الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-03-03, 03:58 AM   #19
Android man
صياد متقدم

الصورة الرمزية Android man

المدينه: port said , egypt
Android man في بداية الطريقAndroid man في بداية الطريقAndroid man في بداية الطريقAndroid man في بداية الطريق
افتراضي رد: ====(:رابطة الناس اللي متسبش حاجة الا لما تجيب اخرها :)====

وانا وانا عندي 6 سنين او 7 مش فاكر بلظبط كان اول واخر مرة ابويا يضربني فيها وقعدت زعلان ومش عارف اخلية يدايق ازاي ففكرت احزنة علي الساعة بتاعتو كان شتريها ايامها ب4000 الاف جنية ايام الرخص
جبتها وبأيد الهون وفشفشتها وكمان رميت كل حتة من الساعة في مكان علشان افرق دمها بين القبائل ههههههههه
وقعد يسايس فيا ويدلعني علشان يعرف انا خبتها فين ولما قولتلو كسرتها مصدقش وافتكر اني بهزر ولما عرف الحقيقة كانت امي هتطلق فيها بس الحمد لله عدت علي خير ومن ساعتها معدش بيلمسني الي يومنا هذا (اتعلم من اخطائو)
وانا بحمد لله كل حاجة تخطر علي بالك مهما كانت كبيرة او صغيرة لازم افكها او ما اجبها حتي لو موبايل او بندقية او اي شيء كان (حب استطلاع ومعرفة كيف تعمل ) 90% من الاشياء الي بفكها مبترجعش زي ما كان
وبوظت عربية مرسيدس تمساحة بتاعة واحد صاحبي ربنا يمسيه بالخير لو لسة عايش خليتها متنفعش من كتر المطبات وكنت بطلع بيها من فوق الرصيف وبعمل بيها بهلوان
مفور تحت ايدي في خمس سنين اكثر من 30 الف جنية موبيلات بس (كنت اول واحد في مصر يمسك موبايل تتش سكرين وكنت هموت واعرف الشاشة بتشتغل ازاي ففكيتها و عينك متشوفش النور هههههه)
كنت من الناس القليلة الي استخدمت الصوديوم الخام للتفجير وفجرت حمام المدرسة بتاعتي (وربنا ستر ومحدش مات) بس سور المدرسة اتشال بالحمام ههههه
و ابتغ بذلك وجه الله عسى ان يقيك الله ميتة السوء
اذا هممت بالقاء بقايا الطعام في حاوية القمامة فاجعل نيتك ان تكل منها الدواب
و ابتغ بذلك وجه الله عسى ان يرزقك الله من حيث لا تحتسب
اذا اشتدت حرارة الصيف فاجعل اناء به ماء في شباك غرفتك لتشرب و تتبرد فيهالطيور
و ابتغ بذلك وجه الله عسى ان يسقيك الله يوم العطش الاكبر
Android man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links