الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-01-05, 08:46 PM   #1
محمد حافظ بك
صياد قديم

الصورة الرمزية محمد حافظ بك

المدينه: الاسكندرية
محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: السجلابى سعد زغلول

رغم ان محصلش معايا اي حاجة من دي بس اللي هناك بحس ان عندهم استعداد للمعاملة دي .. لكن المهم تكون بتسأل عن الحاجة و انت واثق من نفسك .. و لو معجبكش اي تصرف خش المحل و اعمل مشكلة و سياح ...و يا سلام لو في زباين جوة كمان .. المهم متبقاش متغاظ و متسمحش لاي حد انه يزعلك
غير مقروء 12-01-05, 08:53 PM   #2
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام البحراوى مشاهدة المشاركة
الراجل ده اسعاره فلكيه سألته مره علي الكرال قال دي اسبانى تقفيل تركي وب2000 انا اتصدمت لائنى لسه كنت سال عليها فى المنشية وكانت1200

حسبنا الله ونعم الوكيل
فرق 800 جنيه واكيد الى بيبيعها ب 1200 كسبان فيها
فعلا حسبى الله ونعم الوكيل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost مشاهدة المشاركة
بصوا يا جدعان انا هقول اللى حصل معايا انا اصلا مش من اسكندرية ولا روحت السجلابى ده اللى مرة واحدة بس كنت بصيف الصيف اللى فات وروحت سعد زغلول بالصدفة المهم انا كنت اعرف ان السجلابى ليه محل هنا قعدت اسال لحد ما وصلتله الاسعار غالية جدا فعلا بس المعاملة عادية حتى انا روحت لواحد قاعد على المكتب ورتله صور مطاوى على الموبايل عندى وسالته عليها قالى مش عندى معاملة عادية يعنى لا حلوة ولا وحشة ورحت عند فتح الله اللى فى سعد زغلول برده بس قالولى قافل عشان التجديدات
انا برضو من سنتين رحت سألت على مطواة
الى هيا ak-47 السوستة وراح قالى ب 500 جنيه
ولحد امبارح كنت فاكر ان المعاملة عادية جدا
لحد ما شوفت الناس هناك ربنا يهديهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك مشاهدة المشاركة
رغم ان محصلش معايا اي حاجة من دي بس اللي هناك بحس ان عندهم استعداد للمعاملة دي .. لكن المهم تكون بتسأل عن الحاجة و انت واثق من نفسك .. و لو معجبكش اي تصرف خش المحل و اعمل مشكلة و سياح ...و يا سلام لو في زباين جوة كمان .. المهم متبقاش متغاظ و متسمحش لاي حد انه يزعلك
لا والله يا باشا انا مش بتغاظ من انسان بارد
بس برضو المعاملة بتعمل سمعة للمكان سواء بالحلو او الوحش

نورتو التوبيك يا جماعة

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 11:16 PM   #3
okapi knife
صياد قديم

الصورة الرمزية okapi knife

المدينه: القاهرة
okapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك مشاهدة المشاركة
يا باشا انا عمري ما اتعاملت مع محلات بس عن نفسي لو اتعاملت مع محل اول مبدأ انا مش بشحت من وشو انا بدفع money يبقى لازم المعاملة funny و لو انا بدفع money و المعاملة مش funny يبقى استخدم المبدأ التاني الي هو reload your gun before reload your mind بمعني ماتتفاهمش مع الي خلفوه يعني بأي حاجة جنب ايدك و في دماغه جبهالو نصين عشان متنساش انت مش داخل تشحت ........... ولا ايه
غير مقروء 12-01-05, 11:24 PM   #4
AHMED IS MAHMOUD
صياد نشيط

الصورة الرمزية AHMED IS MAHMOUD

AHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife مشاهدة المشاركة
يا باشا انا عمري ما اتعاملت مع محلات بس عن نفسي لو اتعاملت مع محل اول مبدأ انا مش بشحت من وشو انا بدفع money يبقى لازم المعاملة funny و لو انا بدفع money و المعاملة مش funny يبقى استخدم المبدأ التاني الي هو reload your gun before reload your mind بمعني ماتتفاهمش مع الي خلفوه يعني بأي حاجة جنب ايدك و في دماغه جبهالو نصين عشان متنساش انت مش داخل تشحت ........... ولا ايه
ههههههههههه يا عم براحة شوية يعنى الراجل يتنك عليك شوية تجيب دماغة نصين هههههههههههه
انا كدة هقلق منك
أموالنا لذوي الميراث نجمعُها ودورنا لخراب الدهر نبنيها
AHMED IS MAHMOUD غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 11:31 PM   #5
okapi knife
صياد قديم

الصورة الرمزية okapi knife

المدينه: القاهرة
okapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed is mahmoud مشاهدة المشاركة
ههههههههههه يا عم براحة شوية يعنى الراجل يتنك عليك شوية تجيب دماغة نصين هههههههههههه
انا كدة هقلق منك
اه يا باشا اصل انت طالما بتدفع فلوس مش شرط في محل سلاح في اي حتة عموما اعمل الي انا عاوزه مش ادفع فلوس و كمان يتنك و يتنك على ايه ما احنا بنعرف نتنك برضو طلما هي ماشية تناكة امال هما فاتحين محلات سلاح ليه عشان يتنكو على خلق الله
غير مقروء 12-01-06, 08:43 PM   #6
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههه
لا عندك حق بس انا عندى فكرة احسن
انت لو رايح تشترى بندقيه ومحتار تكتف امه فى اى حتة فى المحل
وجرب فيه البنادق واحد واحدة وعلى من مهلك وايه بقى مع مجموعة رش
والى تعجبك ادفع نص حقها وطير وقوله الباقى خصم منك لكرم اخلاقك
هههههههههههههههههههههه
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed is mahmoud مشاهدة المشاركة
انا كدة هقلق منك
ههههههههههههههههههه
انا عارف !!
نورت التوبيك يا باشا

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links