الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-06-20, 04:28 PM   #1
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

الصورة الرمزية محمد مكاوى

المدينه: المهندسين
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي الى حصل انى اتعرضت للسرقة و اصيبت

السلأم عليكم ورحمة الله و بركاتة

الأسبوع الى فات كنت رايح زيارة لصديق المهم
نزلت مكان على الدائرى و المفروض اركب تكتك للوصول للمكان

و فعلأ شورت لتكتك و لم يقف و بعدة وقف واحد اخر ركبت قولتلة ممكن تودينى المكان الفولأنى قلى حاضر يابية و بعد كام متر ركب واحد بجوارة سلم عليا و كانو شكلهم عادى المهم انا مش عارف الطريق اصلأ و هوة عمال يدخل من شارع و يدخل فى حارة المهم لأقين نفسى فى مقلب زبالة اعزكم الله

اول ما بقول ياريس انتا رايح فين مردش عليا فى وقتها فهمت ان فى حاجة غلط مش هكدب كنت متوتر جدا كان معاية
الطبنجة بتعتى بس مش ساحب طلقة فى بيت النار مش مدى خوانة هما شيفنى فى المراية وانا شايف نظرات الغدر منهم المهم الواد الى راكب جنب السواق لف فى لحظة و ركب جنبى و التكتك ماشى و لم يتوقف و طلع فرد خرطوش شكلة غبى جدأ يعنى شكلة معمول عند سباك دة اخرة المهم.

قلى اثبت يا ض و شتم
و انا عمال أقولة اهدأ وانا تحت امرك عايز اية راح يمد ايدة فى جيبى على طول من غير كلأم الى انا ملأحظة ان الشاكوش بتاع الطارق راجع للخلف و حاطط المسورة فى عينى يعنى مفيش اى كلأم لو صباعة لمس التتك دماغى هتتفرتك و انا بحاول اهدية لأن باين جدأ انة كان متوتر اكتر منى و انا بحاول اهدى نفسى كمان و بزكر الله
قال اقلع الساعة ماشى وانا بقلع الساعة كان هوة خد المحفظة من جيب و الحمد للة محسش بلطبنجة لو كان حس بيها كان زمانى فى خبر كان الله اعلم و الى سائق ماسك فى ايدة مطوة قرن غزال
انا كرهت المطوة دى فعلأ و بكرة اى انسان يشيلها

لما خد المحفظة حاول بفتحها لأزم يستخدم ايدة الأثنين
نا كمان شكلى بلنسبلهم مفيش منى اى خوف وانا من الأول متعاولن جدأ معاهم الى ساعدنى ان المكان كان ظلأم و لم يرو الطبنجة
بعد ما اخد كل حاجة وقف و قلى انزل طلبت منة يدينى المحفظة و ياخد الفلوس
الى انا عيزة الأوراق و البطاقة السائق طلع اكثر منة عدوانية و جنون و اكيد بسبب البرشام
طعنى فى رجلى طعنتين بقوة و تثبب فى قطع شريان و النزيف و حسيت ان البنطالون مبلول من الأسفل بسبب كثرة الدم دة كلة انا ساكت و هادى لأنى خايف فعلأ المهم

مشيت خطوتين و

انا مشيت خطوتينو سحبت الأجزاء براحة جدأ و رجعت تانى و ربنا نصرنى عليهم و الحمد لله
و رجعت من الناحية الأخرى كان حط الفرد فى جنبة

المهم اكرمنى الله وعرفت اخد المحفظة و الفلوس و هريو بلتكتك
فى الأخر عرفت ان الشخص الى انا كنت رايحلة هوة الى كان متفق معاهم على دة

انا بنصح اخوانى بلأش تركب تكتك يكون فية اكثر من السائق دة اولأ
ثانيا ممكن يكون السائق لوحدة و بيعمل مكلمة تليفون و يقول اى حاجة يعرف بيها اشخاص بيكونو فى انتظارة فى مكان متفق علية ودة بيحصل فى اكتوبر و حصل مع صديق ليا المهم ان الراكب بيتعامل كأنة
مس بنى ادم و ممكن لو قاوم بيموت يعنى يا قاتل يا نقتول
بالله عليكم توخو الحظر

و اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يحفظ كل انسان مسالم
و يحفظكم
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links

الكلمات الدلالية (Tags)
اتعرض للسرقة و اصيبت

sponsor links