الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-23, 11:00 PM   #1
Tony
صياد متفاعل

الصورة الرمزية Tony

المدينه: القاهرة
Tony مستواه غير معروف
Unhappy الكرال

الكرال ركبت سباق الاسعار دى وصلت الى 1500 جنية

Tony amg

Tony غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-08-23, 11:06 PM   #2
ashraf_f
صياد قديم

الصورة الرمزية ashraf_f

ashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: الكرال

كل تجار المنتدى بيبيعوها من 1200 الى 1250
غير مقروء 12-08-23, 11:09 PM   #3
Tony
صياد متفاعل

الصورة الرمزية Tony

Tony مستواه غير معروف

كلم الشيخ كريم وهو يقولك

Tony amg

Tony غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-24, 02:34 AM   #4
doos99
صياد قديم

الصورة الرمزية doos99

المدينه: بنى سويف
doos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدى

منتظر انها تزيد اكتر لانها بدات تثبت جداره في السوق بندقيه عمليه مع ان فيها عيوب ولكن بالنسبه لسعرها تعتبر جيده جدا
فانظر الى تلك الأوراق التي تغطي وجه السماء
ودعك مما سقط على الأرض فقد صارت جزءاً منها

عندمآ يوِزِع آلله آلأقدآرِ وِلآ يمنحني شيئاً أرِيدهُ .. أدرِك تمآماً أن آلله سيمنحني شيئاً أجمل ممآ أُرِيد ..
آللهم لآ تعلق قلبي لمآ ليس لي وِإجعل لي فيمآ أُحب نصيب
doos99 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-24, 04:26 AM   #5
hemi afifi
صياد نشيط

الصورة الرمزية hemi afifi

المدينه: الاسكندريه
hemi afifi مستواه غير معروف

وانا بشتريها سمعت من اول 1300 لحد 1800 الدبشك الرمايه و العاديه بني و اسود من 1100 لحد 1500 اي حته بره المنتدي و التجار اللي احنا عارفينهم حتسمع هباله المحلات بتتكلم كلام بعيد جدا عن الاسعار هنا
غير مقروء 12-08-24, 09:18 PM   #6
zezo bose
صياد متقدم

الصورة الرمزية zezo bose

المدينه: جمهورية مصر العربية
zezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيده

انا فى راييى الخاص ما تستاهلش قرش صاغ واحد ولا ليها اى لازمة 99% من سوق اى منتدى مليان كرال للبيع وده نظرا لانها زى ما بنقول رجل اللقاء الاول يعنى هى تتعرف عليها مرة واحدة وبس وتانى مرة شكرا ما تلزمكش فى حاجة واكرر ده راييى الخاص وعن تجربة اقسم بالله لا تستحق لقب بندقية صيد اصلا خامات رديئة وكل من يشتريها بيعدل فيها كانه بيعيد تصنيعها من اول وجديد وبردو قصيرة العمر وعيوبها تنكشف بسرعه جدا كما قلت رجل اللقاء الاول بينكشف بسرعة ولا ترغب ان تلقاة مرة اخرى بنادق الايرسوفت ههههههه اللى هى لعب اطفال برقابتها وعاملة زى اللعب او المنتجات الصينى تبهرك بشكلها وتقهرك فى شغلها يعنى تحزنك عليها بعد كده وعلى خسارة فلوسك فيها وانا قلت راييى معرفش مين معايا ومين ضدى وتحياتى وشكرا
غير مقروء 12-08-25, 01:26 AM   #7
hemi afifi
صياد نشيط

زيزو باشا البندقيه دي مش سيئه للدرجه دي انا معايا و هما شوية تعديلات ميجوش ب 300 جنيه و بتبقي محترمه الي حد ما و بتقبل اجزاء من بنادق تانيه محترمه زي الاسباني زي البستم و مجموعة الزناد و الجلبه و السوسته لو باظوا و ده مش سهل انهم يبوظو بسرعه ساعتها ممكن تغيرهم و في نفس الوقت بتعلي مستوي البندقيه قد تكون الماسوره هي عيبها الاساسي عشان تغيرها صعب بس اي حاجه تانيه سهلة و بردو دي كلها علي بعضها مش معديه 1300 جنيه دول دلوقتي يادوب يجيبو رمسيس و ما ادراك ما الرمسيس و خاصة الانتاج الجديد او تجيب حاجه نوريكا ضعيفه جدا و بردو خاماتها وحشه الواحد عشان يمسك بندقيه مستواها معقول اليومين دول عايزله 4000 جنيه و انت عارف اللي معاه قرش دلوقتي بيجيبله اتنين حراس و بردو العامل الاساسي هو الاستخدام انت لو معاك 350 و استخدامك وحش حتبوظ
غير مقروء 12-08-25, 01:45 AM   #8
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose مشاهدة المشاركة
انا فى راييى الخاص ما تستاهلش قرش صاغ واحد ولا ليها اى لازمة 99% من سوق اى منتدى مليان كرال للبيع وده نظرا لانها زى ما بنقول رجل اللقاء الاول يعنى هى تتعرف عليها مرة واحدة وبس وتانى مرة شكرا ما تلزمكش فى حاجة واكرر ده راييى الخاص وعن تجربة اقسم بالله لا تستحق لقب بندقية صيد اصلا خامات رديئة وكل من يشتريها بيعدل فيها كانه بيعيد تصنيعها من اول وجديد وبردو قصيرة العمر وعيوبها تنكشف بسرعه جدا كما قلت رجل اللقاء الاول بينكشف بسرعة ولا ترغب ان تلقاة مرة اخرى بنادق الايرسوفت ههههههه اللى هى لعب اطفال برقابتها وعاملة زى اللعب او المنتجات الصينى تبهرك بشكلها وتقهرك فى شغلها يعنى تحزنك عليها بعد كده وعلى خسارة فلوسك فيها وانا قلت راييى معرفش مين معايا ومين ضدى وتحياتى وشكرا

وائل باشا
رأيك الشخصى
ويجب ان نحترمه
ولاكن ليه ميكونش عيب حصل منك وليس من البندقيه
انا عن نفسى معايا بام22 بسوسته وجلبه ديانا واسكوب 50
ومش بضرب الا بالكرال
وعندى منها نمره 1 ونمره 2
ومجمع بالنمره 1 ثلات ضربات متتاليه من على بعد 30 متر فى منتصف الكروش على ورقه نشان
والبندقيه بالبظبط ب350 جنيه تقلبها زى الهانتر او الشادو فى الاداء والدقه وعن تجربه وقياس على كرونو
وب500 جنيه تخليها فى سرعه البام وعن تجربه وقياس وسرعات محتمره وموازيه البام

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-25, 02:01 AM   #9
hemi afifi
صياد نشيط

عادل باشا رجاء شخصي لو تكتب التعديلات اللي ب 350 و ب 500 جنيه دي و يا سلام لو الموضوع يتثبت عشان كل اللي بيجيب كرال و يدخل المنتدي بيتجن و يقعد يسأل و يسمع كلام كتير و مبيعرفش ياخد قرار في الاخر او بياخد قرار غلط يزعله بعد كده
غير مقروء 12-08-25, 02:46 AM   #10
moorey
صياد قديم

الصورة الرمزية moorey

moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى

الكرال بندقيه محترمه و لله انا نفسي اجيب وحده بس مستني شويه كده و اجيب
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-25, 02:50 AM   #11
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى

الصورة الرمزية ahmed yasser

المدينه: الزقازيق
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser

اظن سعرها مش هايزيد اوى زى مالناس فاكرة ممكن يزيد ويقل تانى لانها من اهم مميزاتها سعرها الرخيص فاذا لم تتوافر الميزة دى يعنى مثلا لو وصلت ل 2000 طب مانا ازود عليهم شوية واجيب بندقية على حق ربنا اسبانى فلو غليت هايبقى زيها زى غيرها من البنادق الحلوة بس غالية فالناس هاتتجه للغالى الاسبانى والله اعلم برضو ماحدش عارف بكرا مخبى ايه
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-25, 06:34 PM   #12
zezo bose
صياد متقدم

الصورة الرمزية zezo bose

المدينه: جمهورية مصر العربية
zezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
وائل باشا
رأيك الشخصى
ويجب ان نحترمه
ولاكن ليه ميكونش عيب حصل منك وليس من البندقيه
انا عن نفسى معايا بام22 بسوسته وجلبه ديانا واسكوب 50
ومش بضرب الا بالكرال
وعندى منها نمره 1 ونمره 2
ومجمع بالنمره 1 ثلات ضربات متتاليه من على بعد 30 متر فى منتصف الكروش على ورقه نشان
والبندقيه بالبظبط ب350 جنيه تقلبها زى الهانتر او الشادو فى الاداء والدقه وعن تجربه وقياس على كرونو
وب500 جنيه تخليها فى سرعه البام وعن تجربه وقياس وسرعات محتمره وموازيه البام
ياعم هو انا لازم استفزك عشان اشوف تعليقك والله ليك وحشة وكل سنه وانت طيب ويا سيدى هى وجهات نظر بس بجد هو راى شخصى مش عارف ليه مش مقتنع بيها وبجد ياريت تعمل موضوع عن التعديلات شاملة عشان يمكن نغير راينا ولك كل التحية والاحترام
غير مقروء 12-08-26, 02:48 AM   #13
tamer_tatow
صياد متفاعل

الصورة الرمزية tamer_tatow

المدينه: الاسكندرية
tamer_tatow مستواه غير معروف

كل البنادق غليت ولسة ح تغلي علشان قرب بداية الموسم وده عادي طبعا
tamer_tatow غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

الكلمات الدلالية (Tags)
كرال

sponsor links