الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-22, 04:42 PM   #1
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء

الصورة الرمزية hogan

المدينه: Philippines
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي انا نويت افجر المنتدى ولى مش عجبة كلامى ينزلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0000000000000

التعديل الأخير تم بواسطة hogan ; 13-08-28 الساعة 01:34 PM
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-09-22, 04:45 PM   #2
omar oz
صياد متفاعل

الصورة الرمزية omar oz

omar oz في بداية الطريقomar oz في بداية الطريقomar oz في بداية الطريقomar oz في بداية الطريقomar oz في بداية الطريق
افتراضي رد: انا نويت افجر المنتدى ولى مش عجبة كلامى ينزلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موضوع رائع ,ومين يقدر ينزل لهوجان :d

واحلي تقييم
omar oz غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 04:47 PM   #3
jhoncarbntr
صياد نشيط

المدينه: K.S.A
jhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريقjhoncarbntr في بداية الطريق
افتراضي رد: انا نويت افجر المنتدى ولى مش عجبة كلامى ينزلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ميين اللى قال ان مواضيعك مبتعجبش حد يااخ هوجان بالعكس انت مواضيعك كلها بتكون جميلة وشيقة لكن يمكن علشان بتعقد الاعضاء اصل حاجة تقهر نفسي امد ايد واخد قطعة من التحف دى وموش عارف شكرا لك على الموضوع الرائع

واعلى تقيييم +
jhoncarbntr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 04:53 PM   #4
essam assem
صياد قديم

الصورة الرمزية essam assem

المدينه: cairo
essam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريق

يا راجل دنتا زغللت عينى ومعدش شايف زى زمان من كتر الجمال اللى انتة منزلة تسلم يا باشا على الموضوع والصور الجميلة وموضوع رائع زى بقيت مواضيعك الرائعة
وتحياتى للجميع
غير مقروء 11-09-22, 05:23 PM   #5
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده

ايييييييه ده يا هوجان باشا حراااااااااااام دنا كده هموت .. وشكلى كده هبيع اللاب عشان مدخلش عالنت واشوف المواضيع دى تانى هههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايد حضرتك
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 05:26 PM   #6
mohd_wafik
صياد متقدم

الصورة الرمزية mohd_wafik

المدينه: cairo-nasr city
mohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريق

اييييييييييييييييييييييييييييييييييييه في ايييييييييييييييييييييييييييه حد بينده ؟؟
هههههههههههههههههههههههههه
بهزر معاك بس الله اكبر انا اتعقد بجد
تقبل تحياتي

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ "

اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله

mohd_wafik غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 05:53 PM   #7
ahmadkhalaf
صياد متقدم

الصورة الرمزية ahmadkhalaf

المدينه: الاسكندرية
ahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريق

يانهار كبدة بالكمووووون ... اية دة .... جامدة صور بجد .... انا مييين ؟ .. وانتا مييين ؟ ... ههههههه صباح التخاريف .... تحياتى
غير مقروء 11-09-22, 06:07 PM   #8
hossam _alking
صياد متفاعل

الصورة الرمزية hossam _alking

hossam _alking في بداية الطريقhossam _alking في بداية الطريقhossam _alking في بداية الطريقhossam _alking في بداية الطريقhossam _alking في بداية الطريقhossam _alking في بداية الطريق

اية الجمال دة يا باشا
احلى تقيم

حاجة كل ما تزيد زيادة فيها إنة

فيها نية صافية .فيها حاجة دافية

حاجة بتخليك تثبت فيها سنة سنة

مصــــر هى الصبح بدرى.مصـــر صوت الفجر يدن

مصــــر اول يوم العيد .عيدية .بمب ولبس جديد

موائد رحمن . فانوس رمضان . مسلم فى بيت مسيحى فطرووا

. تأييلة العصرية ولمة على الطبلية

فى مصر مولد السيدة والذكر والهيصة وركعتين بركة فى السيدة نفييسة

تحيرك برضه حاببها على بعضها كدا بعيوبها حتة منك

فيها حاجة حلوة . حاجة حلوة بينا "
hossam _alking غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 06:17 PM   #9
sayedlabib
صياد قديم

الصورة الرمزية sayedlabib

المدينه: القاهره
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق

المنتدى بيمطر خناجر وسكاكين يا مستر هوجان
مع انى مش بحب السلاح الابيض بس فى كام قطعه حلوين جدا ماشاء الله
غير مقروء 11-09-22, 06:33 PM   #10
دكتور عابدينوف
صياد متقدم

دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى

موضوع جامد ويعقد
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 06:41 PM   #11
deutscher Sniper
صياد نشيط

المدينه: أرض الموت
deutscher Sniper مستواه غير معروفdeutscher Sniper مستواه غير معروفdeutscher Sniper مستواه غير معروف

ارجو من الادارة الكريمة حذف عضوية الاخ / هوجان

ومش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل

تعقيييييييييييييييييييييييييييييييد (:

أن تكون فرداً في جماعة الأسود خير لك من أن تكون قائداً للنعام
deutscher Sniper غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 06:59 PM   #12
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده

ياباشا كده كتير بجد بجد يعنى
والنا اساسا خلاص من كتر ما اتعقدت مابقتش عاوزه تشوف صور الاسلحه ديه تانى

ملحوظه رفيعه :
ارجوك راعى ان احنا فى مصر وانننا مش هنعرف نجيب الحاجات ديه
راعى ربنا احنا ناس مريضه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 07:08 PM   #13
تيتو المحلاوى
Banned

تيتو المحلاوى مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى تيتو المحلاوى

لالالالالالالالالالالالالالالالالالا
جااااااااااااامدة ومين ال يقدر ينزلك ياباشا
تيتو المحلاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 08:16 PM   #14
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى

كفاية كدة حراااااااااااااااااااااااااااااااام عليك انا معرض دلوقتى لازمة قلبية
كدة كتير جداااااااااااااااااااااا

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 08:54 PM   #15
أميجو
صياد متقدم

الصورة الرمزية أميجو

المدينه: مدينة نصر / القاهره
أميجو مستواه غير معروف

ما علاقة العنوان بمحتوى الموضوع ؟
معذرة كونك عضو إدإرة يفرض عليك أن تراعى المهنية فى العرض والطرح كى تكون قدوة لمن يرى موضوعك .
معذرة لن أنضم للمادحين فى الموضوع
لأن العنوان مزعج و مستفز والمحتوى سبق عرض العديد من الصور لتك الاسلحة فى المنتدى .
معذرة مرة أخرى خانك التوفيق .
هذا رأى الشخصى فأنا أهدف لرفعة المستوى لرفعة المنتدى .
كن على حذر من الكريم إذا أهنته أو من العاقل إذا أحرجته أو من اللئيم إذا أكرمته أو من الفاسق إذا عاشرته أو من الأحمق إذا ماذحته وإنى ذقت الطيبات فلم أجد أطيب من العافية وإنى ذقت المرارات كلها فلم أجد أمر من الحاجة إلى الناس ونقلت الحديد و الصخر فلم أجد أثقل من الدين وأعلم أن الدهر يوم لك و يوم عليك ،فإذا كان لك فلا تبطر وإن كان عليك فاصبروكلهما سيخسر.
حديث سيدنا على بن أبى طالب (رضى الله عنه و أرضاه) .
أميجو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-22, 09:36 PM   #16
sadaany
صياد قديم

الصورة الرمزية sadaany

المدينه: الهرم
sadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريق

ياباشا حضرتك بقيت فوق التقييم لان من اعمده المنتدى والناس اللى بنتعلم منهم ومجرد وجود اسمك على الموضوع ده كافى جدآ لمعرفه قيمه الموضوع وفائدته جزاك الله خير على مجهوداتك والاخوه الاكارم اللى بعلمونا ويفهمونا
غير مقروء 11-09-23, 12:12 AM   #17
ahmedmh_ali
صياد قديم

الصورة الرمزية ahmedmh_ali

المدينه: الأسكندرية
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali

قلبى حيقف يا جدعاااااااااااااااااااااان أكسجين بسرعه هههههههههههههه

Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™

THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF

الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا

ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-23, 12:31 AM   #18
hogan

الصورة الرمزية hogan

hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أميجو مشاهدة المشاركة
ما علاقة العنوان بمحتوى الموضوع ؟
معذرة كونك عضو إدإرة يفرض عليك أن تراعى المهنية فى العرض والطرح كى تكون قدوة لمن يرى موضوعك .
معذرة لن أنضم للمادحين فى الموضوع
لأن العنوان مزعج و مستفز والمحتوى سبق عرض العديد من الصور لتك الاسلحة فى المنتدى .
معذرة مرة أخرى خانك التوفيق .
هذا رأى الشخصى فأنا أهدف لرفعة المستوى لرفعة المنتدى .

سيدى الفاضل شكرا جدا على رئيك الذى اعتز به وانا اذا كنت من الاداره فلا يمنع ان اضع عنوان بصوره الهزار فهذا لا يقلل من شئن المنتدى فى شى ولكن انا عارف موضوعى بيتكلم عن اه والصور دى لكى يعلم الاعضاء كل اشكال السلاح المتواجد وانا لا انتظر مدح من احد اخى الفاضل ولا انتظر رد احد على موضيعى فانا والحمد لله مسجل فى المنتدى من اقل من سنه ساعد ناس على فهم كل انواع السلاح الى تتخيله والى متتخيلوش وراجع موضيعى مش هتلاقى موضيع مقرره فيها
ثانيا : صور السلاح الى سيادتك تفضلت ورديت عليها لسنه 2011- 2012 ولم يضع اى شخص منها فى المنتدى وانا متابع لكل الموضيع للمنتدى لاعرف ما يوضع وما ينقص
والحمد لله هذا ما جعل الاعضاء يرشحونى للعضويه ولم اطلبها وكونى من الاداره لاعرض موضوع مش عشان الناس تقيمنى ولا تمدح ولاكن للفكره والمعرفه ورئيك مشكور سيادتك عليه وياريت قبل متقول كلام راجع مشاركات العضو لتعرف من هوا وماذا اضاف واتمنى من الاعضاء ان يضعو رئيهم

وفى النهاية وجهت نظر سيادتك فوق رسى من فوق
ولاكن كلامك جارح لكل الاعضاء الذين قلت انهم من المداحين
وشكرا

التعديل الأخير تم بواسطة hogan ; 11-09-23 الساعة 12:33 AM سبب آخر: ذ
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-23, 05:39 AM   #19
talha
صياد نشيط

المدينه: القاهرة-الشروق
talha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريق

يا باشا محدش يقدر ينزل لهوجان وتم تقييم الموضوع
talha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-23, 06:51 AM   #20
dr.ahmed shahin
صياد متفاعل

dr.ahmed shahin مستواه غير معروفdr.ahmed shahin مستواه غير معروف

أميجو كان ممكن حضرتك تبعت رسالة خاصة للاخ هوجان تقول فيها رايك حفاظا على الشكل العام للمنتدى
dr.ahmed shahin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-23, 09:27 AM   #21
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير

يا باشا مواضيع مين اللى مبتعجبش حد دا انا كل مواضيعك ارهابيه من العيار الثقيل جداً وكفايعه ان الموضوع بينتهى بتوقيعق
غير مقروء 11-09-23, 12:47 PM   #22
MARS
صياد جديد

MARS مستواه غير معروف

روووووعه لاتنتهى
MARS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-23, 01:28 PM   #23
BOB20102008
صياد متقدم

الصورة الرمزية BOB20102008

المدينه: مدينه نصر
BOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريق

ربنا يسمحك انا بضم صوطى ليك انتا فعلن مباش

فى حد بيحب مواضيع لانها بكل بصاطه تعقد وتسد النفس

واتادى الى الانتحار الفورى من كتر الحرمان

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فيه حد يقدر ياول على موضيعكالجميله كداه

بجد تسلم ايدك على المجهود الرائع

بجد تستاهل اعلا تقيييييييييييييييييييييييييييييييم
غير مقروء 11-09-23, 06:27 PM   #24
hogan

الصورة الرمزية hogan

شكرا لكل من رد بالايجاب على الموضوع والرفض واتمنى ان اضع مواضيع تزيد من اعجابك ان شاء الله
غير مقروء 11-09-25, 09:58 PM   #25
narmar66cool
صياد جديد

الصورة الرمزية narmar66cool

narmar66cool مستواه غير معروف

فعلا حاجات تعقد هاااااايل
غير مقروء 11-09-30, 07:30 AM   #26
azzelamen
صياد متفاعل

الصورة الرمزية azzelamen

azzelamen مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan مشاهدة المشاركة
ياريت تقيمو الموضوع لانى حاسس انى موضيعى بقت لاتعجب احد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صور بعض الخناجر كلومبيا والامريكه لسنة 2011-2012
يارب تعجبكو

انا نزلتلك يا هوجان علشان اسلم عليك

أَنتَ العَزيزُ ونحَنُ الأَذِلاَّءُ إليك
اللّهم يا واصِل المُنقَطِعين أَوصِلنا إليك
اللّهم هَب لنا مِنك عملا صالحاً يُقربُنا إليك

م/ عز الامين
01000200211

azzelamen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم