1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

الاسلحه الناريه معلومات عن الاسلحه الناريه وذخائرها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-30, 09:38 PM
heckler heckler غير متواجد حالياً
صياد جديد

heckler مستواه غير معروف
Thumbs up عاوز اجيب بريتا او حلوان جديد " حى " ممكن تفيدونى

[SIZE="6"]ممكن بعد أذن الجميع توضيح الفرق اولا: بين مسدس حلوان 920 و 980 .
ثانيا : ما اذا كان هناك فرق جوهرى بينهما وبين مسدس البريتا m92fs ، من حيث الوزن والجودة وتوافر قطع الغيار والسعر ، خاصة السعر بالنسبة للبريتا وقطع الغيار . ولكم جزيل الشكر [/SIZE]

غير مقروء 11-03-30, 09:56 PM   #3
heckler
صياد جديد

heckler مستواه غير معروف heckler غير متواجد حالياً

ياريت حد يرد على سؤالى ، لانى قادم على شراء سلاح ومحتاج لنصيحة من خبير او مختص قبل ما ادفع الفلوس .

غير مقروء 11-03-31, 01:20 AM   #4
mahmoud_gaber
صياد جديد

mahmoud_gaber مستواه غير معروف mahmoud_gaber غير متواجد حالياً

كلمنى لو كلامك جد ومحتاج سلاح حى تليفون / 0171549792

غير مقروء 11-03-31, 02:21 AM   #5
احمد العوضى
صياد متقدم
الصورة الرمزية احمد العوضى

احمد العوضى غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهاحمد العوضى غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهاحمد العوضى غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهاحمد العوضى غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهاحمد العوضى غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهاحمد العوضى غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه احمد العوضى غير متواجد حالياً

من الواضح ان الراجل معاه امر شراء

التوقيع: اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم صلاة تليق بمكانته عندك
اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم عدد ما ذكره الذاكرون وغفل عن ذكره الغافلون
اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم صلاة ترضيك وترضيه وترضى بها عنا يارب العالمين
اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم عدد خلقك ورضاء نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك بعددما ذكره الذاكرون وغفلَ عن ذكره الغافلون
اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم صلاه تفتح‘ بيننا وبينه فتحاً مبيناً
لاالله الا الله محمد رسول الله

غير مقروء 11-03-31, 12:23 PM   #6
heckler
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى مشاهدة المشاركة
من الواضح ان الراجل معاه امر شراء
نعــــــــــــم ، ولكن محتاج لنصيحة بالنسبة للمبتدأ ، ايهما اشترى البريتا m9fs ام الحلوان 920 انا شفت الاثنين على النت ، طبعا البريتا شكلها اصل الحلوان ، لكن الناحية العملية لا اعرف ، برجاء افادتى اشترى ايه .

غير مقروء 11-03-31, 04:14 PM   #7
كريم الشامي
صياد نشيط

كريم الشامي في بداية الطريقكريم الشامي في بداية الطريقكريم الشامي في بداية الطريق كريم الشامي غير متواجد حالياً

ياريت يا جماعه لو فعلا حد يعرف اسعار البريتا ال fs 92 او m9 يفدنا و لكم الشكر

التوقيع: بسم الله الرحمن الرحيم ( انما اَمُرهُ اِذَا ارادَ شيئاً اَن يقولَ لهُ كُنْ فيكون ^ فسُبْحان الذي بيده ملكوتُ كلِّ شيءٍ واليهِ تُرجعون ) صدق الله العظيم

غير مقروء 11-04-01, 01:16 AM   #8
mo_lashine
صياد متفاعل
الصورة الرمزية mo_lashine

mo_lashine مستواه غير معروف mo_lashine غير متواجد حالياً

مع إحترامى الكامل لحضرتك الفرق كبير قوى بين الطبنجتين.. فى عدة محاور المادة الخام المصنعه منها والوزن ورد الفعل والدقه وأهم نقطه هى السخونه عند الإستخدام ... على الرغم من أن التصميم يكاد يكون واحد ولكن إسمحلى أضرب لحضرتك مثال مع الفارق .. العربيه المينى كوبر مش ممكن تكون زى العربية المينى الصينى اللى إسمها ليفان ... والموبايل الأيفون مش ممكن يكون زى الموبايل الأيفون الصينى... وطبعا الفروق دى كلها هتبان فى السعر مع ملاحظة أن الطبنجه الحلوان ممتازه وأثبتت كفاءة وكفايه إنها لسه شغاله من زمان ولكن ما ينفعش تقارن لادا بمرسيدس... على الرغم من جوده كل منهم فى مكانته بالسوق.. والخيار لك فى الآخر .. وأنا أرجحلك الحلوان أنت أولى بالفلوس وأنت إحتياجاتك بالنسبة للسلاح مش هتحتاج أكثر من الحلوان إلا إذا كنت حضرتك فى مجال تفاخر بنوع السلاح... وختاما حضرتك أولى بالفرق.

التوقيع:
خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان للرحمن
سبحان الله وبحمده, سبحان الله العظيم

غير مقروء 11-04-01, 01:33 AM   #9
mr vigo
صياد قديم
الصورة الرمزية mr vigo

mr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيده mr vigo غير متواجد حالياً

دقة الاصابه

هي دي أهم نقطه بينهم

ومتدورش على أي حاجه تانيه

التوقيع:
هاوي اسلحه بيضاء

غير مقروء 11-04-01, 12:04 PM   #10
heckler
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_lashine مشاهدة المشاركة
مع إحترامى الكامل لحضرتك الفرق كبير قوى بين الطبنجتين.. فى عدة محاور المادة الخام المصنعه منها والوزن ورد الفعل والدقه وأهم نقطه هى السخونه عند الإستخدام ... على الرغم من أن التصميم يكاد يكون واحد ولكن إسمحلى أضرب لحضرتك مثال مع الفارق .. العربيه المينى كوبر مش ممكن تكون زى العربية المينى الصينى اللى إسمها ليفان ... والموبايل الأيفون مش ممكن يكون زى الموبايل الأيفون الصينى... وطبعا الفروق دى كلها هتبان فى السعر مع ملاحظة أن الطبنجه الحلوان ممتازه وأثبتت كفاءة وكفايه إنها لسه شغاله من زمان ولكن ما ينفعش تقارن لادا بمرسيدس... على الرغم من جوده كل منهم فى مكانته بالسوق.. والخيار لك فى الآخر .. وأنا أرجحلك الحلوان أنت أولى بالفلوس وأنت إحتياجاتك بالنسبة للسلاح مش هتحتاج أكثر من الحلوان إلا إذا كنت حضرتك فى مجال تفاخر بنوع السلاح... وختاما حضرتك أولى بالفرق.
تحياتى واعتزازى بشخصكم الكريم ، وشكرا لرد سيادتكم المتميز ، وكمان نشجع المنتج المحلى فى ظل ارتفاع الاسعار الجنونى .

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم