الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-01, 09:46 PM   #1
shahryar33
صياد نشيط

الصورة الرمزية shahryar33

المدينه: شبرا - القاهرة
shahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيده
افتراضي رجاء الرد من الادارة

انا كنت عامل موضوع من شويه بيتكلم عن الى حصل انهاردة فى بورسعيد انا مش عارف الموضوع دة راح فين ولا اتحذف ولا اية و بيتهيألى فى مواضيع كتير اتعملت بعد موضوعى دة عن نفس المشكله بس انا عايز اعرف الموضوع بتاعى راح فين ولا الادارة حزفته و لو الاداره حزفته ممكن اعرف ايه السبب ولا هو بمزاجهم ولا اية بالظبط بيتهيألى الموضوع دة كنت عامله عشان اقول رأيى فى الى حصل ولا هو دة الى هيعمل مشكله ولا اية بالظبط

شريف اشرف
shahryar33 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-02-01, 09:48 PM   #2
Max.1
صياد قديم

الصورة الرمزية Max.1

المدينه: Cairo
Max.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Skype إلى Max.1
افتراضي رد: رجاء الرد من الادارة

++++++++++++1

خلقنا باذنين و فم واحد لنسمع اكثر ما نتكلم

مصطفى
Max.1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-01, 09:52 PM   #3
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahryar33 مشاهدة المشاركة
انا كنت عامل موضوع من شويه بيتكلم عن الى حصل انهاردة فى بورسعيد انا مش عارف الموضوع دة راح فين ولا اتحذف ولا اية و بيتهيألى فى مواضيع كتير اتعملت بعد موضوعى دة عن نفس المشكله بس انا عايز اعرف الموضوع بتاعى راح فين ولا الادارة حزفته و لو الاداره حزفته ممكن اعرف ايه السبب ولا هو بمزاجهم ولا اية بالظبط بيتهيألى الموضوع دة كنت عامله عشان اقول رأيى فى الى حصل ولا هو دة الى هيعمل مشكله ولا اية بالظبط
انا بيتهيألى يا باشا ان ده منتدى صيد ومفيش داعى يبقى فيه مواضيع سياسية ...

وبرضه اعتقد انه اتحذف بسبب وجود بعض الالفاظ الخارجة فى كومنتات بعض الاعضاء ..

تحياتى ..
غير مقروء 12-02-01, 10:01 PM   #4
shahryar33
صياد نشيط

shahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيدهshahryar33 لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
انا بيتهيألى يا باشا ان ده منتدى صيد ومفيش داعى يبقى فيه مواضيع سياسية ...

وبرضه اعتقد انه اتحذف بسبب وجود بعض الالفاظ الخارجة فى كومنتات بعض الاعضاء ..

تحياتى ..
ممكن اعرف هى فين السياسه دى الى فى الموضوع و بالنسبه للالفاظ الخارجه مكتبتش ولا كلمه خارجه و ان حدث بعض التجاوز البسيط ف دة من الغضب من الاحوال الى بتحصل و الموضوع الى حصل و مات فيه ناس كتير بدون ذنب و بالنسبه للألفاظ الاداره كانت ممكن تتفضل و تحزف المشاركه التى بها تجاوز او تشوف مين العضو المتجاوز فى الالفاظ و تحزرة او تحزف مشاركته ولا هما بيريحوا دماغهم و خلاص و يحزفو الموضوع كلو

انا بطالب الادارة او المشرف عن هذا القسم ان يقوم بالرد بأسباب مقنعه عن سبب حذف الموضوع نظرا لوجود الكثير من المواضيع المشابهه لموضوعى فلماذا لم تحذف ؟؟؟؟؟؟؟؟

شريف اشرف
غير مقروء 12-02-01, 10:17 PM   #5
الأداره
صياد متفاعل

الصورة الرمزية الأداره

الأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريق

الأستاذ شريف نحن أعلم تمام العلم الحالة النفسية السيئة جدا التى نمر بها كلنا الآن ولكن نحن هنا فى منتدى محترم نرفض فية كلمات بذيئة لقد تضمن موضوعك بعد الكلمات المرفوضة يمكنك عمل اى موضوع بدون إهانة إلى أحد
تحياتى

التعديل الأخير تم بواسطة الأداره ; 12-02-01 الساعة 10:19 PM
الأداره غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-01, 11:26 PM   #6
shahryar33
صياد نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3 مشاهدة المشاركة
الأستاذ شريف نحن أعلم تمام العلم الحالة النفسية السيئة جدا التى نمر بها كلنا الآن ولكن نحن هنا فى منتدى محترم نرفض فية كلمات بذيئة لقد تضمن موضوعك بعد الكلمات المرفوضة يمكنك عمل اى موضوع بدون إهانة إلى أحد
تحياتى
طب هو حضرتك مكنش ممكن تقولى كدة فى الموضوع انا كنت هفهم و من نفسى كنت هطالب بحذف الموضوع بس حضرتك المفروض تنبهنى الاول قبل الحذف و بصراحه كذا واحد اشتكى من موضوع حذف المواضيع و المشاركات بدون سبب انا معاك ان الموضوع تضمن بعض الالفاظ و انا بعتزر عن ذلك بس بردو حضرتك لو كنت كتبت الجمله دى فى الموضوع نفسه كنت انا طالبت بحزف الموضوع لأنى بصراحه كنت مش مستوعب الى حصل انهاردة فى بورسعيد و ممكن تكون بعض الالفاظ او التجاوزات حصلت منى او من غيرى بس بردو انا مش موافق على الطريقه نفسها حضرتك لو كنت كتبت تحزير فى الموضوع نفسه انا كنت هوافق و كمان عشان الاعضاء الاخرين يفهمو ايه الى حصل بالظبط و يبقى تنبيه لباقى العضاء بعدم تكرار ذلك

و فى اخر الامر ارجو من الله عز و جل ان يغفر لكل من توفى اليوم بدون ذنب فى الماتش
و ارجو من الله ايضا ان يصلح حال مصر و يعيننا فى هذة الفترة على كل اعداء الوطن

شريف اشرف
غير مقروء 12-02-01, 11:36 PM   #7
الأداره
صياد متفاعل

الصورة الرمزية الأداره

الأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريقالأداره في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahryar33 مشاهدة المشاركة
طب هو حضرتك مكنش ممكن تقولى كدة فى الموضوع انا كنت هفهم و من نفسى كنت هطالب بحذف الموضوع بس حضرتك المفروض تنبهنى الاول قبل الحذف و بصراحه كذا واحد اشتكى من موضوع حذف المواضيع و المشاركات بدون سبب انا معاك ان الموضوع تضمن بعض الالفاظ و انا بعتزر عن ذلك بس بردو حضرتك لو كنت كتبت الجمله دى فى الموضوع نفسه كنت انا طالبت بحزف الموضوع لأنى بصراحه كنت مش مستوعب الى حصل انهاردة فى بورسعيد و ممكن تكون بعض الالفاظ او التجاوزات حصلت منى او من غيرى بس بردو انا مش موافق على الطريقه نفسها حضرتك لو كنت كتبت تحزير فى الموضوع نفسه انا كنت هوافق و كمان عشان الاعضاء الاخرين يفهمو ايه الى حصل بالظبط و يبقى تنبيه لباقى العضاء بعدم تكرار ذلك

و فى اخر الامر ارجو من الله عز و جل ان يغفر لكل من توفى اليوم بدون ذنب فى الماتش
و ارجو من الله ايضا ان يصلح حال مصر و يعيننا فى هذة الفترة على كل اعداء الوطن
لا المفروض ان حضرتك تراعى الكلام قبل ما تكتبة الطبيعى جدا هو ان اى شخص عندما يتحدث ساعات الكلام بيخرج بدون تفكير ولكن عندما يكتب شيئا فامة يفكر جيدا قبل الكتابة
ولماذا المشرفين مطالبين دائما بان يرسلوا الاعضاء عند الحذف او النقل طيب ما انت بتفكر قبل ما تكتب اى شى نحن لا نقوم بحذف اى شىء بدون سبب ولا تكرر كلام بعض الاعضاء الغير مسؤلون ولا يقولون الحقيقة
من فضلك لا ترمى الخطا على غيرك عندما تكون مخطىء
رحم الله موتنا جميعا والهم اهلينا الصبر و السلوان
الأداره غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-01, 11:40 PM   #8
ahmedmh_ali
صياد قديم

الصورة الرمزية ahmedmh_ali

المدينه: الأسكندرية
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali

enough.......................... الهم أضرب الظالمين بالظالمين و أخرجنا منهم سالمين .

Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™

THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF

الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا

ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-01, 11:41 PM   #9
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3 مشاهدة المشاركة
لا المفروض ان حضرتك تراعى الكلام قبل ما تكتبة الطبيعى جدا هو ان اى شخص عندما يتحدث ساعات الكلام بيخرج بدون تفكير ولكن عندما يكتب شيئا فامة يفكر جيدا قبل الكتابة
ولماذا المشرفين مطالبين دائما بان يرسلوا الاعضاء عند الحذف او النقل طيب ما انت بتفكر قبل ما تكتب اى شى نحن لا نقوم بحذف اى شىء بدون سبب ولا تكرر كلام بعض الاعضاء الغير مسؤلون ولا يقولون الحقيقة
من فضلك لا ترمى الخطا على غيرك عندما تكون مخطىء
رحم الله موتنا جميعا والهم اهلينا الصبر و السلوان
++++++++++++++1

بصراحة انا بأيد الراى ده جدا
غير مقروء 12-02-02, 12:47 AM   #10
shahryar33
صياد نشيط

طب انا كل الى اقصدة اعرف الموضوع اتحذف له مهو ممكن حضرتك تحذف موضوع بعدد كبير من المشاركات لقيام احد المشاركين بالخروج عن الادب ولكن حينها عندما تحذف الموضوع لن يعرف الاعضاء سبب الحذف لذلك اقترح على حضرتك بدلا من حذف الموضوع نهائيا ان تقوم بحذف المشاركه المقصودة و تقوم بكتابه سبب الحذف او تحزير لصاحب المشاركه و اظن ان فى استطاعه حضرتك تعديل المشاركات و حذفها و هذا مجرد رأى بدلا من الحذف دون توضيح فمثلا اذا كنت انا علمت او البعض علم بسبب حذف الموضوع فهناك البعض الاخر رأى الموضوع و لم يعرف سبب الحذف فارجو مثلا فى حاله وجود مشاركات بها تجاوز من اى نوع ان تقوم بالتعديل او كتابه تحذير لفترة مكان المشاركه ثم بعد ذلك يتم حذف الموضوع و اذا تكرر هذا التجاوز يتم تحذير العضو او ايقافه مؤقتا او غلق عضويتها حينها سيعرف كل شخص ما له و ما عليه و بعيد عن موضوعى انا فى بعض الاحيان ارى البعض يقومون بعمل مواضيع عن سبب حذف مواضيع سابقه لذلك ارجو من حضرتك دراسه ما ذكرته حتى يعرف الكل خطأهم بدون اللجوؤ الى عمل موضوع مخصص لمعرفه سبب الحذف

و اقدم اعتزارى اذا ما ورد منى بعض الالفاظ او التجاوز فى لحظه انفعال و ارجو قبول الاعتزار من الجميع و شكرا للتوضيح من قبل المشرفين و الادارة

شريف اشرف

sponsor links