الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الصيد البحري والنهري > صيد السمك

صيد السمك معلومات عن انواع الاسماك وكيفيه واماكن الصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 15-11-22, 11:07 PM   #1
ebrahem
صياد متقدم

ebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريق
افتراضي يا صيادين مساعدة

الزمﻻ الكرام نظرا ﻷن مفيش سمك كبير فى القاهرة عاوز اطلع طلعة بعد الفجر عالسويس اجيب سمك ممكن حد يوصفلى طريق الحلقة ازاى وافضل انواع اﻻحجام الكبيرة اربعة كيلو مثﻻ واية الى ممكن تجيبة اليومين دول اعمل علية عزومة كويسة قاروص وﻻ شعور وﻻ هامور وﻻ اية انواع غيرهم و اية اللغة الى اتكلم بيها عشان محدش يستغفلنى بما انى رايح اجيب كمية وفى حد معين اجيب منة وﻻ اعمل اية والميزانية تكون كام لو عاوز اجيب اربع خمس سمكات الواحدة متوسطها 4 كيلو وفى حد فى السويس ممكن يجهز السمك بصنعة حلوة فى وقت معقول.. واذا زودتلى كمية جمبرى رمادى كبير يتكلفوا كام سعر وتوضيب.. انا معنديش خبرة ومحتاج ارشادات
ebrahem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 15-11-22, 11:54 PM   #2
محمد حامد بلتاجى
صياد نشيط

محمد حامد بلتاجى مستواه غير معروفمحمد حامد بلتاجى مستواه غير معروفمحمد حامد بلتاجى مستواه غير معروف
افتراضي رد: يا صيادين مساعدة

طب ما تكمل وتطلع على المنزله وهتعمل اخلى شغل صدقنى
محمد حامد بلتاجى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم