الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-17, 12:37 AM   #1
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

المدينه: الجيزة
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي الدليل علي كلامي .. في الموضوع الحساس

السلام عليكم .. أخواني أعضاء المنتدي
أقدم لكم اليوم الدليل القاطع (القاااااااااااااااااااااااطع) علي صدق كلامي في موضوعي (موضوع حساس لازم نتكلم فيه) ، والمتعلق بوجود أعضاء يدخلون اي موضوع ويقومون بنسخ ولصق جمل مكتوبة مسبقا ومجهزة من قبل للرد بها علي الموضوعات .. دون حتي قراءة الموضوع ولا فحواه
والدليل علي كلامي .. أنني كنت عامل إعلان في قسم سوق المنتدي (الأسلحة النارية ومحدثات الصوت) لبيع مسدس صديق لي .. وبعد إنشاء الموضوع في هذا القسم سار مثله مثل باقي المواضيع .. يتم الرد عليه وأقوم أنا بالتوضيح والرد علي الاستفسارات .. وتم بيع المسدس بمعرفة صاحب المسدس (أي بعيدا عن المنتدي) ولكني نسيت أن أعلن ان المسدس تم بيعه .. إلي أن تم رد علي الموضوع (رد عادي بيقول السعر عالي) فدخلت ورديت عليه وقولت (ان الموضوع اصبح قديم والمسدس تم بيعه وانا نسيت اوضح هذا لكي يقوم المشرف بغلق الموضوع) وطلب غلق الموضع فعلا في رد لاحق مباشرة .. ولم يتم غلق الموضوع .. إلي أن تفاجئت اليوم (حالا) بعدد من الأعضاء قد قاموا بالدخول علي الموضوع وإضافة ردود (رغم اني قد أعلنت من يوم 13/6 إن المسدس تم بيعه وطلبت غلق الموضوع) وقاموا بإضافة الردود الشهيرة التي كنا نتكلم عنها وعن سلبيتها .
وإليكم رابط الموضوع لكي تلاحظو دخول أعضاء بردود ليس لها قيمة مثل (بالتوفيق) بعد أن تم توضيح بيع المسدس ،
وهذا إن دل فيدل علي أنهم لم يقرأوا الموضوع أصلا .. ولا يعرفو أنه قد تم البيع .. وكل ما يفعلونه هو (كوبي وبست)
اليكم رابط الموضوع
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=9202&page=3
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-06-17, 12:48 AM   #2
gamopt80
صياد قديم

الصورة الرمزية gamopt80

gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: الدليل علي كلامي .. في الموضوع الحساس

انا معاك ان الردود الجاهزه الي ملهاش مضمون زي مشكور والكلام ده مستفزه ومش فاهم ايه الهدف منها

بس برضه راعي انه ممكن يكون مخدش باله من الرد الي قولت فيه انك بعته , في ناس بتكسل تشوف كل الردود وبيبص على الموضوع ويحط الرد
غير مقروء 11-06-17, 12:53 AM   #3
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
انا معاك ان الردود الجاهزه الي ملهاش مضمون زي مشكور والكلام ده مستفزه ومش فاهم ايه الهدف منها

بس برضه راعي انه ممكن يكون مخدش باله من الرد الي قولت فيه انك بعته , في ناس بتكسل تشوف كل الردود وبيبص على الموضوع ويحط الرد
اشكرك علي ردك واهتمامك .. وفعلا .. ده احتمال قائم .. ومنقدرش نجبر الأعضاء علي قراءة المواضيع كاملة لأن ده فيه نوع من الإرهاق خاصة وإن فيه مواصيع بتكون طويلة النقاش
ولكــــــــــــــــــــــــــــن .. في هذه الحالة وانا عملت اللي عليا وبلغت أنه تم البيع .. والعضو اللي رد عليا مالهوش ذنب علشان لم يقرأ الموضوع بالكامل .. يبقي دي غلطة مشرف ؟ ولا ايه ؟
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــع

غير مقروء 11-06-17, 01:41 AM   #4
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير

يا جماعه دى حاجه متعمده
وان شاء الله حتلقى بكل جفاء ان تكررت لانى بعت لواحد من الناس دى على الخاص ود
ا نص المراسله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عثمان
اقتباس:
استاذ محمد ممكن لو سمحت بلاش السطحيه دى فى الردود الظاهر انك مش حد جديد لا الاسلوب واضح جداً احنا يشرفنا تواجدك معنا كأخ شارك وعضو فعال فايريت بلاش اسلوب تكرار المشاركه نفسها (لو سمحت يعنى )

طيب ما فيه ناس كتير بتعمل كدة عشان يزودو تقييم
اشمعنى انا بتقولى كدة
انا عايز ازود تقييم بس يعنى مش بعمل حاجة غلط ولا بقول كلام وحش
ثم ده تسبيح يعنى اللى بيقراه بياخد سواب وانا كمان باخد سواب

يا استاذ محمد المشاركات ما بتزودش التقيم
ولازم مشاركتك اوبعض منها يكون ليه قيمه ومخذى ومعنى وتشارك برأى او بمعلومه اوبسؤال واستفسار لازم الناس تعرفك وتقيمك على اساس فعليتك ومشركاتك اتمنى انك تفهمنى

اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
استاذ محمد ممكن لو سمحت بلاش السطحيه دى فى الردود الظاهر انك مش حد جديد لا الاسلوب واضح جداً احنا يشرفنا تواجدك معنا كأخ شارك وعضو فعال فايريت بلاش اسلوب تكرار المشاركه نفسها (لو سمحت يعنى )
طيب ما فيه ناس كتير بتعمل كدة عشان يزودو تقييم
اشمعنى انا بتقولى كدة
انا عايز ازود تقييم بس يعنى مش بعمل حاجة غلط ولا بقول كلام وحش
ثم ده تسبيح يعنى اللى بيقراه بياخد سواب وانا كمان باخد سواب
يا استاذ محمد المشاركات ما بتزودش التقيم
ولازم مشاركتك اوبعض منها يكون ليه قيمه ومخذى ومعنى وتشارك برأى او بمعلومه اوبسؤال واستفسار لازم الناس تعرفك وتقيمك على اساس فعليتك ومشركاتك اتمنى انك تفهمنى
طيب ما فيه ناس من اصحاب الموقع بيعملوا كدة وبيزودو تقييمهم
غير مقروء 11-06-17, 01:49 AM   #5
unknown
صياد متقدم

الصورة الرمزية unknown

المدينه: السويس - بورسعيد - المنصورة
unknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريق

سامحنى يا اتش لكن اعترف ان بعض الأخوة من طاقم الأدارة بيعملوا الموضوع دة وانا مش فاهم السبب فعلا
هو عنده حق فعلا فى النقطة دى
غير مقروء 11-06-17, 02:07 AM   #6
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

بالظبط يا استاذ عبدالله .. انا بصراحة محرج جدا اني اقول .. لكن بجد معظم الأعضاء عرفوا .. وطبيعي من عضو مثل الأستاذ محمد عثمان أنه يقول كدة .. لما يلاقي بعض أعضاء طاقم الإدارة نفسهم بيعملوا كدة .. وهو ماذكره الأستاذ محمد عثمان كسبب (مقنع في الحقيقة) وقال :
(طيب ما فيه ناس من اصحاب الموقع بيعملوا كدة وبيزودو تقييمهم)
طبعا يقصد بكلمة أصحاب الموقع .. طاقم الإدارة .. لأنه فاكر إننا أصحاب الموقع .. مع العلم يا أستاذ محمد عثمان .. احنا مش أصحاب الموقع .. طاقم الإدارة هم مجرد أعضاء مثل الآخرين ولكنهم تبرعوا بهذا العمل الشاق كعمل تبرعي للإشراف علي المنتدي وبدون مقابل
أرجو من الإدارة العليا للمنتدي التدخل السريع لحل هذه الأزمة .. اللي تكسف
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــع

غير مقروء 11-06-17, 02:10 AM   #7
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

أنا عرضت الموضوع عليكم .. وجبت الدليل علي كلامي .. والروابط موجودة .. والأعضاء أصبحوا معروفين عضو عضو وبالإسم .. ولكم ما تقررون
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــع

غير مقروء 11-06-17, 02:18 AM   #8
عبــ الله ــد @
صياد قديم

الصورة الرمزية عبــ الله ــد @

المدينه: الفيوم
عبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى عبــ الله ــد @

مبروك للبايع والشاري

هههههههه بهزر طبعا

ليس معنى الفشل هو عدم النجاح ، بل ان الفشل هو نصف النجاح ...

والنصف الآخر انما هو خليط من العزيمة والارادة والمثابرة .. وهكذا يكون النجاح ..

عبد الله عاصم
(2066-2000)

عاشق اسلحة وذخائر
ومحب للاسلحة والذخائر
ويحب الاسلحة والذخائر
واحب الاسلحة والذخائر
!!

-------------------------------
MADE IN EGYPT
عبــ الله ــد @ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-17, 08:17 AM   #9
koktal
صياد قديم

الصورة الرمزية koktal

المدينه: جمهورية مصر العربية
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق

والله انا شايف ان إذا كان فى إيدك تعمل حاجه توقف بيها الكلام ده فتنفذوا فورا .. وإن كنت لا تستطيع عمل شئ .. فنكتفى بالتنبيه من الموضوع السابق (موضوع حساس .. لازم نتكلم فيه) .. وإحنا اصلا عارفين مين هما اللى بيكتبوا كده سواء من طاقم الإدارة او الأعضاء اللى متبعين هذا النهج .. وشكرا .. تحياتى للجميع ..

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-17, 10:00 AM   #10
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير

يا اخوه يا افاضل سامحونى فى سوء تفاهم ولبس طبعاً كلكم بتتكلمو على مشرفين قسم سوق المنتدى
اخونا الغالى محمد العربى واخونا الاستاذ محمود والاستاذ محمود والاستاذ طارق
بس انا اعتقد انهم بيكتبوا كده علشان يعرفو الكل ان المشرف مر على الموضوع دا ومفيهوش اى مخالفه او تجاوز وطبعاً كلمة تسبيح او ذكر هو خير مايذكر
وكلنا بنشوفهم لو فيه اى مخالفه او تجاوز فى الموضوع بيشاركوا فيه ويحاولو يحلوها
بس طبعاً انا مش معهام فى انهم يتقوقعو فى قسم سوق المنتدى ويكونوا مجرد مرقبين وبس لا يا جماعه المشرف مهمته هنا ان يرتقى بالقسم بتاعه ويحاول انه يخليه منافس قوى لباقى الاقسام
اتمنى تنى اكون وضحت الصوره ومحدشيزعل منى
غير مقروء 11-06-17, 10:26 AM   #11
رجب
صياد نشيط

الصورة الرمزية رجب

رجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريق

انا دخلت على الرابط وقراءت الردود ودا اكبر دليل على صدق موضوع الاستاذ افوكاتو علشان محدش يزعل ويغتكر ان
الموضوع فية تجنى على احد.. والله العظيم انا متابع المنتدى جيدا كل يوم ومع ذلك لى اكثر من 50 يوم لم اشارك فى الموضوعات بسبب سوء الردود من البعض.. واتابع موضوع لاكثر من صفحة والاقى نفسى طلعت من مطرح مادخلت بدون فائدة مفيش غير طيب لما توصل لحل ابقا قلنا. طيب لما تلاقى احنا عايزين .. مبارك للبايع والشارى ..بالتوفيق..ومن دة كتيييييير ولاقى نفسى نسيت انا كنت عاز اية علشان كدة انا دخلت وشاركت فى موضوع الاستاذ افوكاتو لانة عرف يطرح و يعبر عن سلبية موجودة فعلا وموضوع يستاهل المشاركة وان شاء الله يعود بالفائدة علينا جميعا ودة المقصود وليس اسائة او تجريح فى احد بل على العكس يعتبر تقويم وتعليم وفائدة لينا كلنا اعضاء وادارة وباذن الله نجد المنتدى فى العالمية بجد...وتقبلوا تحياتى وشكرى لكم جميعا والاستاذ افو كاتو
رجب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-17, 03:34 PM   #12
gamopt80
صياد قديم

الصورة الرمزية gamopt80

gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق

هو الموضوع محتاج بس توعيه لان في ناس مش معتاده على المواقع والمنتديات
ومفكر ان الموضوع بيمشي بكترت المشاركات
والموضوع دا ليه عيوب وليه مميزات , المميزات ان في مواضيع محديش بيشارك فيها فا بيكون احباط لصاحب الموضوع ان محديش رد
فا يجي هنا دور الناس بتوع مشكور والردود الجاهزه ترفع من معنويات صاحب الموضوع شويه

لكن اكيد المبدأ انا لمنتديات اتعملت علشان التواصل وطرح الآراء والنقاش , حتى لو كان الرد لهدف الشكر يكون في نوع من التواصل علشان ميحسش صاحب الموضوع اننا روبوتات والا في الحالة دي في plugins بتتركب في المنتدى وترد على المواضيع اتوماتيك وتريح الناس من المشاركه وبيسخدمها المواقع المتخلفه الي بتدخل الموضوع تلاقيه كله مشكور وشكرا حتى من مدير الموقع

خلاصة كلامي والي عايز اقوله التوعيه والتوضيح احسن من العقاب
غير مقروء 11-06-17, 03:56 PM   #13
ashraf_f
صياد قديم

الصورة الرمزية ashraf_f

المدينه: القاهرة
ashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدىashraf_f من كبار اسرة المنتدى

يا جماعة انا ارى التقييم دة مالوش لزمة الاعضاء اللى مواضيعهم راقية و مفيدة و محترمة معروفين و انا كعضو اعتبر جديد عرفت تقريبا مين اللى يستحق انى اقراله و مين لاء الانسان المحترم ما يختلفش عليه اتنين
ومش بكتر التعليقات لكن بمدا فائدتها
ashraf_f غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-18, 11:56 PM   #14
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

أرجو وضع نهاية لهذه المهزلة .. حتي أعرف أذا كنت ظالم هؤلاء الأعضاء أم لا
والإدارة هي التي سوف تقول كلمتها
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــع

غير مقروء 11-06-20, 12:56 AM   #15
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق

بحي الافوكاتو علي هذااا الموضوع بس من الواضح ان في اعضاء علي اعلي مستوي في المنتدي ودخلين في موضوع واحد عملين دعاء اكتر من 7 مرات
48 شارع بغداد امام فندق بيروت
محافظة القاهرة
يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات
وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة

01000131401
01093635793
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-20, 06:03 AM   #16
hassan moneer
صياد نشيط

الصورة الرمزية hassan moneer

المدينه: حدائق القبة
hassan moneer في بداية الطريقhassan moneer في بداية الطريقhassan moneer في بداية الطريق

سيبك انتا بس المسدس كان تحفة
hassan moneer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-20, 07:31 AM   #17
loay the hunter
صياد متقدم

الصورة الرمزية loay the hunter

المدينه: cairo
loay the hunter مستواه غير معروفloay the hunter مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة
سامحنى يا اتش لكن اعترف ان بعض الأخوة من طاقم الأدارة بيعملوا الموضوع دة وانا مش فاهم السبب فعلا
هو عنده حق فعلا فى النقطة دى

غير مقروء 11-06-20, 04:39 PM   #18
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق

انا بفكر اشتري واحد تاني من علي الانترنت 9مللي
48 شارع بغداد امام فندق بيروت
محافظة القاهرة
يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات
وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة

01000131401
01093635793
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-20, 04:46 PM   #19
mamomoma
صياد جديد

المدينه: مصر الجديدة
mamomoma مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mamomoma

السلام عليكم
والله عموما موضوع الكوبي و الباست دة طبيعة فى ناس كتير ,, دة غير بصراحة اللى انا لاحظتو ان فى ارقام تليفونات كتير بتكون مقفولة و ساعات حاولت اقتنص بعض الفرص و للاسف صدمت بقفل التليفونات و ببعت خاص و محدش يرد
mamomoma غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم