الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-05-12, 11:13 PM   #1
glock800
صياد متفاعل

المدينه: الاسكندرية
glock800 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى glock800
Exclamation بدافع غيرتى و حبى للمنتدى

بسم الله الرحمن الرحيم

استاذى الفاضل / جلال بك خليفة .

بعد التحية ،،،،،

احب اوضح لحضرتك شئ مهم حضرتك مش واخد بالك منه انا اللى دفعنى لكتابة منقول على بعض مشاركات العضو المحترم هو حبى وغيرتى على منتدى الصيد المصرى وده معناه ان للاسف مفيش كوادر فى المنتدى حالياً قادرة على رفع موضوع شيق ومثير ولكن من الواضح وجود كوادر قادرة على النقل وده كان حال المنتدى فى آخر 3 شهور انا ممكن اسعين بصورة او معلومة وارفع موضوع بمجهودى انما ادخل منتدى اسحب موضوع بالكامل واعرضه هنا بنفس ترتيب وتنسيق صاحبه الاصلى بدون الدلالة او الاشارة عليه ده يبقى ؟؟؟؟؟؟؟
يا استاذ جلال انا مشترك هنا وفى منتديات تانية كتير زى جولدن هانتر و القناصة والصياده والبواردى و السلاح وسمة المنتديات الكبيرة ليس النسخ والنقل ولكن كل منتدى متفوق على الآخر فى شئ بكوادره وخبرة اعضائه وللاسف الشديد اصبح منتدى الصيد المصرى متفوق على الجميع فى النقل والنسخ ولذلك اطلب من الادارة انشاء منتدى جديد اسمه منقول لرفع الحرج عن الاعضاء فى كتابة ان كان منقول او غير منقول استاذ جلال بالله عليك الموضوع ده لايتعلق بالمعلومات اللى انا بخلان بيها او شئ من هذا القبيل لاسمح الله انا بتكلم فى سمعة المنتديات المصرية اما نظيراتها العربية لو حضرتك تشوف الردود فى المنتديات دى حتلاقى كلام يحرق الدم ارجوك يا استاذى الفاضل فكر فى كلامى هتعرف حضرتك انى عندى حق .

وشكراً على سعة صدرك للاستماع لما بداخلى .

واسف على الاطالة وتقبل فائق احترامى .

الاحرار واصحاب العزة والرجولة يحلقون عاليا
glock800 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 10-05-12, 11:35 PM   #2
hassan_11176
صياد نشيط

المدينه: الغربيه
hassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريقhassan_11176 في بداية الطريق
افتراضي رد: بدافع غيرتى و حبى للمنتدى

بارك الله فيك
hassan_11176 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-05-13, 08:23 AM   #3
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة glock800 مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

بعد التحية ،،،،،

احب اوضح لحضرتك شئ مهم حضرتك مش واخد بالك منه انا اللى دفعنى لكتابة منقول على بعض مشاركات العضو المحترم هو حبى وغيرتى على منتدى الصيد المصرى وده معناه ان للاسف مفيش كوادر فى المنتدى حالياً قادرة على رفع موضوع شيق ومثير ولكن من الواضح وجود كوادر قادرة على النقل وده كان حال المنتدى فى آخر 3 شهور انا ممكن اسعين بصورة او معلومة وارفع موضوع بمجهودى انما ادخل منتدى اسحب موضوع بالكامل واعرضه هنا بنفس ترتيب وتنسيق صاحبه الاصلى بدون الدلالة او الاشارة عليه ده يبقى ؟؟؟؟؟؟؟
يا استاذ جلال انا مشترك هنا وفى منتديات تانية كتير زى جولدن هانتر و القناصة والصياده والبواردى و السلاح وسمة المنتديات الكبيرة ليس النسخ والنقل ولكن كل منتدى متفوق على الآخر فى شئ بكوادره وخبرة اعضائه وللاسف الشديد اصبح منتدى الصيد المصرى متفوق على الجميع فى النقل والنسخ ولذلك اطلب من الادارة انشاء منتدى جديد اسمه منقول لرفع الحرج عن الاعضاء فى كتابة ان كان منقول او غير منقول استاذ جلال بالله عليك الموضوع ده لايتعلق بالمعلومات اللى انا بخلان بيها او شئ من هذا القبيل لاسمح الله انا بتكلم فى سمعة المنتديات المصرية اما نظيراتها العربية لو حضرتك تشوف الردود فى المنتديات دى حتلاقى كلام يحرق الدم ارجوك يا استاذى الفاضل فكر فى كلامى هتعرف حضرتك انى عندى حق .

انا عايز اقول لك حاجة مافيش حد في المنتديات بيكتب من دماغة لان الاشياء دية مش موجودة في مصر وحتي قبل دخول وعمل الشبكة الكنكبوتية كان في شئ اسمة المراجع والكتب وحتي رسائل الدكتوراة بتتعمل بنفس الطريقة ( علي سبيل المثال انت كتبت موضوع عن مسدس يا ترا جبت المعلومات من اين والصور والمواصفات وكل دا جاء عن طريق النقل من النت )
ثانيا : ودا المهم انا بختلف معاك في موضوع الكوادر دا لالالا في كوادر هايلة ورائعة سواء في المنتدي دا او في ((جولدن هانتر ) بصفتهم المنتدين المصريين وعلي سبيل المثال الاستاذ / احمد كمال والاستاذ / محمد انور مافيش حد علي مستوي المنتديات العربية او حتي الاجنبية يضارهمك في الكتابة والسرد فهم مميزين ومبتكرين واساتذة .
والاخ الي كتب الموضوعات دية تعب وبحث حتي يصل الي المعلومات دية حتي ولو كانت منقولة ماكنش في داعي تعلق بالعبارة دية ولو عايز تكتب اكتب لو علي الخاص .
انا هنا بتكلم عن اسلوب التوجية او النقد ليس الا وممكن يكون الراجل دا اكبر مني او اصغر فلابد من انتقاء الاسلوب تحياتي يا محمد
غير مقروء 10-05-15, 07:34 PM   #4
محمود5555
صياد نشيط

الصورة الرمزية محمود5555

محمود5555 مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة glock800 مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

بعد التحية ،،،،،

اخى الكريم / بتنتقد المواضيع المنقولة ومع ذلك انت عامل موضوع باسم المسدس الغنى عن التعريف جلوك , الموضوع ده منقول نقل مسطرة حتى بالصور
وده رابط موضوعك
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=1246

وده رابط الموضوع الاصلى
http://www.sela7.com/showthread.php?t=1667

براجاء من الاستاذ جلال والاعضاء الكرام مقارنة الموضوعين
انا مش ضد النقل انا نفسى ممكن انقل مواضيع , عاوز اعرف ازاى تنتقد حاجة وانت نفسك بتعملها
والتعليق للسادة الاعضاء
محمود5555 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-05-16, 02:30 AM   #5
glock800
صياد متفاعل

المدينه: الاسكندرية
glock800 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى glock800

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود5555 مشاهدة المشاركة
اخى الكريم / بتنتقد المواضيع المنقولة ومع ذلك انت عامل موضوع باسم المسدس الغنى عن التعريف جلوك , الموضوع ده منقول نقل مسطرة حتى بالصور
وده رابط موضوعك
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=1246

وده رابط الموضوع الاصلى
http://www.sela7.com/showthread.php?t=1667

براجاء من الاستاذ جلال والاعضاء الكرام مقارنة الموضوعين
انا مش ضد النقل انا نفسى ممكن انقل مواضيع , عاوز اعرف ازاى تنتقد حاجة وانت نفسك بتعملها
والتعليق للسادة الاعضاء
انصحك تقرا لحد اخر الموضوع حتلاقينى كاتب منقول مش سايبها فاضية ونسبته لنفسى من غير وجه حق والتعليق برضه للساده الاعضاء .

الاحرار واصحاب العزة والرجولة يحلقون عاليا
glock800 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-05-16, 09:12 AM   #6
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa

للمرة الثانية بقول ان حجم المعلومات الي متوفر عندنا قليل علشان كدا مش عيب او حرام ان تنقل اي معلومة للاعضاء واعتقد ان الاعضاء بيحاولوا ان يمدوا الاخرين بالمعلومات واحنا كلنا بنحب الهواية وعايزين نفيد الناس

sponsor links