الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-06-04, 07:01 PM   #1
Mr_mody
صياد متقدم

المدينه: الاسكندرية
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى
Smile New Member Interested In Hunting

الاسلام عليكم جميعا
انا اسمي احمد من الاسكندرية ,كنت لقيت المنتدي بالصدفة كنت فاتح جوجل فكتبت Egypt huntingفلقيت المنتدي و اتفرجت علي كلام الاعضاء و كيفية حواراتهم و مشاء الله ناس محترمين و جدعان و طيبين و انا يشرفني اني اتكلم معكم عن الصيد و كمان انا لسة جديد و معرفش اي حاجه بس انشاء الله اتعلم منكم و استفيد من خبرة الاعضاء الموجوده
بس انا كنت عايز اسأل سؤال بسيط ...انا دلوقتي لسه حتعلم الاول امسك البندوقيه ازاي طبعا و كده و لسه قدامي وقت عقبال ما اتعلم الصيد صح بس انا عايز اعرف ان اصتدت مثلا عصافير او يمام هل اقدر اوزعه علي ناس غلابه و لا لا و هل حرام لو اصتدت عصافير و اكلتهم لقطط و لا ايه لأن الصراحه مش عايز اقتل روح علي الفاضي لأن ده حرام
و اتمني اشوف منكم الردود
Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links

sponsor links