الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-08, 07:12 PM   #1
sayedlabib
صياد قديم

الصورة الرمزية sayedlabib

المدينه: القاهره
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق
افتراضي رد: تحذير من النصاب على مصراوى

بص هو الواد ده اسمه محمد ومن مصر الجديده فعلا بس هو مشكلته ان كلامه كتير وبيبيع بالغالى جدا وهو على فكره موسع ماسورة البلو وبيستخدم طلق قوى جدا وبيعملها للمعارف ب 150 جنيه بس مشكلته انه كان بيكدب ويقولك ده نازل كده من المصنع الحربى على البلو ابو ماسورة واسعه وبيشيل منها القلاووظ خالص انا شوفت حته من عنده قبل كده واحد صاحبى اشتراها منه وبيبيع الطلقه اللى انتو شوقتوها ده الالمانى اليوماريكس ب8 جنيه يعنى برضه مش غاليه قوى المشكله الاكبر سعر السلاح نفسه 5500 كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير قوى يعنى لو 2000 ماشى ياخد البلو ب 900 ويعدله ويبيعه ب2000 لكن 5500 الطمع وحش ويقولك روسى مره وهندى مره ومش دوغرى عموما كلنا معاك يا ابو السلاطين ولو حاول بس انه يقربلك يبقى ربنا يستر على المجلس الاعلى للقوات المسحة نفسه مع انى اتنصب عليا بس اعجبك برضه
غير مقروء 11-06-08, 07:17 PM   #2
sultan
صياد قديم

الصورة الرمزية sultan

المدينه: الاسكندريه
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
بص هو الواد ده اسمه محمد ومن مصر الجديده فعلا بس هو مشكلته ان كلامه كتير وبيبيع بالغالى جدا وهو على فكره موسع ماسورة البلو وبيستخدم طلق قوى جدا وبيعملها للمعارف ب 150 جنيه بس مشكلته انه كان بيكدب ويقولك ده نازل كده من المصنع الحربى على البلو ابو ماسورة واسعه وبيشيل منها القلاووظ خالص انا شوفت حته من عنده قبل كده واحد صاحبى اشتراها منه وبيبيع الطلقه اللى انتو شوقتوها ده الالمانى اليوماريكس ب8 جنيه يعنى برضه مش غاليه قوى المشكله الاكبر سعر السلاح نفسه 5500 كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير قوى يعنى لو 2000 ماشى ياخد البلو ب 900 ويعدله ويبيعه ب2000 لكن 5500 الطمع وحش ويقولك روسى مره وهندى مره ومش دوغرى عموما كلنا معاك يا ابو السلاطين ولو حاول بس انه يقربلك يبقى ربنا يستر على المجلس الاعلى للقوات المسحة نفسه مع انى اتنصب عليا بس اعجبك برضه
يباشا الله يباركلك انا هوضحلك الصوره انا فى شركه مقاولات حفرات وعمال وحجات غبيه كده وساكن فى حلوان التبين معلشى حتت عيل نصاب هيقدر يعمل ايه اوعو يا رجاله تكونو فكرنى خايف من الكلام الى بكتبه انا بهرج والله هوه كل تفكيره دلؤتى فى النصيبه الى جياله انا عملت سرش على رقمه فى جوجل وطلع عامل اعلانات كتير عل مواقع كتير وبجمعهم ومستنى ظابط صحبى يعدى عليا نصيع انا وهوه شويه ولما نخلص نروح على القسم نظبطله مصيبه بالحاجه الى بيبعها وبمكالمات التلفون وهما يشوفو شغلهم
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-14, 09:17 PM   #3
جنرال
صياد متقدم

الصورة الرمزية جنرال

المدينه: القاهرة
جنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
يباشا الله يباركلك انا هوضحلك الصوره انا فى شركه مقاولات حفرات وعمال وحجات غبيه كده وساكن فى حلوان التبين معلشى حتت عيل نصاب هيقدر يعمل ايه اوعو يا رجاله تكونو فكرنى خايف من الكلام الى بكتبه انا بهرج والله هوه كل تفكيره دلؤتى فى النصيبه الى جياله انا عملت سرش على رقمه فى جوجل وطلع عامل اعلانات كتير عل مواقع كتير وبجمعهم ومستنى ظابط صحبى يعدى عليا نصيع انا وهوه شويه ولما نخلص نروح على القسم نظبطله مصيبه بالحاجه الى بيبعها وبمكالمات التلفون وهما يشوفو شغلهم
تمام يا أبو سلطان وأنا عندي شاهد واننين كمان بس سؤالي اللي يهمنى المسدس ده خطر على مستخدمه؟أنا واحد صاحي أشتراه منه ب2700 جنيه وخايف المسدس ينفجر في غيده ولا حاجة
جنرال غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-14, 09:20 PM   #4
sultan
صياد قديم

الصورة الرمزية sultan

المدينه: الاسكندريه
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan

[quote=جنرال;121596]تمام يا أبو سلطان وأنا عندي شاهد واننين كمان بس سؤالي اللي يهمنى المسدس ده خطر على مستخدمه؟أنا واحد صاحي أشتراه منه ب2700 جنيه وخايف المسدس ينفجر في غيده ولا حاجة[/qu
اكيد خطر جدااااااااااااا
اى حاجه ملعوب فيها فى السلاح بتبقى خطر جدا وممكن تحصله نصيبه اوله يرجعه صوت تانى ويعوض عليه ربنا فى الفلوس
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links