1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 12-09-07, 01:46 AM   #11
Bebeto
صياد قديم
الصورة الرمزية Bebeto

Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به Bebeto غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t_bag مشاهدة المشاركة
انت بقى كلبك حكيتو حكاية كلبك ممكن يكون مكتأب من الحبسة او معملة وحشة او لو انت شاريه كبير ممكن يكون دخل فايت و كدة فا هى دى طبعطو بس هتتعدل بانك لازم تعودو على الكلاب التانية بالتدريج و دة فيديو لحسن حظك لسة شيفو من من شوية و دة فيه مشكلت كلبك و ايه الى حصل علشان يرجع كويس علشان انا مش هعرف اشرحلك الموضوع
ارجو انو يفيدك هم 3 فيدوهات و اعتقد ان مكلة كلبك فيهم

http://www.youtube.com/watch?v=398i9...r07gyekqc8wkxq

http://www.youtube.com/watch?v=nmgkt...=plpp_play_all

http://www.youtube.com/watch?v=cffj0...r07gyekqc8wkxq

و قولى ايه الى حصل معاك و انهو فيديو هو الى فيه مشكلة كلبك ( اعتقد انو الاول بتاع الروت وايلر )

فعلا اللي بيحصل اللي في اول فيديو
و بالنسبة للكلب عندي من و هو 45 يوم
و المعامة بقالي 8 شهور بيتدلع و بيلعب و كل حاجة و بيبهدلني لما بيشوفني و من لعبه هدومي بتبقيكلها تراب و خاصة البنطلون عشان بيفضل يقف عليا و يطنطط جمبي

غير مقروء 12-09-07, 02:10 AM   #12
t_bag
صياد متفاعل
الصورة الرمزية t_bag

t_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدى t_bag غير متواجد حالياً

حضرتك الحل موجود فى الفيديو هو انك لازم تعودو على الكلاب الخرى لو عندك خناقة هتسعدك و ممكن تعمل زى ما فى الفيديو و لو معرفتش او حسيتها صعبة ممكن تجيب للكلب مدرب يدربو طاعة من جديد

غير مقروء 12-09-07, 03:52 AM   #13
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى NEW_Year غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t_bag مشاهدة المشاركة
دى مشكلة بواجه معظم الناس معندهمش مكان غير الشقة و بيقولو لا نجاسة او اخاف على العفش هيبهدل الدنيا و الحمام و الريحة و كدة
حضرتك لو معندك اى مشكلة من دول ممكن تجيب كلب بس مش اى نوع لان فى انواع بتحتاج اماكن واسعة و لاكن بالنسبة لجرو حضرتك لو بعضعض فى الحاجة و هظارو كولو عض دة كدة بيسنن و دى حلها سهل انت ممكن تجبلو عضاضة دى بضيع رغبة الكلب فى العض و لو عضك اول مرة اولو لا او بس بنبرة غاضبة لو كررها زعقلو و فوت وجبة من ال3 وجبات بتعتو و لو كررها احرمو من الاكل يوم كامل و ما تلعبش معاه فى كل مرة تعقبو و لو كررها تانى اضرب الكلب بالنار و انت انتحر هههههههههههههه
بص حضرتك انا جبتلك المشكلة الشائعة مع الجراوى لو مش هى يارييت توضحلى ايه هى المشاكل بالظبط و سلوك الكلب ايه و انا هجوبك علطول

أولا ربنا يخليك علي ردك وعلي زوقك
انا المشكلة بتاعتي مش في الجراوي انا عارف الجراوي ومشاكلهم والحمدلله بعرف اتصرف مع اي جرو
بس الفكرة عندي في المكان بس

التوقيع:
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك

غير مقروء 12-09-07, 04:04 AM   #14
t_bag
صياد متفاعل
الصورة الرمزية t_bag

t_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدى t_bag غير متواجد حالياً

انا بهزر معاك ولله ما تزعلش من ردى انا متأسف جدا لو ديقك بس انا ولله بعتبر الى فى المنتدى اخوتى ف بكلم معاكم برحتى و انا اسف جدا لو كان هزارى ديقك

و بالنسبة للمكان دى بصراحة مقدرش لفيدك فيها يعنى لو الشقة كبيرة ممكن تفضى اوضة و تخليها للكلب فقط تعملو فيها بيت و مكان الرمل و تفرشهالو و بس او لو السطح فاضى ربيه عليه
حضرتك هتقبى اكييد ادرى منى فى المكان المناسب و ممكن حضرتك علشان عايز الكلب بشدة و مش لاقى مكان و انت مش راضى تقنع نفسك علشان اريبى كدة عايز كلب و ملهوش مكان و هو من كتر اردتة للكلب مش عايز يقنع نفسو ان الكلب ملوش مكان حضرتك الى هتقدر تفيد نفسك
و انا اسف جدا مرة تنية اذا كان اسلوبى او هزارى دايق حضرتك

غير مقروء 12-09-07, 04:23 AM   #15
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى NEW_Year غير متواجد حالياً

لالالالالالالالالالالالالالالالالا
والله العظيم انا مش اتضيقت
انا بكلمك عادي والله زي اخ ليا والله
انت ماقولتش اي حاجة عادي والله مفيش اي حاجة
وانا لما قولتك
أولا ربنا يخليك علي ردك وعلي زوقك
كان قصدي اني اشكرك علي زوقك في انك رديت عليا واهتمت بالمشاركة بتاعتي
ولما قولتك
انا المشكلة بتاعتي مش في الجراوي انا عارف الجراوي ومشاكلهم والحمدلله بعرف اتصرف مع اي جرو
بس الفكرة عندي في المكان بس

كنت بوضحلك بس المشكلة بالظبط علشان نشوف حل لها

وانت انسان زوق وحساس انك تاخد الكلام بالشكل دا
واحلي تقيم ليك وللموضوع علشان انت انسان زوق بجد

التوقيع:
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك

غير مقروء 12-09-07, 04:42 AM   #16
t_bag
صياد متفاعل
الصورة الرمزية t_bag

الف شكر ليك و لزوق حضرتك بس انا بجد مش بحب ازعل اى حد منى و بالذات فى المنتدى هنا علشان انا بعتبركم اخوة لية

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم