الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-09-17, 01:46 AM   #1
ahmedmh_ali
صياد قديم

الصورة الرمزية ahmedmh_ali

المدينه: الأسكندرية
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: جميع صدارات ويندوز 7 الـ 64 و الـ32 بيت فى سيدى واحد فقط بسعر خيالى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudsaid مشاهدة المشاركة
بص يا باشا انا هاوضحلك
اولا قريبك الل ىفى مايكروسفت دة لو اداك الديفيدى دة هايقطعول رقبتة
واصلا مفيش حد شغال فى مايكروسوفت بياخد اسطوانات من هناك ولا حتى ال it واساسا مايكروسفت مصر اللى موجودة فى القرية الذكية تسويق بس مش دعم يعنى المفروض الديفيدى دة يكون بفلوس ومعاة الرخصة بتاعتة license لان من غيرها مالهوش قيمة والشركة مش هبلة عشان تديك نسخة من غير رخصة تنسخها على مزاجك
واصلا مايكروسوفت مش بتنزل اقراص مجمعة للويندوز لكن بتنزل لمجموع ةالاوفيس فقط وبيكون اسمها oem او للباكدج بتاع الnt ودى بتبقى مع الـ sql
يعنى اللى بيشترى من كارفور نسخة ب 900 جنية .... ودة رقم مش صح بيشتريها عشان المصنفات ودة مش اى حد بيعمل كدة الا الشركات الكبيرة اللى بتبقى بارتنر مع مايكروسوفت او بروموتك
انا مش بقول كدة عشان اضايقك او اقلل من قيمة الديفيدى اللى معاك
لكن انا معايا mcse
microsoft certified solutions expert
وانا كنت فى الدعم الفنى للينك وبعديها it egypt لو تسمع عنها
كمان انا اتدربت فى itworx يعنى لو مش انا اللى قلت الكلمتين دول يبقى خسارة الفلوس اللى اتدفعت فيا
وارجوك متزعلش وعامة................ ربنا يوفقك فى البيع

أنا مش بحب أشارك فى مواضيع حد أيا كان و لا أعترض على السلعه أو السعر لكن كلام حضرتك مظبوط و الأسطوانة عادية و منسوخ عليها الويندوز المتعدد الأصدارات و الأسطوانة المتعددة الأصدارات موجودة فى محلات الكمبيوتر و الصيانة ب 5 جنية و أشتريت منها و نسخت لأصحابى لما أحتاجوا ...

Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™

THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF

الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا

ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links

sponsor links