الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-10-03, 10:02 AM   #1
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ردا علي تعليق الإدارة علي الأحداث الأخيرة ( بخصوص الأعضاء المحظورين ).

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal khalifa مشاهدة المشاركة
مشرف عام 3
مشرف عام

رد: السلام عليكم

--------------------------------------------------------------------------------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal khalifa
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal khalifa
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3
صباح الفل يا عم جلال يا عمدتنا
صلى على النبى كدة عايزين نبتدى صفحة جديدة
يا عمنا انت اكبر من كل الكلام دة
المؤمن القوى من يعفو عن الغضب
يا عمنا صدقنى واللة المنتدى عايز يبتدى صفحة جديدة وشرف لنا عظيم ان حضرتك تشارك تانى معانا بقلب صافى
ارجوك يا عمدة ان تقبل المصالحة وترجع تانى لبيتك

ليس من حقة حذف مشاركات الناس هو يتلاعب بنل جميعا
يا استاذ محمد انا ارسلت رسالة التهديد الي احمس والي الجميع وسوف انشرها علي الفيس بوك
لا يحق لة حذف المشاركات .
وهذة المرة لن تمر ممرور الكرام .

بص يا استاذ جلال كل الحاجات اللى حضرتك عملتها من اول بطن الزير والحسام و ليون هارت واسمى تانية كتير الايبهات كلها موجودة عندنا وكل المؤمرات موجودة عندنا ليها برنت اسكرين يا ريت بقة كفاية كدة متحولش تقول ان هشام هو الوحش اللى بيعمل كل حاجة غلط قولى بدليل واحد هو اذءك فى اية بلاش طريقة المظلوم دية لاحظ برضة انت غلطت فيا من غير ما تعرفنى ولا شوفتنى قبل كدة وقولت عليا عيل على الرغم انى لم اخطىء نهاائيا فيك لما الاقى حضرتك بتقول عليا عيل اقول عليك اية تفتكر هصدق كلامك
عايز تنزل كل حاجة على الفيس مفيش مشكلة واحنا كمان حنزل كل الموامرت بتعتكم حتى تظهر الحقيقة
وحسبى اللة ونعم الوكيل فى كل ظالم

اعرضها علي الناس وانا مستعد للمواجهة يا راجل دا دخل باسم جامو وابتزنا علي الملاء وطبعا الصور عندي وممكن انزلها للجميع وابعتها لاحمس ولجميع الناس
هذا كلام عار من الصحة

ههههههههههههههههههههههههههه
مفيش شكلة عنيا
هو انت مش فى منتدى الرابطة واللى وقع المنتدى بتاعك هو gamo بتاع الدعم الفنى والا انا غلطان هههههههه
انت فعلا شخص غريب مردتش يعنى انت تعرفنى علشان تقول عليا عيل شكرا يا عمدة على ذوقك

يا عمنا اللى بعت الرسايل دية مشرف عام 3
انا مش مشرف عام 3 هههههههههههههه
انا مش عارف حضرتكم بتقولوا عليا انى مشرف عام 3 لية
وهو دة المهم بالنسبة لحضرتك انك تعرف مين هما المشرفين العموم ولا نرجع لمنتدنا تانى وننسى الخلافات

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-10-03, 10:08 AM   #2
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي رد: ردا علي تعليق الإدارة علي الأحداث الأخيرة ( بخصوص الأعضاء المحظورين ).

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 مشاهدة المشاركة
يا عمنا اللى بعت الرسايل دية مشرف عام 3
انا مش مشرف عام 3 هههههههههههههه
انا مش عارف حضرتكم بتقولوا عليا انى مشرف عام 3 لية
وهو دة المهم بالنسبة لحضرتك انك تعرف مين هما المشرفين العموم ولا نرجع لمنتدنا تانى وننسى الخلافات
لا طبعا موضوع المشرفين لا يهمني علي الاطلاق
اا كنت فاكر حضرتك الي بعت الرسالة اسف علي الخطا الي حصل
اما عن الخلافات فهي خلافات مشخصنة ولا علاقة لها بالمنتدي ابدا والدلي اني لم اذكر المنتدي الا بالخير

sponsor links