1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

الاسلحه الناريه معلومات عن الاسلحه الناريه وذخائرها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 12-05-29, 04:14 PM   #61
goda
صياد نشيط
الصورة الرمزية goda

goda مستواه غير معروف goda غير متواجد حالياً

معلومات جميله نشكركم عي هذا المجهود الرائع الجبار

غير مقروء 12-05-31, 09:06 AM   #62
Killeraa
صياد جديد

Killeraa مستواه غير معروف Killeraa غير متواجد حالياً

شكرااااااااااا جداااااااااااا على الموضوع الجميل دي اول مشاركة ليا في المنتدي والله انا كنت بدور على سلاح ابيض فلاقيت المنتدى بتاعكوا دخلتوا قلت ايه الناس دي دول معلمين بجد بس سؤالي والنبي انتوا عارفين كل حاجة عن السلاح اتعلمتو الحاجات دي فيييين ولا بالممارسة كدا بس ؟؟؟

التوقيع:
مافيش صاحب صالح ...... كله بتاع مصالح

غير مقروء 13-12-07, 01:41 AM   #63
فكرى الفساخ
صياد متقدم

فكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريق فكرى الفساخ غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa@virus مشاهدة المشاركة
جزاك الله خيرا
اللهم احفظنا من شرور الاعمال
اللهم انصر مصر والمصريين على الارهاب والارهابيين واجعلنا أمة آمنة مطمئنة . اللهم امين يارب العالمين
وصلى الله على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم .

غير مقروء 13-12-07, 01:46 AM   #64
فكرى الفساخ
صياد متقدم

فكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريقفكرى الفساخ في بداية الطريق فكرى الفساخ غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة
تمام يا باشا ربنا يستر فعلا اصاباتة صعبة جدا

الصور دية لفرد تصنيع محلى للفرجة بس يا جماعة انا مش بابيع انا اصلا بخاف منة جدا
والله يا جماعة الناس اللى بتعمل الحاجات دى فنانين . اتمنى الدولة توفر لهم الوظيفة المناسبة . تفيد وتستفيد . بدل البطالة المبهدلة الشباب والتى تدفعه للانحراف . والتطرف . وشكرا

غير مقروء 13-12-07, 01:56 AM   #65
فكرى الفساخ
صياد متقدم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killeraa مشاهدة المشاركة
شكرااااااااااا جداااااااااااا على الموضوع الجميل دي اول مشاركة ليا في المنتدي والله انا كنت بدور على سلاح ابيض فلاقيت المنتدى بتاعكوا دخلتوا قلت ايه الناس دي دول معلمين بجد بس سؤالي والنبي انتوا عارفين كل حاجة عن السلاح اتعلمتو الحاجات دي فيييين ولا بالممارسة كدا بس ؟؟؟
يا استاذ killeraa خللى عندك تفاؤل ولا تتشائم . العالم به الصالح والطالح . ويوجد ناس طيبين جدا ويسعدوا ويفرحوا بتقديم الخدمات دون مقابل ويوجد اصدقاء اوفياء ومخلصين . رجاء اخلع النظارة السوداء وارتدى النظارة البيضاء تجد الدنيا لسه فيها خير . تفاءل ياصاحبى واضحك للدنيا تضحك لك . وشكرا .

غير مقروء 14-02-07, 02:59 AM   #66
خالد الحويطي
صياد جديد

خالد الحويطي مستواه غير معروف خالد الحويطي غير متواجد حالياً

اسامة انت رجل برنس كلامك صج 100 %

غير مقروء 14-02-27, 01:01 AM   #67
mohamed goba
صياد جديد

mohamed goba مستواه غير معروف mohamed goba غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
احب ان انوه ان هذا الموضوع هو تصحيح لموضوعي السابق عن طريقة صناعة فرد الخرطوش بالفيديو أما اليوم فأحب أن أنوه عن مخاطر فرد الخرطوش وشدة وهول المصائب التي يسببها الخرطوش سواء عند الاستخدام الخاطئ أو انفجار الماسورة او اصابة انسان به لا قدر الله
وإليكم بعض الصور عن الاصابة والمخاطر التي يسببها بسبب كمية البلي الرهيبة الموجودة داخل الطلقة التي يمكن أن تصيب 30 شخص أو أكثر في المرة الواحدة .
أرجو عدم تنفيذ أي تجربة لتصنيع السلاح نظرا لما فيها من خطورة ونقص عوامل الأمان المختلفة
وربنا يحفظ الناس كلها (فالله خير حافظ وهو أرحم الراحمين)
تحياتي للجميـــــــــــــــع
مع العلم فى نوعين مصانع و ورش مصانع ده بيبقى كويس ومساوره بتستحمل لكن الورش المساوره ضعيفه متستحملش غير 12 طلقه او اقل

لكن موضوع فاشل

غير مقروء 14-08-08, 02:08 PM   #68
tiger777
صياد جديد

tiger777 مستواه غير معروف tiger777 غير متواجد حالياً

الله يبارك فيك
موضوع مهم جدا ولابد من اخذه في الاعتبار

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم