الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-05-22, 06:52 AM   #1
kirolloselgharabawy
صياد جديد

kirolloselgharabawy مستواه غير معروف
افتراضي الجاكال ديول بتاعي راااااح ...!!!!

رجالة المنتدي اجمد و اجدع رجالة في مصر انا حصل معايا موقف و مش عارف اعمل ايه ياريت تفيدوني
في واحد ضابط مباحث في كمين رخم عليا و خد الطبنجة الجاكال ديول مني اعمل ايه انا دلوقتي ياريت تقولولي اتصرف ازاي
و حسبي الله و نعم الوكيل بجد .....
kirolloselgharabawy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-05-22, 07:08 AM   #2
mohamed salah hassan
صياد نشيط

الصورة الرمزية mohamed salah hassan

mohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريق
افتراضي رد: الجاكال ديول بتاعي راااااح ...!!!!

من الاخر لو تعرف حد في الداخليه كلموا وهو هايجيبهالك في خلال نص ساعه ولو ماتعرفش استعوض ربنا في الطبنجه وخلي بالك المره الجايه
mohamed salah hassan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 07:14 AM   #3
الزعيم
Banned

المدينه: طنطا
الزعيم نتمنى ان يقوم بتطوير نفسه (غير مرحب به )

انت غلطان انك سبت الطبنجة ياخدها ويمشى كنت مشيت معاة وقولتلو خدنى مع الطبجة وصدقنى ايطلعوك بيها فى خلال ساعة بالكتيلر اوى دة لو مكنتش ممسوك بيها وانت بتهدد بيها حد او بترهب بيها او بتضرب بيها بلى وانا حصلى نفس الموقف دة وكان ظابط رخم ملهوش لزمة والطبنجة كان فيها طلق بلى كمان وكان معايا صاعق كمان وسيجارتين ههههههههههه ومسبتش المسدس والصاعق ياخدهم ويمشى وروحت معاهم وكان فى ظابط معرفة فى القسمك والعملية اتكوست كالعادة وطلعت روح القسم وخد الحاجة بتاعتك وحسبى اللة ونعم الوكيل فى حكومة مبارك العميل
الزعيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 07:38 AM   #4
kirolloselgharabawy
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed salah hassan مشاهدة المشاركة
من الاخر لو تعرف حد في الداخليه كلموا وهو هايجيبهالك في خلال نص ساعه ولو ماتعرفش استعوض ربنا في الطبنجه وخلي بالك المره الجايه
انا للاسف نعرفش حد في الداخلية انا طالب بكلية طب بشري قصر العيني و مليش اي علاقة بحد في الدخلية انا اول مرة اطحت في الموقف ده اصلا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعيم مشاهدة المشاركة
انت غلطان انك سبت الطبنجة ياخدها ويمشى كنت مشيت معاة وقولتلو خدنى مع الطبجة وصدقنى ايطلعوك بيها فى خلال ساعة بالكتيلر اوى دة لو مكنتش ممسوك بيها وانت بتهدد بيها حد او بترهب بيها او بتضرب بيها بلى وانا حصلى نفس الموقف دة وكان ظابط رخم ملهوش لزمة والطبنجة كان فيها طلق بلى كمان وكان معايا صاعق كمان وسيجارتين ههههههههههه ومسبتش المسدس والصاعق ياخدهم ويمشى وروحت معاهم وكان فى ظابط معرفة فى القسمك والعملية اتكوست كالعادة وطلعت روح القسم وخد الحاجة بتاعتك وحسبى اللة ونعم الوكيل فى حكومة مبارك العميل
يا باشا انا اول مرة اتحط في موقف فيه احتكاك مع اي ضابط شرطة لاني و الحمد لله في حالي و مش بحب المشاكل و زي ما تقول من صدمة الموقف مبقتش عارف اتصرف و كمان مردتش اقوله كده علشان البهدلة انت عارف ضباط الشرطة دول لو عايزين يبهدلوك هيبهدلوك و هيفضل سايبك في العربية لحد ما يخلص الكمين و انا عندي امتحانات و مش فايق للبهدلة دي
بس فعلااا حسبي الله و نعم الوكيل كنت حاسس احساس اني بتسرق و مش عارف اعمل حاجة
غير مقروء 12-05-22, 08:30 AM   #5
mohamed salah hassan
صياد نشيط

mohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريق

بص ياباشا من الاخر كده انت هاتعمل محاوله اخيره انت تروح القسم اللي فيه الظابط ده وتلئط اي عسكري او امين شرطه تغمزه بقى بعلبه مارلبورو ب50 جنيه باي حاجه المهم وقعد تخكي معاه في الموضوع ده بس طبعا ماتقولوش ان انت اللي حصل معاك كده وتعرف ايه اللي بيحصل في المواقف دي او الظابط بيعمل ايه وعلى حسب اللي هايقولهولك لو طلعلك ليها حل امشي مع الحل ده وتبقى اتحلت ولو لاقدر الله ماطلعلكش ليها حل يبقى تدخل للظابط وتعمل انت معاه محاوله اخيره وحاول تاخد وتدي معاه معلش انت هاتلاقي تناكه ومعامله زي الخره بس معلش استحمل شويه وان شاء الله تعرف تحلها مع الظابط بس ماتحاولش تئفش مع الظابط ماتنساش ان انت في قسم وعايز تروح تاخد سلاح من القسم يعني صباح الفل اعمل كده وان شاء الله طبنجتك ترجعلك تاني وابقى طمني عليك عملت ايه

عظَمة عقلك تخلق لك الحساد

-----------------

وعظَمة قلبك تخلق لك الأصدقاء

01120127592

غير مقروء 12-05-22, 08:43 AM   #6
ramyhekal
صياد متقدم

الصورة الرمزية ramyhekal

المدينه: كفرالشيخ
ramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريق

قولى بس الطبنجه كانت صوت ولا بلى والطلق اللى فيها ايه صوت ولا بلى
غير مقروء 12-05-22, 09:13 AM   #7
kirolloselgharabawy
صياد جديد

اقتباس:
بص ياباشا من الاخر كده انت هاتعمل محاوله اخيره انت تروح القسم اللي فيه الظابط ده وتلئط اي عسكري او امين شرطه تغمزه بقى بعلبه مارلبورو ب50 جنيه باي حاجه المهم وقعد تخكي معاه في الموضوع ده بس طبعا ماتقولوش ان انت اللي حصل معاك كده وتعرف ايه اللي بيحصل في المواقف دي او الظابط بيعمل ايه وعلى حسب اللي هايقولهولك لو طلعلك ليها حل امشي مع الحل ده وتبقى اتحلت ولو لاقدر الله ماطلعلكش ليها حل يبقى تدخل للظابط وتعمل انت معاه محاوله اخيره وحاول تاخد وتدي معاه معلش انت هاتلاقي تناكه ومعامله زي الخره بس معلش استحمل شويه وان شاء الله تعرف تحلها مع الظابط بس ماتحاولش تئفش مع الظابط ماتنساش ان انت في قسم وعايز تروح تاخد سلاح من القسم يعني صباح الفل اعمل كده وان شاء الله طبنجتك ترجعلك تاني وابقى طمني عليك عملت ايه
دي معاملة زي الزفت يا جدع دا انا كنت واقف بتكلم معاه و ده بكل تناكة يقولي علفكرة البني آدم ليه صبر و انا فضلي تكة و انا مكنتش بقوله حاجة اصلا غير بكل ادب و احترام بس هقول ايه بقي ربنا علي الظالم و المفتري و حاضر هبقي اطمنك لو في جديد حصل و شكرا لمساعدتك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal مشاهدة المشاركة
قولى بس الطبنجه كانت صوت ولا بلى والطلق اللى فيها ايه صوت ولا بلى
الطبنجة صوت ماسورة مفتوحة من المنشأ و فيها طبة بلي نمرة 2 و كان فيها طلقة واحدة صوت مكنش فيها طلق بلي
غير مقروء 12-05-22, 09:51 AM   #8
saskon
صياد نشيط

saskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريق

قدر الله وماشاء فعل. طيب هوا شافها ازاى يعنى فتشك ولا عرف ازاى ان معاك طبنجة؟
saskon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 02:14 PM   #9
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

الصورة الرمزية M.SHADY

المدينه: القاهره
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعيم مشاهدة المشاركة
انا شايف ان فى تناقض فى كلام حضرتك . يعنى بتقول سيجارتين . و العمليه اتكوست . و ضابط معرفه . و جاى فى الاخر تقول نظام مبارك العميل . مش فاهمك . ما كل اللى انت عملته ميفرقش حاجه عن نظام مبارك . يا خساره التعب و الثوره و ايام البهدله
غير مقروء 12-05-22, 02:17 PM   #10
M.SHADY

اوسمتي

الصورة الرمزية M.SHADY

M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى

اقتباس:
هو حضرتك بتنصحه فعلا و لا ايه . انت بتقول له روح ادفع رشوه . هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
امال احنا كنا بنعمل ثوره ليه . مصر هتفضل مصر . و ابقى سلم لى على الثوره و اللى عملها
غير مقروء 12-05-22, 03:09 PM   #11
ramyhekal
صياد متقدم

الصورة الرمزية ramyhekal

المدينه: كفرالشيخ
ramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريق

رسميا طالما مفيهوش طلق بلى تاخد المسدس المسدس الصوت مفيهوش اى مشاكل إلا لو ظابط قالك اكشف عليه هايروح النيابه ويكشف عليه وتاخده وانت ماشى بس اكيد انت قلتله ده مسدس صوت هو قالك ايه ؟
غير مقروء 12-05-22, 03:25 PM   #12
darkshaft
صياد قديم

darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة
هو حضرتك بتنصحه فعلا و لا ايه . انت بتقول له روح ادفع رشوه . هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
امال احنا كنا بنعمل ثوره ليه . مصر هتفضل مصر . و ابقى سلم لى على الثوره و اللى عملها
يعنى هيه الثوره غيرت الناس مثلا او اخلاقهم،الراجل اتسرق منه مسدس ب ١٦٠٠ بالظلم و جاى تقوله رشوه،مهوه لازم يجيبه زى متاخد منه امال حيعمل اى فرأيك؟!
حضرتك روح جرب مع امناء القسم و ممكن يجبهولك ده رأى،بس خش بقلب جامد و بأحترام شديد و بهدوء و تبقى تقول لنا عملت اى،احكيله الاول عالقصه و بعد كده استنى لو جبهولك اديله ٥٠ مثلا و بعد كده اشكره و اختفى.و ياربت تبقى تطمنا عليك و تبقى تقول لنا اتاخد منك ازاى.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 03:27 PM   #13
makadimic
صياد جديد

الصورة الرمزية makadimic

المدينه: kena
makadimic مستواه غير معروف

طيب يا ريت حضرتك تقول للراجل يعمل ايه بالثوره فى موضوعه .يدخل للظابط يقوله رجعلى الطبنجه بتاعتى عشان الثوره.تخيل رد الظابط ايه ؟؟ .....ام ......الثوره
لسه بدرى
makadimic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 03:31 PM   #14
الزمر
صياد جديد

الزمر مستواه غير معروف

ربنا يعوض عليك واحسن انك معجرفتش معاه لأن الواضح انه ضابط معندوش ضمير وكان ممكن يضرك لو قالك هعملك بيه قضيه لانه كان هيقدرك تروح النيابه والنيابه تحوله للمعمل الجنائي والروتين المصري بقى
غير مقروء 12-05-22, 03:33 PM   #15
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق

انت كنت في كمين فين بالظبط او تبع قسم اية المكان الي كان فيه الكمين فين لو عايز تجيب الطبنجة بتاعتك ممكن تصرف بتاع 200 جنية كدااا علي الماشي وداا هيكون اقل اتعاب ممكن باخدها منك محامي عشان يروح معاك القسم وهو الي هيتكلم مع الظابط بالقانون ويعرفو انو لو مجبهاش هيجبها بالقانون وهتبقي نقطة سودا في ملف خدمة الظابط دااا بعد كدااا لانك ممكن تروح تقدم شكوي فية في اداراة الرقابة والتفتيش في وزارة الداخلية غير شكوي محترمة في النيابة العامة ويبقي كدااا الظابط داااا ضاع
48 شارع بغداد امام فندق بيروت
محافظة القاهرة
يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات
وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة

01000131401
01093635793
hema777h غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 03:43 PM   #16
عبووود
صياد متقدم

الصورة الرمزية عبووود

المدينه: Cairo,Egypt
عبووود في بداية الطريقعبووود في بداية الطريقعبووود في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى عبووود إرسال رسالة عبر Yahoo إلى عبووود

بص يا اخي حلك الوحيد حد معرفه في القسم بتاعو او ظابط معرفه يكلمو
غير كده انسي!!
دول ما بيصدقو وحسبي اله ونعم الوكيل
3boood
01007113866
عبووود غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 03:55 PM   #17
طارق عنتر
صياد نشيط

المدينه: الاسكندرية
طارق عنتر مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى طارق عنتر

ياجماعة انا شايف انة يستعوض ربنا فية......لان العبرة بالمسدس مقفول او مفتوح...لو مقفول يعنى صوت بس ولا يمكن ان يضرب بلى فى الحالة دى يحق لك ان تتمسك بالمسدس وتروح معه القسم حتى لو عملك محضر لان النيابة فى الاخر هطلعك بعد التأكد من ان المسدس مقفول اى محدث صوت فقط .......اما لو مفتوح هتتعامل وكأنك شايل طبنجة حية وفى هذه الحالة بلاش تروح القسم واستعوض ربنا فيه...وتقبل تحياتى
طارق عنتر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 03:57 PM   #18
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

hema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريقhema777h في بداية الطريق

هو مش سلاح مشخشن تاني حاجة مكنش فية بلي
محافظة القاهرة

01000131401
01093635793
غير مقروء 12-05-22, 04:14 PM   #19
darkshaft
صياد قديم

darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h مشاهدة المشاركة
الله ينور يا هيمه باشا.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-22, 04:15 PM   #20
makadimic
صياد جديد

الصورة الرمزية makadimic

Cool رد: الجاكال ديول بتاعي راااااح ...!!!!

اقتباس:
حتى لو مفيهوش خشخشان .الفرد اللى بتصنع فى الورش مفيهوش خشخشان ولو اتمسكت بيه حواااااااااااار
بس طالما الطلقات اللى فيه صوت بس يبقى يتابع الموضوع
غير مقروء 12-05-22, 04:18 PM   #21
hema777h
تاجر مسجل بالمنتديات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة makadimic مشاهدة المشاركة
حتى لو مفيهوش خشخشان .الفرد اللى بتصنع فى الورش مفيهوش خشخشان ولو اتمسكت بيه حواااااااااااار
بس طالما الطلقات اللى فيه صوت بس يبقى يتابع الموضوع
انت ازززاي عايز تقارن فرد بلدي بمسدس صوت طيب زود علي معلوماتك ان الشوت جن بردو مفهاش شخشان بتبقي ماسورة مصمتة
محافظة القاهرة

01000131401
01093635793
غير مقروء 12-05-22, 04:51 PM   #22
makadimic
صياد جديد

الصورة الرمزية makadimic

Post رد: الجاكال ديول بتاعي راااااح ...!!!!

اقتباس:
انت ازززاي عايز تقارن فرد بلدي بمسدس صوت طيب زود علي معلوماتك ان الشوت جن بردو مفهاش شخشان بتبقي ماسورة مصمتة
اولا انا كانت مقارنتى عشان اوضح ان الجرم القانونى لا يتوقف ع وجود شخشان فى السلاح
ثانيا ان اعرف تماما ان shutgun لايوجد به شخشان حيث ان المقذوف لايحتاج لعمليه
riflling
وده الفرق بين musket&rifle
غير مقروء 12-05-22, 05:12 PM   #23
M.SHADY

اوسمتي

الصورة الرمزية M.SHADY

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة makadimic مشاهدة المشاركة
طيب يا ريت حضرتك تقول للراجل يعمل ايه بالثوره فى موضوعه .يدخل للظابط يقوله رجعلى الطبنجه بتاعتى عشان الثوره.تخيل رد الظابط ايه ؟؟ .....ام ......الثوره
لسه بدرى

يا ريت حضرتك بدل ما تتريق على الناس و الثوره . تقول لنا نعمل ايه . و لا انت عايز الى حصل فينا غلط نكمله احنا كمان بالغلط . و اهو كله يتساوى . وقتها فعلا على رأيك يبقى لسه بدرى
غير مقروء 12-05-22, 06:28 PM   #24
mohamed salah hassan
صياد نشيط

ردا على العضو m.shady انا هاسأله سؤال واحد وجاوبني بصراحه لو انت في نفس الموقف متاخد منك طبنجه ب1600 جنيه ظلم وحد قالك ادفع 100 ولا200 جنيه واجيبهالك هاتقولوا لأ مش عايزه اصل الثوره هاتزعل مني ياريت تتكلم بموضوعيه شويه وشكرا

عظَمة عقلك تخلق لك الحساد

-----------------

وعظَمة قلبك تخلق لك الأصدقاء

01120127592

غير مقروء 12-05-22, 07:57 PM   #25
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

الصورة الرمزية Egyptian_Destroyer

المدينه: alex
Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى

باشا حضرتك معاك مسدس مفتوح و كمان مسوره ممصقوله يعني من الاخر تعديل في سلاح صوت و ده في القانون سلاح ناري يعني احمد ربك علي انك مشلتش قضيه ربنا يسترها معانا و معاك و مترحلهوش تاني احسن ما تكبر في دماغه و يدبسك قضيه
و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب
Egyptian_Destroyer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-23, 12:17 AM   #26
fidodido
مشرف قسم السوق

الصورة الرمزية fidodido

المدينه: كورنيش مصر القديمه - القاهره
fidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيدهfidodido لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى fidodido إرسال رسالة عبر Yahoo إلى fidodido

ياباشا مادام المسذس مفتوح و فيه طبه انساه لانه كدا فنظره معدل و مجهز لضرب طلق حي
fidodido غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-23, 12:29 AM   #27
m.gad
صياد نشيط

المدينه: الجيزة
m.gad في بداية الطريقm.gad في بداية الطريقm.gad في بداية الطريقm.gad في بداية الطريقm.gad في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى m.gad

اللى يجى فى الريش بقشيش
مش مهم الفلوس المهم انه ربنا عدها على خير

تحيا مصر
مطلوب p29 مستعمل
m.gad غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-23, 02:25 AM   #28
دكتور عابدينوف
صياد متقدم

دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
انت كنت في كمين فين بالظبط او تبع قسم اية المكان الي كان فيه الكمين فين لو عايز تجيب الطبنجة بتاعتك ممكن تصرف بتاع 200 جنية كدااا علي الماشي وداا هيكون اقل اتعاب ممكن باخدها منك محامي عشان يروح معاك القسم وهو الي هيتكلم مع الظابط بالقانون ويعرفو انو لو مجبهاش هيجبها بالقانون وهتبقي نقطة سودا في ملف خدمة الظابط دااا بعد كدااا لانك ممكن تروح تقدم شكوي فية في اداراة الرقابة والتفتيش في وزارة الداخلية غير شكوي محترمة في النيابة العامة ويبقي كدااا الظابط داااا ضاع
اموت انا فالاذية مع الاشكال الوسخة الى زى دى
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-23, 02:43 AM   #29
Masrawy
صياد جديد

Masrawy مستواه غير معروف

ربنا يعوض عليك يا باشا
وأحب اقول للراجل بتاع الثوره دا صباح الفل
Masrawy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-23, 04:52 AM   #30
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى

الصورة الرمزية ahmed yasser

المدينه: الزقازيق
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser

ياباشا انتا حلك فى الحواردا كلو محامى لان الظابط دا اكيد هيبيعو او يخدو ليه مش هيتحرظ قانونى وبعدين هو شافه ازاى اصلا معاك؟؟
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-23, 08:55 AM   #31
mido axis
صياد قديم

المدينه: القاهرة
mido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريقmido axis في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى mido axis إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mido axis

المشكلة ان المسدس مفتوح ربنا يعوض عليك و فلا طبعا نماذج فى الداخلية ممتازة بس قليلة

الوايت نايتس قالت:

مش ناسيين التحرير يا ولاد الو*** الثورة كانت بنسبالكوا نكسة هنروح نقول لمين ظباطنا م***** خدتوا علقة مخدتوهاش من سنين

فيك ناس بتشقى ع الرغيف

و ناس بتتعب م التنس
mido axis غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-23, 10:07 AM   #32
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

المدينه: في بلاد الله الواسعة
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى
افتراضي Re: الجاكال ديول بتاعي راااااح ...!!!!

حسبي الله ونعم الوكيل
شوف محامي يكون شاطر ويكون فاهم انك معاك االطبنجة دي مجرد حب لاقتناء السلاح او مجرد الحيازة لحماية النفس
وقول للمحامي انو مصورة مفتوحة وعلية طبة بلي بس الطلق الي كان فية كان طلقة صوت
لان لازم المحامي يعرف كل شيئ قبل ما يروح القسم ويتكلم علشان يعرف هو بيتكلم عن اية ويكون علي نور
ثانيا حسبي الله ونعم الوكيل في الشخصية دي لسة في ناس كتير في الداخلية زي ما هما انا كنت اعرف واحد بيعمل كدا بردو وربنا ماسبتهوش وبفضل الله اتعمل قضية واترد من الشغل خالص كان يمسك العيال في الكمين بمطاوي ياخدها منهم ويروح يبيعها وحسبي الله ونعم الوكيل

بص انت دلوقتي راجل في كلية طب والامتحانات خلاص يعني بتقول يا هادي
يا تجرب تصرفلك 300 جنية والطبنجة جت جت مكنتش اعتبر انها فداك
وانت الي بتجيب الطبنجة مش الطبنجة الي بتجيبك
معني الكلام مش تزعل عليها واي حاجة تيجي في حاجات صغيرة اشكر ربنا احسن من لما تيجي في حاجة كبيرة

بس بردو حاول واسمع كلام هيما في الي قالك علية

وبالنسبة للراجل بتاع الثورة
ياريت مندخلش الثورة في الموضوع لان الراجل عندة مشكلة وطالب حل ليها
يبقي الكلام الفرعي اعتقد ملهوش لازمة ودا من وجهة نظري واتمني انها تحترم من معاليك
لان في شهداء في الثورة في ناس كتير محترمة بنت ناس اوي اوي وماتو في الثورة وكان نفسهم بتغير
وكل شيئ بيجي واحدة واحدة
ونصبر ( وبشر الصابرين ) فياريت متقولش ثورة وتفتح الموضوع في مجال لا نقاش فية

تحياتي واتمني ان مشكلتك تكون اتحلت يا اخ كرولوس
غير مقروء 12-05-23, 11:11 AM   #33
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

ربنا يرجعلك المسدس باذن الله وياريت تطمنا
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-24, 11:25 AM   #34
مورو
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية مورو

المدينه: القاهرة , شبرا مصر
مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى

استعوض ربنا فيه انت بتقول انه فيه طبة للبلي يبقى شكرا كويس فعلا انه ماخدكش مع المسدس الحمد لله انها جت على اد كده
مورو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-24, 01:59 PM   #35
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
Talking رد: الجاكال ديول بتاعي راااااح ...!!!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة

صباح الفل ..
:d

sponsor links