الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-04, 05:57 PM   #1
well12m
Banned

المدينه: الهرم
well12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيده
افتراضي مواقف وطرائف الصيد

امبارح كنت فى طلعه كدة بسيطه جانب البيت فى ارض زراعيه المهم وان بصطاد فى شجر اليمام بيبيت فيه فا انا بنزل على الساعه تقريبا 4ونص لحد المغرب واستناة تحت الشجر لما يجي يبيت المهم وانا منتظر تحت الشجر مستخبى طبعا لان اليمام دة جبان اوى بيخاف من اى بنى ادم شافو على بعد 30 متر يطير ما يقفش فى مكانه المهم وانا واقف جو الشجر جالى تليفون وانا على طول بكون معمر البندقيه لانها لو جه اليمام وعلى ما اعمر هيسحو بالحركه فيطير فا بخلى البندقيه معمرة الهم جالى التليفون وانا بتكلم جت يمامه وقفت على الشجر وكانت واضحه جدا ومش عارف اقفل التليفون عشان تليفون شغل اعمل اعمل ايه قمت رافع البندقيه بدراع واحد كل دة وانا بتكلم ورحت منشن عليها والحمد لله اصابتها ونزلت كل دة وانا بتكلم روحت مطلع الموس ودابح بردو وانا بتكلم وشيلتها فى الشنطه وبعد كدة خلصت تليفون وكنت خلص معاها الصيد والدبح كلو فى وقت واحد
الحاجه التانيه كان المغرب قرب يأذن شوفت فرد يمام واقف على الشجر بعيد شويه عن منا واقف فى الاول اعتقد انه جزع شجرة ومش عايز اقرب ليطير ضربت عليه مرة لم تصيب وفضل واقف قولت اكيد دة جزع شجرة مهو استحاله هتتضرب عليه فرد يمام وميجيش فيه ويفضل واقف المهم فضلت ادقق النظر لان النهار تقريبا راح قولت اضرب تانى عليه ضربت عليه لاقيتها نزلت من على الشجرة والاصابه كانت فى الجناح
الحاجه الثالثه الغريبه ضربت فرد يمام الاصابه كانت فى الرأس من فوق تقريبا نص الرأس طارت والفرد نزل صاحى ؟؟؟؟؟؟ازاى مش عارف
كل دة طبعا بالمارفيك الجبارة
well12m غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-06-04, 06:01 PM   #2
sameer
صياد قديم

الصورة الرمزية sameer

المدينه: الإسكندرية
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: مواقف وطرائف الصيد

الله ينور عليك يا باشا بس كنت تصورهملنا

وبعدين اخر حاجة ما فهمتهاش يا ريت توضح

فإن النصح بين الناس نوع من التوبيخ لا أرض استماعه
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-04, 06:27 PM   #3
darkshaft
صياد قديم

darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق

ههههههه ربنا يبركلك و عقبال كل طلعه و عقبالى بس ممكن نقل الموضوع من سوق المنتدى
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-04, 06:32 PM   #4
osama.oscar
صياد جديد

المدينه: شبرا
osama.oscar مستواه غير معروف

هههههههههههههههههههههه
ده توم و جيرى مش رحله صيد
osama.oscar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-04, 06:37 PM   #5
بسام سعيد
صياد قديم

الصورة الرمزية بسام سعيد

المدينه: القاهرة
بسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريق

دي مغامرة بالتوفيق دائما
غير مقروء 11-06-04, 06:39 PM   #6
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-04, 06:59 PM   #7
well12m
Banned

well12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيدهwell12m لديه مشاركات جيده

انا اسف انى كتبت الموضوع فى السوق ديه غلطه مطبعيه يرجى من الادارة نقله
غير مقروء 11-06-04, 07:02 PM   #8
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة well12m مشاهدة المشاركة
انا اسف انى كتبت الموضوع فى السوق ديه غلطه مطبعيه يرجى من الادارة نقله
تم النقل من قبل ان تقول وشكرا لحرصك على نظام المنتدى وذوقك فى التعامل ولا اسف بين الاخوة
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-04, 07:39 PM   #9
well12m
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer مشاهدة المشاركة
الله ينور عليك يا باشا بس كنت تصورهملنا

وبعدين اخر حاجة ما فهمتهاش يا ريت توضح
اخر حاجه انا ضربت فرد يمام والرشه جت فى الرأس بس فى الجمجمه وطار نص الجمجمه ونزلت صاحيه وتم ذبحها بعد كدة
غير مقروء 11-06-04, 07:40 PM   #10
well12m
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسام سعيد مشاهدة المشاركة
دي مغامرة بالتوفيق دائما
احلى ما فى الصيد المغامرة والتربص بالطريدة
غير مقروء 11-06-04, 09:41 PM   #11
sameer
صياد قديم

الصورة الرمزية sameer

المدينه: الإسكندرية
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة well12m مشاهدة المشاركة
اخر حاجه انا ضربت فرد يمام والرشه جت فى الرأس بس فى الجمجمه وطار نص الجمجمه ونزلت صاحيه وتم ذبحها بعد كدة
ايوة صح انا حصل معايا مرة اني ضربت يمامة في دماغها بالماتش لاقيت دماغها دي نصها من فوق مافيش و المخ اكن فيه حد غرفه زي الايس كريم وكانت حية وبتفرفر ودبحتها برضه سبحان الله

فإن النصح بين الناس نوع من التوبيخ لا أرض استماعه
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-05, 03:38 PM   #12
lilkapo
صياد نشيط

المدينه: بورسعيد
lilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى lilkapo

احلى يمامة الى نزلت بنص راس دى
ههههههههههههههههه
والمغربية كمان يعنى على الليل الواحد يخاف منها يا عم يقول عفريت
lilkapo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-06, 04:35 AM   #13
well12m
Banned

احلى وقت لصيد اليمام بعد العصر وتكون عارف بيبيت فين وتستناة بقى بدل ما تعد طول النهار تلف وراة
غير مقروء 11-06-06, 11:50 AM   #14
يونس
صياد نشيط

الصورة الرمزية يونس

يونس في بداية الطريقيونس في بداية الطريقيونس في بداية الطريقيونس في بداية الطريقيونس في بداية الطريقيونس في بداية الطريق

علي فكره بتحصل كتير قوي انا مش عارف ازاي هههههههههههههههههه

)) صدق الله العظيم
يونس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links