1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 11-06-21, 07:49 PM   #11
sameer
صياد قديم
الصورة الرمزية sameer

sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق sameer غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lilkapo مشاهدة المشاركة
سمير يا صاحبى انا والله مستنى مشاركتك وفعلا انت ونعم الخ والصاحب دة لو انول الشرف
يا باشا الشرف ليا و الله

التوقيع: تعهدني بنصحك في انفرادي وجنبني النصيحة في الجماعه

فإن النصح بين الناس نوع من التوبيخ لا أرض استماعه

غير مقروء 11-06-21, 07:50 PM   #12
braveheart
صياد قديم
الصورة الرمزية braveheart

braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق braveheart غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart

اقتباس:
كريم باشا والله انا نفسى اتعرف عليك اوووووووى برة المنتدى المشكلة بس انى من بورسعيد والمسافة كبيرة بينا والا كان هيشرفنى نبقى سوى برة المنتدى لكن المشكلة كمان عندى الشغل والارض الى ربنا كرمنى بيها وعاوزة شغل كتير ووقت اكتر عموما ملحوقة وان شاء الله اكيد لازم هقابلك لو هتتكرم عليا وتوافق
وعموما انا وعدت بعدد قوى لكن انشغالى بموضوع الارض الجديدة دى هو الى خلانى عملتها باسلوب العدد القديم واتمنى يكون العدد نال ولو جزء من اعجابك
و الله الشرف هيكون ليا أنا يا فندم ... و ربنا يقرب المسافات يا فندم و نلقاك علي خير و نتشرف بسيادتك .. و عموما العدد رائع و كان الله في عونك في إنشغالك بالأرض و العمل.
تحياتي لك.

التوقيع:
Don't say you are alone when I still alive

Kemomail@ymail.com

غير مقروء 11-06-21, 07:50 PM   #13
essam assem
صياد قديم
الصورة الرمزية essam assem

essam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريق essam assem غير متواجد حالياً

اللة ينور عليك وتسلم ايدك ومجهود تشكر علية ومنتظرين المزيد
وتحيـــــــــــــاتى للجميـــــــــــع

التوقيع:
إيهما اهم .. التفاعل والنوعية ام زيادة المشاركات والكمية؟؟

غير مقروء 11-06-21, 07:51 PM   #14
lilkapo
صياد نشيط

lilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريق lilkapo غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى lilkapo

اقتباس:
ما شاء الله تسلم ايدك يا غالى
بس فين صور التعلب اى انا ضربه دا صيد ننافس بيه ى منتدى تانى تعلب برش
انا زعلان
واتفتكر انا اعمى يا صاحبى والله فى كام حاجة انا شيلهم كدة لحاجة فى دماغى وبلاش تشهرها اوووى لانى ناوى اعمل حاجة حلوة اوووى تليق بيهم
وانا سعيد باشتراك طاقم الادارة المميز بموضوعى والله يكرمك يا رب واتمنى ينول اعجابك

التوقيع:
الصيد يعلمك الصبر

غير مقروء 11-06-21, 07:53 PM   #15
lilkapo
صياد نشيط

lilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريق lilkapo غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى lilkapo

اقتباس:
الله ينور عليك ايوة كدا خاينا نتقدم الي الامااااااااااااااااااااااااااااام داااااااااااااائما..
الله يخليك يا حودة وانتا من الناس المتفاعلة جدا فى المنتدى وانا متابعك

التوقيع:
الصيد يعلمك الصبر

غير مقروء 11-06-21, 07:58 PM   #16
koktal
صياد قديم
الصورة الرمزية koktal

koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق koktal غير متواجد حالياً

قمة فى الروعة والجمال .. مجهود خرافى .. تسلم الأيادى أخى وليد .. وكنت منتظر هذا العدد بفارغ الصبر .. شكرا وتحية خاصة منى لك .. وفى إنتظار القادم إن شاء الله ..

التوقيع:
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته

غير مقروء 11-06-21, 08:32 PM   #17
عادل عبده
صياد قديم
الصورة الرمزية عادل عبده

عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده غير متواجد حالياً

ماشاء الله ولا قوه الا بالله اسلوب رئع جدا فى العرض وانا اجزم انك اكييد يا صحفى يا اما فى كليه اعلام صحافه بجد مجهود جبار ومتميز

التوقيع:
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

غير مقروء 11-06-21, 08:45 PM   #18
mahmoud11144
صياد متقدم
الصورة الرمزية mahmoud11144

mahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريق mahmoud11144 غير متواجد حالياً

اقتباس:
الله يخليك يا حودة وانتا من الناس المتفاعلة جدا فى المنتدى وانا متابعك
بترااااااااااااااااافبني الحقونا ياناااااااس
بلغو عنوة دا جسوس
هههههههههههههههههههههههههه
انا بهزر يا غالي
دا طبعا من زوق حضرتك يا كبير
الهي متحرم منك يا مصيطني هههههههههههههههههههه...
تحياتي يا صديقي الغالي ...

التوقيع: اذا كنت جاد في التغيير فكن
بطلا وابدأ الأن...

غير مقروء 11-06-21, 08:54 PM   #19
hesham[MaFya]a
ادمن صفحة المنتدى
الصورة الرمزية hesham[MaFya]a

hesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدى hesham[MaFya]a غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hesham[MaFya]a

بسم الله ما شاء اللــــه مجهووووووود رااائــــــــــــــــــــــــــــع..

التوقيع:
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!

غير مقروء 11-06-21, 08:55 PM   #20
الأفوكاتو
صياد قديم
الصورة الرمزية الأفوكاتو

الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق الأفوكاتو غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
ما شاء الله تسلم ايدك يا غالى
بس فين صور التعلب اى انا ضربه دا صيد ننافس بيه ى منتدى تانى تعلب برش
انا زعلان
والله ليك حق .. انا عرفت الموضوع ده .. ومكنتش متخيل .. تعلب ببندقية رش ؟
بس تسلم ايدك يا ريس .. وليك حق تزعل
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــع

التوقيع: خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم