الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-10-17, 09:40 PM   #1
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

المدينه: القاهرة
mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق
افتراضي رد: رحله صيد وسفارى برية لمده يوم ((حد جاى))

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr aly مشاهدة المشاركة
بالنسبه لي 100 جنيه للسياره و البنزين و شاي و سجاير للسائق، ههههاها، بهزر طبعا،كفايه نتشرف و الصحبه الحلوه،اهم حاجه ما تطلعوش بلطجيه و تسبتوني في الصحراء،هههها،(:،و اهم حاجه بدون ممنوعات سكوبات،رد دوت،سيلف،الكتريك،مطاوي او صوت ولا حتي اسبرين،ههه لانها مسئوليه علي اساسا و عليكم و حتي نستمتع بالرحله، و اكيد المموه هايتلبس بعد ما ندخل الصحرا لانه هيكون ملفت جدا و شبهه انتحال صفه عسكريين لو اي لجنه عالطريق
طب انا معنديش مموه دلوقتى عند حضرتك اى فكرة اجيبوا منين؟ انا اللبس اللى عنى حاجات ليلية كلها.
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-10-17, 09:56 PM   #2
AMR ALY
صياد نشيط

المدينه: cairo
AMR ALY مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb مشاهدة المشاركة
طب انا معنديش مموه دلوقتى عند حضرتك اى فكرة اجيبوا منين؟ انا اللبس اللى عنى حاجات ليلية كلها.
شاكر انك فتحت الموضوع،ان كان عليا فافضل عدم وجود مموه خالص و لو حتي بالشنطه لانه شبهه ذي ما ذكرت لو اتشاف،البلد اصلها انت عارف و ممكن نتفهم غلط تماما،لو رسمي كان لاذم اتخيل يكون معنا تصريح صيد اساسا،انا عن نفسي هجيب لبس عادي فاتح كاكي او بيج فاتح ماتشنج مع لون الصحراء في الصور،و كده كده الواحد لاذم يختفي خلف صخره مثلا،ايه رائيكم؟
غير مقروء 11-10-17, 10:06 PM   #3
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

المدينه: القاهرة
mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr aly مشاهدة المشاركة
شاكر انك فتحت الموضوع،ان كان عليا فافضل عدم وجود مموه خالص و لو حتي بالشنطه لانه شبهه ذي ما ذكرت لو اتشاف،البلد اصلها انت عارف و ممكن نتفهم غلط تماما،لو رسمي كان لاذم اتخيل يكون معنا تصريح صيد اساسا،انا عن نفسي هجيب لبس عادي فاتح كاكي او بيج فاتح ماتشنج مع لون الصحراء في الصور،و كده كده الواحد لاذم يختفي خلف صخره مثلا،ايه رائيكم؟
انا مش عارف ولاهى انا اصلا اول مرة هطلع رحلة صيد بالنهار. كنت دائما بطلع بالليل فبعتمد ان لبسى يويبقى اسود فى اسود و معنديش اى حاجة شبه الصحراء بس ان شاء الله هجيب اليومين دول.
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links