الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-04-26, 07:13 PM   #1
ahmedm2100
Banned

المدينه: الاسكندرية
ahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
افتراضي حاجة غريبة حصلت مع تاجر بالمنتدى

يا اخوانى انا مش عارف ايه اللى بيحصل مع الناس بصراحة ؟؟

الباشمهندس أكرم محمد فى اسكندرية انا كلمته واتفقت معاه على شراء عدد 2 مسدس وقالى موجودين واتفقنا على السعر وكل حاجة والميعاد كمان وفجأة اتصلت به ولم يرد علية حتى الآن والموضوع دة بقاله اكتر من 10 ايام وانا يومياً بتصل به اكتر من 5 مرات ولم يرد واحياناً يقفل علية... طيب بجد مش عارف ايه اللى حصل بصراحة شئ غريب الشكل واللى انا اعرفه عنه انه راجل محترم وملتزم بكلمته ... بس اللى بيحصل دة مش طبيعى !! لما اتصل به فى اليوم اكتر من خمس مرات ولم يرد ولكنه يقوم بالرد على اشخاص آخرين يبقى دة مش طبيعى اللى بيحصل .... على العموم انا اشتريت من تاجر محترم جداً بالمنتدى 3 مسدسات لكن انا عاوز اعرف ايه السبب فى عدم الرد علية انا بالذات ؟؟؟ ياريت لو قرأ هذا الموضوع يقولى السبب وياريت لو هو معندهوش طلبى يقولى برضه وانا اتصرف.. لكن يعطلنى 10 ايام ........!!!!!
ahmedm2100 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-04-26, 07:46 PM   #2
pilyardo
صياد متقدم

المدينه: 6 اكتوبر
pilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: حاجة غريبة حصلت مع تاجر بالمنتدى

اللى يعيش ياما يشوف - عشان كده الواحد يشترى احسن من محل تبع تجار المنتدى وعناوين المحلات مذكورة فى المواضيع - يتعدوا على اصابع اليد الواحدة فقط المحترمين اللى ممكن يعتمد عليهم - فى ناس كتير تسيب تليفوناتها و تربطك معاه بس - تقبل مرورى
pilyardo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-26, 07:47 PM   #3
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ

والله حصلت معايا كذا مرة قبل كدة
مع كذا واحد سواء تاجر او شخص عادي
والمشكله انه كان ياكد عليا واروح له مهما كانت المسافة
وبعد كدة اتصل ولو حد رد

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-26, 08:03 PM   #4
pilyardo
صياد متقدم

المدينه: 6 اكتوبر
pilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدىpilyardo من كبار اسرة المنتدى

احلى تقييم للموضوع عشان كلنا ناخد بالنا ونحذر
pilyardo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-26, 08:49 PM   #5
ahmedm2100
Banned

ahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهahmedm2100 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه

ياريت التجار المحترمة ترد على الموضوع دة وياريت لو حد يعرف الباشمهندس اكرم يجرب يتصل به ويسأله مبيردش ليه على الناس اللى ارتبطت معاهم بكلمة
غير مقروء 13-04-26, 09:01 PM   #6
اسلام البحراوى
صياد نشيط

الصورة الرمزية اسلام البحراوى

اسلام البحراوى مستواه غير معروفاسلام البحراوى مستواه غير معروف

انت تقصد اكرم بتاع كليه الهندسه لو هوا انا اتعاملت معاه وكان تمام معايه وسعره كان تمام
اسلام البحراوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-26, 10:19 PM   #7
ahmedm2100
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام البحراوى مشاهدة المشاركة
انت تقصد اكرم بتاع كليه الهندسه لو هوا انا اتعاملت معاه وكان تمام معايه وسعره كان تمام
ايوة هو اكرم بتاع كلية الهندسة وانا اتعاملت معاه من سنة تقريبا كان راجل ملتزم وتمام بس مش عارف ايه اللى حصله ..... فياريت لو حد يتصل به ويشوف ايه اللى بيحصل دة

sponsor links