الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-25, 07:08 PM   #101
Peace Missile
صياد متقدم

الصورة الرمزية Peace Missile

المدينه: Damietta
Peace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Peace Missile
افتراضي رد: خش ومش حتندم!!!!!!

انا عموما يا استاذ احمد هبعت لحضرتك ميل باللى انا عايزة بالظبط وياريت حضرتك ترد عليه فى امكانيه استيراد التليسكوبات ؟؟؟؟
غير مقروء 11-03-25, 07:57 PM   #102
مصراويي
صياد متفاعل

الصورة الرمزية مصراويي

مصراويي مستواه غير معروف

نفس الطلب بعد اذنك هاتسان 135 العيار نمرة 2 5.5
http://www.hatsan.com.tr/airguns_mod_135.asp
بس ياريت تقولنا السعر حيكون كام... أصل أنا شايف اتنين من الأعضاء عايزينها وأنا التالت
فياريت تبلغنا بالسعر
مصراويي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-25, 09:13 PM   #103
hokaboka
صياد نشيط

hokaboka مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
لو هيا دى البريتا اللى حضرتك عايزها برضه هتبقى صعبة جدا
لا حضرتك انا قصدي مسدس الرش اللي في اللينك دي وده اسمه beretta px4 storm

http://bulbulgun.com/index.php?page=...emart&Itemid=2
hokaboka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-25, 09:41 PM   #104
Moh.Osman
صياد جديد

Moh.Osman مستواه غير معروف

فكرة جيدة جدا
أنا كنت محتاج روم rg 96 9مم....

مع الشكر.
Moh.Osman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-25, 09:49 PM   #105
hokaboka
صياد نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AMR ALY مشاهدة المشاركة
ممكن ديانا 1000 الجديده ال pcp و webley patriot 6.35mm؟ ممكن عرض سعر و انا جاد في الشراء؟
الديانا p1000 انتاجها لسه مبدائش علي مستوي العالم..شهر 9 2011 اول انتاجها انشاء الله
غير مقروء 11-03-25, 10:09 PM   #106
hokaboka
صياد نشيط

بس عشان الامانة وللافادة للكافة: انا كنت بكلم أ/هشام سمير من اسبوع وطلبت منه ال r-10 و(قبل ما الاستاذ احمد يعلن عن الموضوع ده) وهو قللي انه هيطلب شحنة من البندقية الرئعة دي وهتوصل كمان شهر منها ...اللي عاوز يكلمه يكلمه ويحجزها. اللهم بلغت
غير مقروء 11-03-25, 10:27 PM   #107
xman
صياد متقدم

الصورة الرمزية xman

xman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hokaboka مشاهدة المشاركة
بس عشان الامانة وللافادة للكافة: انا كنت بكلم أ/هشام سمير من اسبوع وطلبت منه ال r-10 و(قبل ما الاستاذ احمد يعلن عن الموضوع ده) وهو قللي انه هيطلب شحنة من البندقية الرئعة دي وهتوصل كمان شهر منها ...اللي عاوز يكلمه يكلمه ويحجزها. اللهم بلغت
tab alak kam 7ukon el se3r hokadoka?
xman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-25, 11:00 PM   #108
hanykhodair
صياد جديد

الصورة الرمزية hanykhodair

المدينه: ميدان الظاهر - القاهرة
hanykhodair مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى hanykhodair إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hanykhodair إرسال رسالة عبر Skype إلى hanykhodair

يا ريت لو اقدر اعرف سعر الديانا؟
hanykhodair غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-25, 11:11 PM   #109
hokaboka
صياد نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xman مشاهدة المشاركة
tab alak kam 7ukon el se3r hokadoka?
والله مقلش...هو قللي انا ناوي اجيب كمان شهر شحنة...ده كان كلامه
غير مقروء 11-03-25, 11:17 PM   #110
hokaboka
صياد نشيط

مش عارف ليه ادارة المنتدي مش عاوزة تثبت الموضوع ومش بترد علينا؟؟؟ كل مرة ندخل تعد ندور عليه ساعة!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
غير مقروء 11-03-25, 11:54 PM   #111
xman
صياد متقدم

الصورة الرمزية xman

xman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريقxman في بداية الطريق

thx hokadoka,wait for good news
غير مقروء 11-03-26, 12:03 AM   #112
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق

--------------------------------------------------------
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-26, 12:27 AM   #113
hokaboka
صياد نشيط

اقتباس:
و الله يا جماعة أنا لسة راجع دلوقتى و كنت مع جماعة أصدقائى ليهم فى قصة الإستيراد بوجه عام ، و الإستيراد فى حد ذاته فعلا مافيهوش أى مشاكل ، إن شاء الله خلال اليومين الجايين هيبقى بس همى كله فى الضوابط الأمنية للموضوع ، دلوقتى الكورة فى ملعب الداخلية و الضوابط اللى ممكن تعترضنا ، و إن شاء الله هنلاقيلها حل ، لأننا بالكمية اللى وصلتنى لغاية دلوقت دى كدا بنتكلم فى ترسانة بنادق ، حضراتكم فعلا مش متخيلين أنا وصلنى كام طلب ، و فعلا لازم ناخد موافقات بالمنظر ده و لازم نمشى قانونى جدا ، و خصوصا بالأوضاع اللى البلد فيها دلوقت هيشددوا على أى حاجة. بس إطمنوا ، حتى لو كانت الضوابط هتحكم مثلا سرعة البندقية ( و لنقل 300 متر / ثانية ) ففيه فكرة ممكن نتغلب بيها على القصة دى ، ممكن نستورد ال version اللى سرعتها مسموح بيها و نستورد فى نفس الوقت فى شحنة تانية من مكان تانى ال mechanism بتاع السرعة الأعلى و نركبه عليها ، أولا هيفرق جامد فى السعر و ثانيا هنعرف بكدا ندخلها . عموما هى فكرة من ضمن الأفكار و ياريت لو حد عنده فكرة برضه يشاركنا.
بس هل معني كلام حضرتك ان حيكون فيه تاخير في الشحن لحد ما يتم الحصول علي الموافقات الازمة وتعيين مستورد معاه رخصة؟

كمان احنا بس طلبين من حضرتك تنشر الاسعار بتاعة كل سلعة تم طلبها عشان بس نساعد السادة الاعضاء يحددوا نيتهم النهائية في الشراء وبكدة ممكن الكميات المطلوبة تنقص او تزيد علي حسب الاسعار...
غير مقروء 11-03-26, 12:29 AM   #114
hokaboka
صياد نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xman مشاهدة المشاركة
thx hokadoka,wait for good news
العفو يا باشا علي ايه.....قصد حضرتك ايه بالاخبار السعيدة؟
غير مقروء 11-03-26, 07:18 AM   #115
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: خش ومش حتندم!!!!!!

غير مقروء 11-03-26, 10:17 AM   #116
hokaboka
صياد نشيط

اقتباس:
إن شاء الله بالنسبة لموضوع الجمارك العملية محلولة على أساس إن السقف بتاعنا فى الشحنة اللى جاية يكون أقل من 5000 دولار و فى الحالة دى لو الراسل شركة هتعتبر عينات و لو الراسل شخص هيعتبر للإستخدام الشخصى ( يعنى واحد باعت لواحد شوية حاجات مش أكتر ).
يبقى مش فاضل غير شركة الشحن و دى مش هتاخد مننا كتير ، أنا فقط اللى يهمنى دلوقت هو الموافقة الأمنية لأن الحاجة دى هتتعرض على جهات أمنية مختصة هى اللى هتقول تعدى و اللا متعديش. الصراحة أنا عديت حاجات قبل كدا من الجمارك بطرق كتير بس كان معظمها أجهزة كهربائية و خلافه ، إنما دى أول مرة أجرب فى البنادق و علشان كدا بس لازم يبقى فيه شوية حرص.
ايوة بس 5000 دولار دول يادوب ثمن خمس ست بنادق علي ثلاث اربع مسدسات...يعني ممكن حضرتك تحتاج تجيب المطلوب علي اكتر من شحنة باسماء مختلفة.

كنت عاوز افكر حضرتك بالمسدس الرش لberetta px4 storm اللي بعتلك عليه..مع حاص شكري
غير مقروء 11-03-26, 11:25 AM   #117
ahmadkader
صياد قديم

Arrow رد: خش ومش حتندم!!!!!!

غير مقروء 11-03-26, 11:28 AM   #118
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart

اقتباس:
هام للغاية

معلش يا جماعة أنا للأسف هنسحب من العرض بتاع الإستيراد اللى قلتلكم عليه ده عشان أسباب كتير جدا ، أولها عشان مزعلش حد منى و كلكم فعلا إخوان و محترمين و مقدرش أبدى حد على حد ، و ثانيا لازم أكون صريح معاكم و بسرعة و مينفعش أعملكم البحر طحينة ، و ثالثا مش هينفع أغطى كل التكاليف دى كلها لوحدى و مش هينفع كمان إنى آخد فلوس من حد مقدما و أنا رافض المبدأ ده من أصله ، بجانب إنى إكتشفت إن فيه عقبات كتير هتمنع إستيراد البنادق بوجه عام الفترة دى بالذات ، و ظروف البلد زى مانتم عارفين حساسة جدا ناحية أى بندقية قنص ، إن شالله حتى تكون لعبة.

عموما أنا هجرب فى بندقية واحدة ليا على سبيل التجربة و هاشوف إيه النتيجة و حتى لو إتمسكت هيبقى إسمها للإستخدام الشخصى مش للإتجار ، و ساعتها هيبقى سهل الواحد يتدارك الموضوع. معلش يا جماعة و الله أنا كانت نيتى إنى أخدم بصرف النظر عن أى مكاسب. و عموما ننظر للجانب المشرق للموضوع ، أنا دلوقتى عندى جدول فيه إحتياجات السادة الأعضاء من الماركات المختلفة و كمياتها ، و لو تحبوا أنشرهولكم هنا ممكن و ممكن لو حد عنده إقتراح بمساعدة أحد الأعضاء ممن هم مصرح لهم بإستيراد و جلب أسلحة من الخارج يساعدنا على إستيراد الشحنة دى ، منتظر إقتراحاتكم.
كلام محترم من رجل محترم.

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-26, 11:41 AM   #119
hokaboka
صياد نشيط

اقتباس:
هام للغاية

معلش يا جماعة أنا للأسف هنسحب من العرض بتاع الإستيراد اللى قلتلكم عليه ده عشان أسباب كتير جدا ، أولها عشان مزعلش حد منى و كلكم فعلا إخوان و محترمين و مقدرش أبدى حد على حد ، و ثانيا لازم أكون صريح معاكم و بسرعة و مينفعش أعملكم البحر طحينة ، و ثالثا مش هينفع أغطى كل التكاليف دى كلها لوحدى و مش هينفع كمان إنى آخد فلوس من حد مقدما و أنا رافض المبدأ ده من أصله ، بجانب إنى إكتشفت إن فيه عقبات كتير هتمنع إستيراد البنادق بوجه عام الفترة دى بالذات ، و ظروف البلد زى مانتم عارفين حساسة جدا ناحية أى بندقية قنص ، إن شالله حتى تكون لعبة.

عموما أنا هجرب فى بندقية واحدة ليا على سبيل التجربة و هاشوف إيه النتيجة و حتى لو إتمسكت هيبقى إسمها للإستخدام الشخصى مش للإتجار ، و ساعتها هيبقى سهل الواحد يتدارك الموضوع. معلش يا جماعة و الله أنا كانت نيتى إنى أخدم بصرف النظر عن أى مكاسب. و عموما ننظر للجانب المشرق للموضوع ، أنا دلوقتى عندى جدول فيه إحتياجات السادة الأعضاء من الماركات المختلفة و كمياتها ، و لو تحبوا أنشرهولكم هنا ممكن و ممكن لو حد عنده إقتراح بمساعدة أحد الأعضاء ممن هم مصرح لهم بإستيراد و جلب أسلحة من الخارج يساعدنا على إستيراد الشحنة دى ، منتظر إقتراحاتكم.
ده كلام محترم واعتقد الكل هنا متفهم نيتك الصادقة في المساعدة،

اقترح ان حضرتك تنشر الجدول بالاسلحة المطلوبة ونشوف ممكن نعمل ايه في الموضوع ده وإذا كان حد من السادة التجار يقدر يساعد،

خالص الشكر ليك يا استاذ احمد
غير مقروء 11-03-26, 12:37 PM   #120
ahmadkader
صياد قديم

ده الجدول اللى فيه الطلبات اللى جت لى لغاية دلوقت ، هو معمول ببرنامج الوورد و ممكن أى حد ينزله على جهازه و هيلاقينى سايب خانة الكمية فاضية ، يا ريت هو بقى لو عايز صنف من دول يكتب إسمه فى الخانة اللى فاضية على اليمين ، و لو عايز صنف مش موجود فى الجدول يضيفه فى الخانات اللى فاضية تحت و شكرا
الملفات المرفقة
نوع الملف: doc Guns to export.doc‏ (1.13 ميجابايت, المشاهدات 141)
غير مقروء 11-03-26, 01:30 PM   #121
Ighost
صياد متفاعل

المدينه: القاهرة
Ighost مستواه غير معروف

فكرة ممتاة وارجو انها تتنفذ يا رب
Ighost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-26, 02:57 PM   #122
omarmy007
صياد متفاعل

المدينه: cairo
omarmy007 مستواه غير معروف

أنا بصراحة شايفها فكرة هايلة
omarmy007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-26, 03:29 PM   #123
amrrashed
صياد جديد

amrrashed مستواه غير معروف

nice idea ... go ahead
amrrashed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-26, 04:23 PM   #124
dr.ahmed shahin
صياد متفاعل

dr.ahmed shahin مستواه غير معروفdr.ahmed shahin مستواه غير معروف

عشمنى بالحلق خرمت انا وداني:d
dr.ahmed shahin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-26, 04:37 PM   #125
ahmadkader
صياد قديم

Smile رد: خش ومش حتندم!!!!!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.ahmed shahin مشاهدة المشاركة
عشمنى بالحلق خرمت انا وداني:d
معلش خيرها فى غيرها ، و بعدين الموضوع من أوله كان عفوى و بدون دراسة كافية ، و أنا الصراحة مابحبش أتاجر بأحلام الناس ، زى مافيه ناس هنا عملت على مدى شهور ، و لو حضرتك تابعت كلامى من الأول هتلاقينى درست الموضوع بسرعة فى أقل من 48 ساعة
غير مقروء 11-03-26, 05:58 PM   #126
xman
صياد متقدم

الصورة الرمزية xman

try & dont give up
غير مقروء 11-03-26, 06:27 PM   #127
hima
صياد متفاعل

المدينه: الاسكندرية
hima في بداية الطريقhima في بداية الطريقhima في بداية الطريقhima في بداية الطريقhima في بداية الطريقhima في بداية الطريقhima في بداية الطريقhima في بداية الطريقhima في بداية الطريق

جزاك الله كل خير انت راجل دمس الاخلاق
لان الاعتراف بالحق فضيلة
وارجو من كل الاعضاء ان يحاولوا كل واحد بطريقته وسكته واللى يوصل لحاجة ينشرها وربنا يوفق الجميع

( رواه البخاري 5515 ومسلم 1958 )
hima غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-27, 03:27 AM   #128
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق
Talking رد: خش ومش حتندم!!!!!!

:d:d
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hokaboka مشاهدة المشاركة
بما انك بتقرا في سوق المنتدي يبقي انت يا عاوز تبيع يا تشتري..صح؟

وبما ان فيه هنا تجار من اعضاء المنتدي واسعارهم حلوة اوي ..يبقي انت غالبا عاوز تشتري..صح؟

طيب...حلو قوي..عجبك مسمدسات وبنادق رش شفتها علي النت بس مش لاقيها في المحلات في مصر...صح؟

جميل...انا عامل الموضوع ده عشان اقترح عليكم الاتي:

1. نجمع طلبات شراء اي بنادق او مسدسات رش طبقاً للموديل اللي نفسك فيه...انا متاكد الطلبات حتكون حاجة ما شاء الله ...

2.ندي القائمة دي لحد من السادة التجار اعضاء المنتدي الكرام اللي يقبل يستوردها من بره بالطلب لحسابنا...ساعتها السيد التاجر العضو حيشوف يتفع يجيب المسدس او البندقية اللي عليها العين ولا لاء من اساسه

3. السيد التاجر العضو اللي يوافق يحدد الثمن المطلوب لكل مسدس او بندقية وقبل ما يتم الاستيراد ياخد 50% من فلوسه (او اي نسبه اخري يراها التاجر مناسبة) مقدم والباقي وقت التسليم...وطبعاً خد بالك ان سعر المنتج بره بيزيد اضعاف لما يوصلك هنا..فيه جمرك وشحن وضرائب وهامش ربح الراجل التاجر اللي حيتعب معانا واللي لازم يكون حاجة محترمة انشاء الله ..وعموما من حق كل واحد يعرف بالظبض هو بيدفع الزيادات كلها علي اساس ايه.

4. والله والله اللي حيعمل كده من التجار حيطلع بمبلغ محترم فعلاً.

كده ضربنا 10 عصافير بحجر واحد:

1. جبنا بضاعة وماركات عوزينها مش مضطرين نشتريها لان مفيش غيرها في مصر.

2. دفعنا سعر معقول بالنسبة للاسعار برة يعد حساب الجمارك والضرائب وهامش ربح السادة اخوتنا الاعضاء من التجار.

3. ساعدنا التجار من حبيبنا يشتغلول ويعملوا مصلحة محترمة.

4. قضينا علي جشع التجار في السوق لاننا قاطعناهم.

5. الطلبات مش حتيجي إلا لما يتم دفع علي الاقل 50% من ثمن البضاعة المطلوبة لاثبات الجدية...والعضو اللي حيقول انا عاوز يحط الاول نوع المسدس هنا..يعرف سعره من السيد التاجر ويطلع علي محله يدفع المقدم..ويروح يستني في بيته علي احر من الجمر المزة الجديدة توصل من برة ؛)

6. اظرف حاجة ساعدنا السادة التجار بفكرة جديدة للترويج لبضاعتهم ودخول سوق جديد وهو طلب البضاعة علي ذوقك انت ومزاج زاجك.

يبقالكوا عندي 4 عصافير

يفضل الباقي بقي اننا نعرض الموضوع علي السادة التجار مثل السيد/ شريف ابو ضيف والسيد/هشام سمير...ونشوف رائيهم في الكلام ده ممكن يمشي ولا تهيواءات ومينفعش من اساسه...
اللة ينور عليك بصراحة مش ملاحق عليك من موضوع مغامراتك مع المحلات لموضوع الفكرة الجامدة دي وانا معاك فيها جداااااااااااا ومنتظرين افكارك العبقرية .....:d:d
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-27, 04:27 AM   #129
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق

علي الاقل كسبنا شرف المحاولة:d
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-27, 10:56 AM   #130
arch79
صياد جديد

arch79 مستواه غير معروف

استاذى الكريم
انا كنت بصطاد من فتره طويله قبل التخرج والشغل بقى ودلوقتى بتمنى ارجع اصطاد تانى فاتمنى تفيدنى ايه افضل انواع البنادق اللى ممكن تجيبهالى معاك من بره وتكون قويه هاى باور يعنى بس مش بالغاز وتكون اعطالها قليله جدا وبالمنظار والسعر يكون بيتراوح من 3000-5000 جنيه وجزاكم الله كل خير
انا ايميلى الشخصى اهو لانى دخولى قليل جدا للمنتدى
moh_hamada2004@hotmail.com
arch79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-28, 07:28 AM   #131
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

كنت عايز مسدس والتر المانى 9مم p99 حد عنده او فى امكانيه استيراده وبكام
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-13, 08:17 PM   #132
بكار
صياد متفاعل

المدينه: القاهره
بكار مستواه غير معروف

يااااااااااااااااااريت انا معاكوم وابصم بالعشره بس يتنفذ

سبحان الذى يسبح الرعد بحمده و الملائكة من خيفته
اللهم آتنا فى الدنيا حسنه و فى الأخرة حسنه و قنا عذاب النار
بكار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-13, 08:59 PM   #133
بكار
صياد متفاعل

المدينه: القاهره
بكار مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmy007 مشاهدة المشاركة
أنا بصراحة شايفها فكرة هايلة
وانا معاك فى الرد

سبحان الذى يسبح الرعد بحمده و الملائكة من خيفته
اللهم آتنا فى الدنيا حسنه و فى الأخرة حسنه و قنا عذاب النار
بكار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-13, 09:30 PM   #134
osha966
صياد متقدم

osha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريق

ياريت الموضوع يتم وتخبرنا بآخر التفاصيل
osha966 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-13, 11:54 PM   #135
shoor80
صياد متفاعل

المدينه: cairo
shoor80 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى shoor80 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى shoor80

فكره تنم عن عقليه واعيه
غير مقروء 11-04-29, 06:12 AM   #136
nabarawy
صياد جديد

nabarawy مستواه غير معروف

انا عايز لو حضرتك حتجيب من بره مسدس صوت والتر 9ملي اهم حاجم يكون 9 ملي p22 أو p99
و انا جاد و حدفعلك فلوس مقدم بس يشترط أن يكون سعره معقول
nabarawy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 04:43 AM   #137
mrasool
صياد نشيط

الصورة الرمزية mrasool

mrasool مستواه غير معروف

فكرة تمام جدا
mrasool غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 09:16 AM   #138
koktal
صياد قديم

الصورة الرمزية koktal

المدينه: جمهورية مصر العربية
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق

بندقية sam yang big bore 909
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-27, 06:44 PM   #139
avokato
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي

اوسمتي

الصورة الرمزية avokato

المدينه: شبرا مصر
avokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدى

walter cp 88
or
walter cp 99
ايهما افضل واسعارهم ايه

avokato غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-27, 07:54 PM   #140
mohammedhelmy56
صياد متفاعل

الصورة الرمزية mohammedhelmy56

mohammedhelmy56 مستواه غير معروفmohammedhelmy56 مستواه غير معروف