الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-02-03, 02:18 PM   #1
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

الصورة الرمزية Egyptian_Destroyer

المدينه: alex
Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى
Thumbs down انا اتقهرت

السلام عليكم

نتابع معكم اكشن أخر الليل :
http://egyhunt.net/showthread.php?t=44484

كنت قاعد في كافيه في مكان هادئ جدا جدا و الدنيا جميله مع صديق ليا ..المهم الولد اللي لحقت البنت منه عدي قدامي و انا مخدتش بالي منه اساسا و لاقيته بينظر لي و لكن لم اتذكره ..المهم دورت وشي و كبرت دماغي
بعد حبة لقيت الولد ده جي و معاه حوالي 10 شباب او اكثر و دخلوا اتعاركوا معايا و للأسف مكنتش مدي خوانه و مكنتش مسلح خالص المهم الولد ضربني علي وجهي و شتمني شتيمه قبيحه فضربته علي وجهه و شتمته و لقيت كلو دخل يضرب فيا و قاومت و لكن للأسف مكنش في بد من المقاومة الكترة تغلب الشجاعه و صديقي حاول يحامي عني بس مفيش فايدة
صديقي قاللي اجري فجريت فمسكوه و قالولي لو راجل ارجع خد صحبك فللأسف اضطريت اني ارجع لاني مكنتش مستعد ان حاجه تحصل لصديقي ده و الحمد لله هو ممسهوش السوء و محدش عمله حاجه رغم انهم مجموعه من الهمج

للاسف انا كنت في منطقة الولد ده و هو من عائلة عربيه و كل اللي كانوا معاه كانوا قرايبه المهم واحد جدع من عائلة كبيره دخل و قاللي اغسل وشك علشان وشي كان مليان دم نازل من فمي و انفي و ووجهي اتخربش فقط ( الحمد لله ) و بعدين قام بحمايتي و اخرجني من وسطهم و قالهم لو حد قرب حتبقي المشكله معايا و مع علتي و بعدين روحت انا و صديقي و للأسف حاسس بقهر كبير جدا و حاسس اني مش راجل و للأسف مفيش امكانيه اني انزلهم بالمسدس لان عددهم كبير و السلاح عندهم زي الرز .. و الحمد لله انها جت علي قد كده

معلش طولت عليكم و حبيت افضفض حبة لاني بعتبركم اسرتي
و الخلاصه مصر دي للأسف بقت بلد زبالة و محدش بيقف مع الحق فيها ففكك و كبر دماغك من اي حاجه بتشوفها لانك لو كنت شهم و عملت الصح حتخسر كتييير جداااا في بلد انتهت منها الرجولة و الجدعنه
شكرا لكم
و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب
Egyptian_Destroyer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 14-02-03, 02:42 PM   #2
ميشو الحاوى
صياد نشيط

المدينه: مصر
ميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريق
افتراضي رد: انا اتقهرت

اولا بغض النظر عن اى حاجه انت رجوله كونك انك تشوف بنت بتستغيث وتحاول تنقذها ده ف حد ذاته شهامه منك وموضوع الكتره تغلب الشجاعه ده اكيد لكن الحق يهزم الباطل وانت كنت ف صف الحق وتصرفك ده دليل ع حسن اخلاقك...لكن متخليش موقف زعلك او جه عليك بأذى يقلل من شهامتك لكن تاخد بالك بعد كده وتحكم عقلك قبل اى شئ ومتنساش ان اللى بتعمله انهارده هيتردلك بكره سواء خير او شر
ارجو تقبل مرورى..
أَحْبِبْ مَنْ شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مُفَارِقُه , وَاعْمَلْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَجْزِيٌّ بِهِ , وَعِشْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَيِّتٌ , وَاعْلَمْ أَنَّ شَرَفَ الْمُؤْمِنِ قِيَامُهُ بِاللَّيْلِ , وَعِزُّهُ اسْتِغْنَاؤُهُ عَنِ . النَّاسِ .
ميشو الحاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-03, 02:43 PM   #3
Mohamed Ismaiel
صياد متفاعل

Mohamed Ismaiel مستواه غير معروف

بلاغ محترم يا باشا بوجود ارهابيين في المنطقه دي بأسمائهم و الشرطه هتعمل اللازم.
Mohamed Ismaiel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-03, 02:49 PM   #4
besho
صياد قديم

الصورة الرمزية besho

besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى

اعمل بلاغ و انت راجل من موقفك ده و اهم شئ انك تمام

عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر

مهما راحت روح الفكره مش هتموت

الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام

كيرو
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-03, 03:09 PM   #5
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى

شكرا لكم جميعا

بالنسبة للبلاغ فده شبه مستحيل لان القسم عندنا بيقولولك روح جيبهم انت و احنا نظبطهوملك و حصلت معايا قبل كده و المرة اللي فاتت كانت مع حبة عيال ملهومش اهل امال المرة دي مع عيله كامله يبقي لا حياة لمن تنادي
غير مقروء 14-02-03, 04:08 PM   #6
TheLegnedkiller
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى

اوسمتي

الصورة الرمزية TheLegnedkiller

المدينه: ارض الله الواسعه
TheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TheLegnedkiller

احييك علي رجولتك القويه
والكل عارف ان العدد هيتفوق علي الفرد
وان شاء الله ربنا يجبلك حقك
غير مقروء 14-02-03, 04:54 PM   #7
THE BUTCHER
صياد نشيط

الصورة الرمزية THE BUTCHER

المدينه: الجيزه
THE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريقTHE BUTCHER في بداية الطريق

باشا من متابعتي لكلام حضرتك اولا تصرف حضرتك انك تقف لحد بيصوت دي رجوله تمام التمام ولكن حضرتك مشيت البنت ليه .. وعرفت هيا قريبتهم ولا خاطفينها ولا هيا مش تمام ...
وقتها حضرتك كنت وقفتهم كلهم وبلغت الشرطه بحاله اختطاف انثي وكانوا هم اتصرفوا ..
ثانيا .. خناقه حضرتك معاهم في الاول مش صح لان دي مش منطقتك والمعروف ان اي تصرف في غير منطقتك يبقي بالعقل وحتي لو معاك ترسانه اسلحه الا في حاله بتدافع عن الشرف او بايع الدنيا وعايز بالبلدي تعلم علي حد
ثالثا.. بالنسبه للبلاغ لن يحدث شئ لانها تعتبر خناقه ولن تحقق اي شئ الاان كنت بالكشف في مستشفي مع تقرير بأكتر من 21 يوم وبرده لو ملكش في قله الادب والحوارات مكنتش هتسلك فيها
علي كل حال حمدالله علي السلامه بس ابقي احسبها صح
غير مقروء 14-02-03, 08:02 PM   #8
hell007_hell
صياد متقدم

الصورة الرمزية hell007_hell

المدينه: شبرا
hell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر به

حمد لله على سلامتك يا كبير ....

و حط فى نفوخك حاجة ..... الكترة تغلب الشجاعة ..... و اى حد فكهانى بق هيقول انا كنت عملت و سويت قول له انت كداب و هجااص

بعد كده لازم الموضوع يتحسب صح ويبقي في تقدير موقف .... الخناقة حاجة من اتنين ..... يا اما هتبقي خناقة زعيق و تهويل و اللى قدامك يتهز منك ..... وهنا لازم انت تزعق اكتر وتسوء فيها و تعلى حسك و تعمل فيها الشجيع ....

او تبقي اشتباك وش ..... و هنا لو لقيت نفسك مضروب مضروب ..... اول الخناقة تلطش اللى قدامك قلم مخبرين .... حتى لو طلعت عينك .... بعد الخناقة الناس كلها هتحكى عن القلم بتاعك ..... و ينسوا اللى حصل فيك ...

ولو لقيت وسيلة تنقذ نفسك بيها .... ايا كانت استخدمهاااااا ..... ياروح ما بعدك روح .....

احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك

لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم

3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
hell007_hell غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-03, 09:45 PM   #9
عوض
اداري

عوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريقعوض في بداية الطريق

انتا رجووووووووووله واحتسب الموقف ده عند ربنا عز وجل ربنا يجزيك بيه خير ان شاء الله
وبخصوص النفسيه والقاهره شويه وكل حاجه هترجع طبييعه
عوض غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-04, 12:08 AM   #10
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

المدينه: تحت الارض
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى

كل الي هقوله انت رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااجل
ومتخليش موقف زي ده يهزك

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-04, 01:00 AM   #11
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

المدينه: مصر المحروسة
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى

يا عم عادى.......قول حسبى الله ونعم الوكيل من قلبك وربنا هايجيبلك حقك...انت كنت تزعل لو واحد لواحد جه يتخانق معاك وانت جريت منه..انما انك ترجع تانى وتحوش عن صاحبك فدة موقف شهوميه ورجولة..كنت ممكن تجرى وخلاص لو انت اى كلام
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-04, 04:18 AM   #12
capahmed
صياد متفاعل

المدينه: القاهرة
capahmed مستواه غير معروف

احييك علي رجولتك
capahmed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-04, 05:39 PM   #13
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

شكرا لكم جميعا و الله مش عارف اقولوكم ايه و مش عارف اوصف قد ايه انا مبسوط باهتمام حضراتكم الحمد لله انها جت علي قد كده و انا كلمت ناس صحابي و الواد ده حيتربي هو و عيلته عم قريب ان شاء الله ...دعواتكم معانا

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم