1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 11-06-17, 02:03 PM   #21
Peace Missile
صياد متقدم
الصورة الرمزية Peace Missile

Peace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروف Peace Missile غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر MSN إلى Peace Missile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
موضوع ممتاز يستحق التقييم الله ينور يا بشمهندس
شكرا يا هشام باشا .. تلامذة حضرتك...

التوقيع: Alas To Dust ..... We All Return

غير مقروء 11-06-17, 10:42 PM   #22
مااجد
صياد جديد

مااجد مستواه غير معروف مااجد غير متواجد حالياً

عايز اعرف حاجه هو السبب الي اتقال كان للفكاهه فقط ( ان المنع كان تخصص امن الدولة ) ولكن ما السبب الحقيقي اللي يضمنلنا امكانية تكرار المسالة من غير ما الفلوس تروح علينا وخاصتا اني لا اعتقد المسالة تمت صدفة (الكلام علي الجمارك) هل حكاية الدستور والاعلان الدستوري وراء تعطيل قانون المنع مثلا اان كان كده نستغل الفترة دي ولا فعلا كان الامرتخصص جهة رحلت نرجو التوضيح من متخصص قانوني او جمركي لو موجود ولة جزيل الشكر

غير مقروء 11-06-17, 10:51 PM   #23
moneey1975
صياد قديم
الصورة الرمزية moneey1975

moneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريق moneey1975 غير متواجد حالياً

مشكور اخي الفاضل علي المعلومات الجميله ديه وجزاك الله عنا كل خير

التوقيع: وتقبل تحياتي لك

غير مقروء 11-06-17, 11:16 PM   #24
cono
صياد متفاعل
الصورة الرمزية cono

cono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريق cono غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Peace Missile مشاهدة المشاركة
الشحن المجانى بيختلف من دوله لدوله .. فيه دول البائع بيقدر يوفر ليها شحن مجانى ودول تانيه ما بيقدرش انت وحظك بقه ..
متشكر على زوقك للرد على سؤالى لكن انا ملاحظ ان ابشحن لمصر بيكون دايما ببريد ems ومش مجانى ممكن حضرتك تقولى المنظار اللى طلبته كان شحن مجانى لمصر ولا التمن كان بمصاريف الشحن

غير مقروء 11-06-18, 12:03 AM   #25
cono
صياد متفاعل
الصورة الرمزية cono

cono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريقcono في بداية الطريق cono غير متواجد حالياً

مشكله طلعتلى بعد تكوين الحساب الموقع مش راضى يفتح تانى يا ترى ايه السبب خطا400

غير مقروء 11-06-18, 12:22 AM   #26
professional sniper
صياد نشيط
الصورة الرمزية professional sniper

professional sniper مستواه غير معروف professional sniper غير متواجد حالياً

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
استاذنا الفاضل أ . Peace Missile جزاك الله عنا كل خير ,., وتسلم ايدك على المجهود الرائع والجميل اللى حضرت افدتنا بيه ,., وربنا يجعله فى ميزان حسناتك ,., وارجو من الإداره تثبيت الموضوع لأهميته لكى يرجع إليه من لم يراه .
خالص تحياتى وتقديرى .
تقبل مرورى ............

التوقيع:
ولدتك امك يابـــن آدم باكيـــــــــا * & * والناس حولك يضحكون سرورا
فاعمل لنفسك ان تكون إذا بكوا * & * فى يوم موتك ضاحكا
مسرورا

غير مقروء 11-06-18, 11:53 AM   #27
youssefnassef
صياد جديد

youssefnassef مستواه غير معروف youssefnassef غير متواجد حالياً

7ad ye3raf 7aga 3an elgamarek lw talabt mosadas aw bondo2eya daght hawa. we dokholha 3an taree2 sherket elsha7n fee moshkela walla la2 . shokrann

غير مقروء 11-06-18, 06:03 PM   #28
Peace Missile
صياد متقدم

Peace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروف Peace Missile غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cono مشاهدة المشاركة
متشكر على زوقك للرد على سؤالى لكن انا ملاحظ ان ابشحن لمصر بيكون دايما ببريد ems ومش مجانى ممكن حضرتك تقولى المنظار اللى طلبته كان شحن مجانى لمصر ولا التمن كان بمصاريف الشحن
الاخ الفاضل Cono هما بيبقوا كاتبين EMS او Express Mail Service وسواء كان شحن مجانى او بفلوس بيتغير لان ال EMS غير متاح الى مصر فلو كان المنتج شحن مجانى ومكتوب EMS بيشحنوه عن طريق China Mail Air Post البريد الصينى الجوى ودة بياخد من 15 الى 25 يوم بالكتير ولو الشحن مش مجانى بيشحن بالبريد الصينى او شركه بريد تانيه وربما تتحمل حضرتك الزيادة فى تكلفه الشحن احيانا على حسب الشركه اللى حضرتك شارى منها

غير مقروء 11-06-18, 06:06 PM   #29
Peace Missile
صياد متقدم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مااجد مشاهدة المشاركة
عايز اعرف حاجه هو السبب الي اتقال كان للفكاهه فقط ( ان المنع كان تخصص امن الدولة ) ولكن ما السبب الحقيقي اللي يضمنلنا امكانية تكرار المسالة من غير ما الفلوس تروح علينا وخاصتا اني لا اعتقد المسالة تمت صدفة (الكلام علي الجمارك) هل حكاية الدستور والاعلان الدستوري وراء تعطيل قانون المنع مثلا اان كان كده نستغل الفترة دي ولا فعلا كان الامرتخصص جهة رحلت نرجو التوضيح من متخصص قانوني او جمركي لو موجود ولة جزيل الشكر
والله كل شىء وارد ربما لو كنا لسه قبل الثورة مكنش ممكن حاجة زى دى تدخل .. وربما الموضوع بسيط وكان فى ناس مكبراه وعماله تقول السكوبات ممنوعه .. امن دوله .. وكلام من دة علشان هما يقدرو يبيعوا براحتهم .. كل شىء جايز المهم ان التجربه نجحت وانا دفعت الفلوس وكنت متوقع 50 % انه يتصادر بس كنت حابب اخوض التجربه واجرب .. وزى ما قلت قبل كدة مش بعيد لما المنتدى كله يشترى من على النت الجمارك تتنبه وتصادره .. ويقبضوا علينا كلنا مرة واحدة ...هههههه
عموما انا شايف اننا لام نجرب وان شاء الله خير وانا نظرتى ان وفاه امن الدوله سبب هام فى الموضوع دة

غير مقروء 11-06-18, 08:01 PM   #30
fendeka
صياد متفاعل

fendeka في بداية الطريقfendeka في بداية الطريقfendeka في بداية الطريق fendeka غير متواجد حالياً

برررررررررررررررررررنس

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم