الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-05-09, 08:03 PM   #1
Mahmoud said
عضو مميز

Mahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريق
افتراضي قبضلكم على النصااااااب يا أحلى منتدى

طبعا الكل هيقول عليا راجل مغفل وانا عارف انى مغفل واستاهل اللى جرالى
معلهش هطول عليكم لكن حكايتى النصاب طويله
كان عندى مسدس كيمار ومسدس بلو سى وعلبتين طلق مقتنيات خاصه وعزيزه على قلبى لكن عملت حادث بالعربيه فاضريت ابيعهم
وعرضتهم على حد معانا فى المنتدى وقالى هييجى ياخدهم وكان اسم الحساب بتاعه الفونس
المهم اتفقنا وانتظرته لحد مجالى قالى هاخد الاتنين ليا ولصاحبى بس انا عندى شوية ظروف وكنت عامل حادث وكدا
المهم رفأت بحالتو وطبعا مينفعش فى الحجات دى وبالذات حد معرفوش انى اديلو حاجه من غير فلوس
للأسف اديتهملو واديتلو علبتين الطلق وقلتلو ياعم خدهم وانا على الله عشان ظروفك والمفروض انه ساكن فى التجمع الخامس وشغال مهندس فى القريه الذكيه وابن ناس ومعاه عربيه اوبل زرقاء
طبعا قعد يحلف ومينفعش خلانى شديت جامد وانًا بعزم عليه واديتلو المسدسين وعلبة الطلق الكلام ده من سنه
قعدت اتصل بيه ويكلمنى فتره وبعد كدا عمل تليفونه خاصيه غير متاح عشان ميردش عليا وابعتلو رسايل ميردش عليها
بعتلو رساله وقلتلو انا مذنوق فى ايجار شقتى ومن فضلك تجبلى اى فلوس مردش بردو ولا سأل فيا
المهم من حوالى 10 ايام لقيت واحد اسمه اليونانى عارض المسدسات بتاعتى وعارض مسدسات كتير وكاتب انه جايبهم من رومانيا تقريبا وانا كنت معلم مسدساتى وبالطبع الاعضاء فى المنتدى والاداره الرائعيييييييييين عملو معاه الواجب وفضحوه على اساس انه كذاب
ظبتلو حوار وحكايه وخليت حد كلمو وانا دخلتلو بأكونت غير اللى عندو من الاول واخدت رقمه لقيت نفس الرقم هو بتاع اللى نصب عليا
طبعا كذب كعادته على الراجل اللى كلمو وقال ليه انه شغال طيار وبيجيب الحجات دى معاه من دول برا
عملنالو كمين وجبناه النهرده واتعمل معاه الواجب واحلى حفله كمان وربنا عوضنى أخيرااااا عشان نيتى كانت خالصه وخير لوجه الله
واخدت حقى وصورناه بالاعترافات فيديو وصورناه صور عاديه عشان انشرهالكم والكل يعرف شكله عشان ممحدش يكون ضحيه ليه تانى
بعتذر على الاطاله
احب اشكر كل الرجاله اللى وقفت معايا من على المنتدى وبرا المنتدى وكلهم واخوانى واصحابى وحبايبى
وكمان احب اشكر اعضاء المنتدى الاذكياء اللى فقسوه هما والاداره وقت منزل الشغل على المنتدى
وللعلم برردو هو قال ان اسمه جورج لكن الاسم الحقيقى فى البطاقه ( بيشوى عماد عزيز شحاته ) ويعمل مهندس كمبيوتر فى شركة موبينيل للأسف
والبطاقه معايا وطبعا عشان احنا ناس اصيله سيبنا ليه رخصته ورخصة العربيه وكان معاه حوالى 5 فيزا كارت
تحياتى للجميع واتمنى محدش يقع ضحيه للنصابين لأنى جربت وعشت ايام سودا فى سبب الموضوع ده
جارى رفع الفيديوهات والصور
Mahmoud said غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links

sponsor links