الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-09, 04:45 AM   #1
wezawebas
صياد جديد

المدينه: المنصورة
wezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريق
افتراضي ايه الاحسن البلو سي ولا الايكول فرات ماجنوم

ياجماعه انا محتار جدا اشتري ايه البلو سي ولا الماجنوم ياريت تقولولي ايه الاحسن من حيث الصوت وانا عاوز حاجة حجمها يكون كبير فياترى ايه الاحسن وانا من المنصورة فلو حد يعرف يشحن او يقولي عنوانه وانا اجيله اكون شاكر ليه
wezawebas غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-06-09, 06:06 AM   #2
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق
افتراضي رد: ايه الاحسن البلو سي ولا الايكول فرات ماجنوم

الاحسن هو الفرات مجنم من حيث الاداء وتوفر قطع الغيار والسعر والصوت وياريت لو تبعتلي علي الخاص مكانك فين في المنصورة عشان انا رايح شغل هناك قريب جداااا
48 شارع بغداد امام فندق بيروت
محافظة القاهرة
يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات
وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة

01000131401
01093635793
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-09, 06:15 AM   #3
الزعيم
Banned

المدينه: طنطا
الزعيم نتمنى ان يقوم بتطوير نفسه (غير مرحب به )

بص يا سيدى قبل ما اقولك راى فى احسن مسدس اقولك على شوية معلومات عن المسدسات دى وانت تختار وفى الاول والاخر دة زوقكك واختيارك

الفروق بينهم البلو سى حجمو كبير وتقيل شوية من حيث الوزن لاكن فى بعض الاعضاء بيشتكو ان بيحشر مع الطلقات التركى لااكن الالمانى مش بيحشر فية نهائى والالمانى انطف نوع تلقات من ناحية كل شىء بس غالى شوية سعر الطلقة حاليا بيترواح بي 7 او 8 جنية

وبالنسبة للماجنوم انت قصدك فيرات ماجنوم ولا اراس ماجنوم ياريت تحدد ولا كناس ماجنوم الفيرات ماجنوم شبية الايكول جكال بس اللى يفرق ان الجكال بيضرب الى وحجمو كبير ووزنو تقيل اتقل من البلو سى انما الفيرات اصغر 2 سم من الجكال ولا يوجد فية الى وانا بعتبر الالى عيب مش ميزة لانها بتتعب ابرة المسدس وبتقصر من عمرها

وانا بقترح عليك الكناس ماجنوم وياريت تلاقى منو جديد لان بصراحة المسدس معاية زى الفل وشكلو مرعب ووزنو تقيل ويشبة الحى شوية بس ممكن تلقية مستعمل مع انى جربت الجكال والبلو سى بس الكناس ماجنوم روعة وابرتو قوية جدا

وفى الجكال ديول وعيبو الوحيد هو لمعتو بس ممكن تجيب الفضى منى لو مش بتحب اللمعة فى اللون الاسمر الجكال ديول كويس بردو مش وحش وفى الاول والاخر دة رايك ولما تجيب مسدس ابقى قولنا جبت اية وعامل معاك اية حتى يستفيد باقى الاعضاء والف مبروك مقدما وربنا يوفقكك

وبقترح عليك استاز ممد ياقوت لانو راجل جدع جدا وكويس جدا فى التعامل وكل الاعضاء بيشكروا فية وانا شخصيا بتعامل معاة
الزعيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-09, 06:17 AM   #4
الزعيم
Banned

المدينه: طنطا
الزعيم نتمنى ان يقوم بتطوير نفسه (غير مرحب به )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعيم مشاهدة المشاركة
بص يا سيدى قبل ما اقولك راى فى احسن مسدس اقولك على شوية معلومات عن المسدسات دى وانت تختار وفى الاول والاخر دة زوقكك واختيارك

الفروق بينهم البلو سى حجمو كبير وتقيل شوية من حيث الوزن لاكن فى بعض الاعضاء بيشتكو ان بيحشر مع الطلقات التركى لااكن الالمانى مش بيحشر فية نهائى والالمانى انطف نوع تلقات من ناحية كل شىء بس غالى شوية سعر الطلقة حاليا بيترواح بي 7 او 8 جنية

وبالنسبة للماجنوم انت قصدك فيرات ماجنوم ولا اراس ماجنوم ياريت تحدد ولا كناس ماجنوم الفيرات ماجنوم شبية الايكول جكال بس اللى يفرق ان الجكال بيضرب الى وحجمو كبير ووزنو تقيل اتقل من البلو سى انما الفيرات اصغر 2 سم من الجكال ولا يوجد فية الى وانا بعتبر الالى عيب مش ميزة لانها بتتعب ابرة المسدس وبتقصر من عمرها

وانا بقترح عليك الكناس ماجنوم وياريت تلاقى منو جديد لان بصراحة المسدس معاية زى الفل وشكلو مرعب ووزنو تقيل ويشبة الحى شوية بس ممكن تلقية مستعمل مع انى جربت الجكال والبلو سى بس الكناس ماجنوم روعة وابرتو قوية جدا

وفى الجكال ديول وعيبو الوحيد هو لمعتو بس ممكن تجيب الفضى منى لو مش بتحب اللمعة فى اللون الاسمر الجكال ديول كويس بردو مش وحش وفى الاول والاخر دة رايك ولما تجيب مسدس ابقى قولنا جبت اية وعامل معاك اية حتى يستفيد باقى الاعضاء والف مبروك مقدما وربنا يوفقكك

وبقترح عليك استاز محمد ياقوت لانو راجل جدع جدا وكويس جدا فى التعامل وكل الاعضاء بيشكروا فية وانا شخصيا بتعامل معاة
وربنا يوفقك وانا تحت امرك فى اى شىء
الزعيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-09, 06:21 AM   #5
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق

وقت ماتنزل ان شاء الله القاهرة اقرب مكان ليك هو محل الاستاذ شريف ابوضيف في اول شارع شبرا علي بعد 200 متر من موقف الاوتبيسات في رمسيس راجل سمعتو زي الجنية الدهب واسمك بردو بتشتري من محل وهتاخد فاتورة ووقت ما تنوي ان شاء الله ابعتلي علي الخاص قيلها بيوم واتقابل معاك في رمسيس ان شاء الله ونروح علية
48 شارع بغداد امام فندق بيروت
محافظة القاهرة
يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات
وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة

01000131401
01093635793
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-09, 02:11 PM   #6
طارق عنتر
صياد نشيط

المدينه: الاسكندرية
طارق عنتر مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى طارق عنتر

الفيرات كويس جدا وبالتوفيق
طارق عنتر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-09, 03:08 PM   #7
wezawebas
صياد جديد

wezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريقwezawebas في بداية الطريق

انا كنت محتار حاليا بين البلو سي والفيرات ماجنوم دلوئتي دخل معاهم الكناس ماجنوم

طب حاليا تنصحوني بمين اشتري من عنده ويكون حد مضمون وياريت تقولولي الاسعار
غير مقروء 12-06-09, 03:11 PM   #8
yehia
صياد نشيط

الصورة الرمزية yehia

المدينه: Helwan
yehia في بداية الطريقyehia في بداية الطريقyehia في بداية الطريقyehia في بداية الطريقyehia في بداية الطريقyehia في بداية الطريقyehia في بداية الطريقyehia في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى yehia إرسال رسالة عبر Yahoo إلى yehia إرسال رسالة عبر Skype إلى yehia

بص انا معايا البلو سي شكله حلو بس مشكلته فى الرصاص والرصاص التركي الدهبى مش بيحشر معاه

شوف انت لو عاوز حاجه تضرب زي الالى يبقى الفرات احسن

وقدامك امكانيات دا ودا وفضل انت وتوكل على الله
yehia غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-09, 03:15 PM   #9
wezawebas
صياد جديد

خلاص كدة انا استقريت على الفرات ماجنوم ساريت اسعاره ياجماعه
غير مقروء 12-06-09, 04:34 PM   #10
mohamed salah hassan
صياد نشيط

الصورة الرمزية mohamed salah hassan

mohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريق

الفيرات ماجنوم مسدس جميل وعندك الاستاذ أبو سيف عارضه ب1400جنيه

عظَمة عقلك تخلق لك الحساد

-----------------

وعظَمة قلبك تخلق لك الأصدقاء

01120127592

mohamed salah hassan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم