالذى يكتب هذه المشاركات وتقبلوا مرورى
حسام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم