الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-04, 12:39 PM   #1
ahmedmh_ali
صياد قديم

الصورة الرمزية ahmedmh_ali

المدينه: الأسكندرية
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: معا..نوقف المهزله

الله ينور أنا قلت يا أبو سيف يا بلاش .. أنا معاك يا باشا و حعمل أى محاولة و أى حاجة أنت تطلبها ، بس خلى بالك لو المنتدى كلة وقف معاك فى واحد بس أنت عارفة حيستغل الموضوع دة شمال بس عموما ربنا معاك ..

Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™

THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF

الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا

ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-12-04, 12:52 PM   #2
kiko_2015
صياد قديم

المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
الله ينور أنا قلت يا أبو سيف يا بلاش .. أنا معاك يا باشا و حعمل أى محاولة و أى حاجة أنت تطلبها ، بس خلى بالك لو المنتدى كلة وقف معاك فى واحد بس أنت عارفة حيستغل الموضوع دة شمال بس عموما ربنا معاك ..
و ده مين ان شاء الله يا احمد؟؟ انا والله ما فاهم
غير مقروء 11-12-04, 12:53 PM   #3
ahmedmh_ali
صياد قديم

ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
و ده مين ان شاء الله يا احمد؟؟ انا والله ما فاهم
ح أقولك على الخاص يا حبى ..

™ AHMED ALI ™

THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF

ღ ♥ ♥ ღ
غير مقروء 11-12-04, 11:20 PM   #4
TITODJ
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين

اوسمتي

المدينه: طنطا
TITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITODJ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITODJ

اقتباس:
يا استاز احمد احنا خلاص تلؤدى بقينا فى وقت مينفعشى نخاف فية وياريت تقول مين العضو دة علشان ميضحكشى على حد من الاعضاء باستغلالو البزىئ دة بجد لو انت خايف على المنتددى واللى فية وبالامانة فية شوية تجار هنا فى المنتددى بيسيئو جدا للمنتددى والمفروض نخلى بالنا منهم ونعزلهم خالصص عننا والعملية دى مش اتم الا لما يكون فية ادارة قوية متعملشى محسوبية لحد ولا صحوبية بس متهيئلى دى صعب شوية يحصل
TITODJ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-05, 12:43 AM   #5
ahmedmh_ali
صياد قديم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titodj مشاهدة المشاركة
يا استاز احمد احنا خلاص تلؤدى بقينا فى وقت مينفعشى نخاف فية وياريت تقول مين العضو دة علشان ميضحكشى على حد من الاعضاء باستغلالو البزىئ دة بجد لو انت خايف على المنتددى واللى فية وبالامانة فية شوية تجار هنا فى المنتددى بيسيئو جدا للمنتددى والمفروض نخلى بالنا منهم ونعزلهم خالصص عننا والعملية دى مش اتم الا لما يكون فية ادارة قوية متعملشى محسوبية لحد ولا صحوبية بس متهيئلى دى صعب شوية يحصل
كلام سليم 100 %

™ AHMED ALI ™

ღ ♥ ♥ ღ
غير مقروء 11-12-05, 02:56 AM   #6
TITODJ
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين

اوسمتي

المدينه: طنطا
TITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITODJ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITODJ

اقتباس:
كلام سليم 100 %
وانا اسف يا استاز احمد ان كان كلامى حاد شوية بس اعزرنى انا بقول كدة من خوفى وغيرتى على المنتددة الجميل دة اللى كلنا اتعلمنا فية وتحياتى لك لتفاهم كلامى من غير زعل واحييك على روحك الجميلة وعثبال بقيت الناس اللى بتاخد الكلام دة على صدرها ربنا يهدى يارب
TITODJ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links