1. youtube
  2. new
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ورشة الاسلحه

ورشة الاسلحه صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 11-08-31, 02:57 AM   #11
احمد رافت
صياد متفاعل

احمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريق احمد رافت غير متواجد حالياً

جزاك الله خيرا علي مشاركه معلوماتك مع جميع الاعضاء وبتمني من كل الاعضاء الكرام الاقتضاء بيك وعدم احتكار المعلومه

مع اطيب تحياتي

غير مقروء 11-09-01, 03:58 AM   #13
Mohamed Talal
صياد متفاعل
الصورة الرمزية Mohamed Talal

Mohamed Talal مستواه غير معروفMohamed Talal مستواه غير معروف Mohamed Talal غير متواجد حالياً

شكرا للأهتمام جميعا وجزاكم الله خيرا...

اخي الدكتور يسري
اوعدك بأذن الله في اقرب فرصة واول قطعه سلاح هتجيلي عاوزة تتصبغ هشرح الموضوع بالصور
بس القطعة الاخيرة دي كنت مستعجل فيها ومكنتش فايق خالص

وبالنسبة لموضوع الدبشك فأظن موضوع الشرح والتصوير صعب لأنه مش ليه خطوات خالص والله
الفكره كلها بتم وانت شغال يعني مفيش اي اسس متبعة غير الرسم والطباعة ونقل الرسم على الدبشك ثم النحت
وانا والله مبحب احتكر اي معلومة لكن موضوع الشرح في حالة النقش الخشبي صعب جداا لأنه ملوش مقاييس
انت شغال وزي ما تيجي
وعلى العموم برده في اقرب فرصة هنحت فيها اي حاجة هصورها فيديو وصور بأذن الله

وياريت والنبي ماحد يزعل مني

السلام عليكم

غير مقروء 11-09-01, 05:06 AM   #15
عادل عبده
صياد قديم
الصورة الرمزية عادل عبده

عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده غير متواجد حالياً

يا باشا جزاك الله خير وانا اديتك نقطه وكن عاوز اديك اكتر والله بس معرفش ليه اداك نقطه وحده
انت فعلا تستحق التقييم

التوقيع:
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

غير مقروء 11-09-01, 12:31 PM   #16
sayedlabib
صياد قديم
الصورة الرمزية sayedlabib

sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق sayedlabib غير متواجد حالياً

ممتاز جدا ومجهود جميل ويا ريت لو حضرتك تعرفلنا صبغ الانتيمونيوم لان اغلبنا يمتلك مسدسات صوت

التوقيع: لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له

غير مقروء 11-09-01, 11:55 PM   #17
يسرى
صياد مبدع جداً

اوسمتي

يسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدىيسرى حائز على اهتمام المنتدى يسرى غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Talal مشاهدة المشاركة
شكرا للأهتمام جميعا وجزاكم الله خيرا...

اخي الدكتور يسري
اوعدك بأذن الله في اقرب فرصة واول قطعه سلاح هتجيلي عاوزة تتصبغ هشرح الموضوع بالصور
بس القطعة الاخيرة دي كنت مستعجل فيها ومكنتش فايق خالص

وبالنسبة لموضوع الدبشك فأظن موضوع الشرح والتصوير صعب لأنه مش ليه خطوات خالص والله
الفكره كلها بتم وانت شغال يعني مفيش اي اسس متبعة غير الرسم والطباعة ونقل الرسم على الدبشك ثم النحت
وانا والله مبحب احتكر اي معلومة لكن موضوع الشرح في حالة النقش الخشبي صعب جداا لأنه ملوش مقاييس
انت شغال وزي ما تيجي
وعلى العموم برده في اقرب فرصة هنحت فيها اي حاجة هصورها فيديو وصور بأذن الله

وياريت والنبي ماحد يزعل مني

السلام عليكم
السلام عليكم وكل عام وحضرتك وكل الاعضاء بخير اشكرك جدا على ردك ولو حضرتك تعرف انا بعمل بندقيه pcp وكنت عايز حضرتك تعمللى نقشه بسيطه على المقبض فقط او تعلمنى طريقه عملها وجزاك الله خيرا وتشرفت بمعرفتك

غير مقروء 11-09-03, 04:29 PM   #18
loay the hunter
صياد متقدم
الصورة الرمزية loay the hunter

loay the hunter مستواه غير معروفloay the hunter مستواه غير معروف loay the hunter غير متواجد حالياً

الله ينور علي

التوقيع: ابحث عن هدفك وحاول تحقيقه

غير مقروء 11-09-04, 12:46 AM   #19
Eng\ Fekry
صياد متفاعل

Eng\ Fekry مستواه غير معروفEng\ Fekry مستواه غير معروف Eng\ Fekry غير متواجد حالياً

موضوع رائع تسلم اديك وارجو من الادارة التثبيت نظرا لاهمية الموضوع

غير مقروء 11-09-06, 11:07 PM   #20
moorg
صياد متفاعل
الصورة الرمزية moorg

moorg مستواه غير معروفmoorg مستواه غير معروف moorg غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى moorg

bgd ana monbher msa m3lomat qymma gdn mliooon shokran

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم