الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-12-07, 12:44 PM   #1
dr mohamed kamal
صياد متقدم

اوسمتي

الصورة الرمزية dr mohamed kamal

المدينه: القاهرة
dr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى dr mohamed kamal إرسال رسالة عبر Yahoo إلى dr mohamed kamal إرسال رسالة عبر Skype إلى dr mohamed kamal
افتراضي سوستة Webley patriot

السلام عليكم الاخوة الاعزاء ,حد جرب السوستة الويبلى باتريوت علىbsa airosporter أرجو الافاده ,و لو حد يعرف منين أشترى السوستة الاصلية وكم يكون سعرها يقولى من فضلكم,و لكم جزيل الشكر
dr mohamed kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 10-12-07, 01:19 PM   #2
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: سوستة Webley patriot

السوسته الاصليه موجوده
للاستعلام
0117228817
غير مقروء 10-12-07, 02:37 PM   #3
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
السوسته الاصليه موجوده
للاستعلام
0117228817
الاخ العزيز هشام تحية طيبة ارجو منك ان تعلم ان كل او معظم السوست الموحودة حاليا عند صديقك ؟؟؟
مش اصلية والموضوع مش موضوع بيع والسلام والدليل علي كدا نك اعلنت عن بندقية قولتم مرة جامو 900 ومرة سلافيا ومرة متنوع وانت دائما ما تعلنها علي المنتدي وهذا امر غير مقبول اطلاق فاذا كان عند سوستة المارفك مثلا لية ما ادتهاش لروك لو سمحت يا هشام دا رجاء لانك يتجيب بنادق مجددة بطريقة احترافية وممكن تكون انت شخصيا مش عارف لكن انا عارف وعارف كويس جدا جدا مافيش داعي لذلك ...
غير مقروء 10-12-07, 07:52 PM   #4
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal khalifa مشاهدة المشاركة
الاخ العزيز هشام تحية طيبة ارجو منك ان تعلم ان كل او معظم السوست الموحودة حاليا عند صديقك ؟؟؟
مش اصلية والموضوع مش موضوع بيع والسلام والدليل علي كدا نك اعلنت عن بندقية قولتم مرة جامو 900 ومرة سلافيا ومرة متنوع وانت دائما ما تعلنها علي المنتدي وهذا امر غير مقبول اطلاق فاذا كان عند سوستة المارفك مثلا لية ما ادتهاش لروك لو سمحت يا هشام دا رجاء لانك يتجيب بنادق مجددة بطريقة احترافية وممكن تكون انت شخصيا مش عارف لكن انا عارف وعارف كويس جدا جدا مافيش داعي لذلك ...
استاذجلال تحيه طيبه وبعد
من هو صديقى هذا الذى تتحدث عنه وما هى البنادق الذى تم تجديدها
عزيزى الاستاذ جلال انا عمرى ما بعت حاجه غير اصليه على انها اصليه وبالنسبه لسوست المارفك فالاستاذ احمد مطلبهاش منى اصلاً وبفضل الله عز وجل هى موجود واصليه
للعلم يا استاذ جلال انا مش محتاج ابيع حاجه على المنتدى لان مبيعاتى الخارجيه مكفيانى جداً
وللعلم انا حجاتى بتجيلى من الخارج بفضل الله عز وجل حجات بسيطه بس بجبها من مصر من عند واحد انتا كنت بتتعامل معاه
استاذ جلال انا من يوم ما دخلت سوق المنتدى والناس حست بالفرق فرق كبير جداً بفضل الله عز وجل
لانه بيكفينى جداً مكسب 100 جنيه او اقل
وبببن لاى حد عيوب اى سلعه قبل ما يأيشتريها
وبكرر اى حاجه بقول عليها اصليه بتكون اصليه 100 %
وبالنسبه للجامو 900 دى فحضرتك او ما قلت انها مش 900 انا ايقنت وقلت حضرتك ادرى وغيرت كلامى
ويكفينى يا استاذ جلال ان معظم مبيعاتى عندكم فى القاهره بفضل الله عز وجل
السوال بقا يا استاذ جلال حضرتك حكمت بناء على ايه ان الحجات اللى عندى انا مش اصليه
مع العلم ان ببيع اى حاجه بضمانى الشخصى
غير مقروء 10-12-07, 09:13 PM   #5
المستشار
صياد متقدم

المستشار مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى المستشار

دكتور احمد سوسته الويبلى متنفعش تركب على البى اس
غير مقروء 10-12-08, 10:31 AM   #6
galal khalifa
صياد قديم

galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
استاذجلال تحيه طيبه وبعد
عزيزى الاستاذ جلال انا عمرى ما بعت حاجه غير اصليه على انها اصليه وبالنسبه لسوست المارفك فالاستاذ احمد مطلبهاش منى اصلاً وبفضل الله عز وجل هى موجود واصليه
للعلم يا استاذ جلال انا مش محتاج ابيع حاجه على المنتدى لان مبيعاتى الخارجيه مكفيانى جداً
وللعلم انا حجاتى بتجيلى من الخارج بفضل الله عز وجل حجات بسيطه بس بجبها من مصر من عند واحد انتا كنت بتتعامل معاه
استاذ جلال انا من يوم ما دخلت سوق المنتدى والناس حست بالفرق فرق كبير جداً بفضل الله عز وجل
وبالنسبه للجامو 900 دى فحضرتك او ما قلت انها مش 900 انا ايقنت وقلت حضرتك ادرى وغيرت كلامى
السوال بقا يا استاذ جلال حضرتك حكمت بناء على ايه ان الحجات اللى عندى انا مش اصليه
1- صديقك الي انا اقصد الي في الاسكندرية وانت عارفة وملفيش داعي نجيب اسم راجل ما دخلش في الموضوع اصلا
2- ممكن تسأل نغسك هو ما طلبهاش لية وتجيب علية ؟؟
3- يا هشام طالنا انت مش محتاج لمبيعات المنتدي الي الناس عرفتك عن طريقة فقط بتنزل اعلانات لية واول ما حد بيكون عايز حاجة بتحط اسمك وتليفونك خلاص بلاش تحط اسمك ولا عنوانك وكدا يبقا الموضوع خلص ؟؟؟؟؟
4- حاجتك كلها من عند صديقنا في الاسكندرية مش من برة خالص وانت عارف والناس كلها عرفة
5- موضوع انك تكسب 100 ولا 1000 مش هو دا الموضوع خالص
6- موضوع ان مبيعاتك في القاهرة في السلوم بردة خارج الموضوع خالص
7- اقول لك انا حكمت علي ان البضاعة مش اصلية انا متاكد منها زي اسمي واسمك
8- لا خلاف علي انك تبيع السوست او اي شئ بضمانك الاصلي فهل انت متاكد منها ؟؟؟؟؟
ولك التحية
غير مقروء 10-12-08, 10:34 AM   #7
Youssef
صياد متفاعل

الصورة الرمزية Youssef

Youssef مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Skype إلى Youssef

اقتباس:
استاذجلال تحيه طيبه وبعد
أستاذ هشام مع كامل وعظيم احترامى لحضرتك أرجو ان توضح (وياريت بالصور) ما هى دلائل أو علامات أن سوستة البى اس أصليه أم غير اصليه (معلش يا ريت نخلى الضمان الشخصى على جنب) اعتبرنى رايح اشترى سوسته من حد غيرك أعرف ازاى انها أصليه أم لا؟؟؟
شكرا وتقبل تحياتى
Youssef غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-12-08, 10:39 AM   #8
Youssef
صياد متفاعل

الصورة الرمزية Youssef

Youssef مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Skype إلى Youssef

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار مشاهدة المشاركة
دكتور احمد سوسته الويبلى متنفعش تركب على البى اس
كلام سليم 100 % وياريت تركب للبى اس سوسته بى اس دا حتى سوسته الـ 52 لما بتركب للإيرسبورتر بتلخبط كيانها ههههههه
Youssef غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-12-08, 02:14 PM   #9
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

اقتباس:
1- صديقك الي انا اقصد الي في الاسكندرية وانت عارفة وملفيش داعي نجيب اسم راجل ما دخلش في الموضوع اصلا
2- ممكن تسأل نغسك هو ما طلبهاش لية وتجيب علية ؟؟
3- يا هشام طالنا انت مش محتاج لمبيعات المنتدي الي الناس عرفتك عن طريقة فقط بتنزل اعلانات لية واول ما حد بيكون عايز حاجة بتحط اسمك وتليفونك خلاص بلاش تحط اسمك ولا عنوانك وكدا يبقا الموضوع خلص ؟؟؟؟؟
4- حاجتك كلها من عند صديقنا في الاسكندرية مش من برة خالص وانت عارف والناس كلها عرفة
5- موضوع انك تكسب 100 ولا 1000 مش هو دا الموضوع خالص
6- موضوع ان مبيعاتك في القاهرة في السلوم بردة خارج الموضوع خالص
7- اقول لك انا حكمت علي ان البضاعة مش اصلية انا متاكد منها زي اسمي واسمك
8- لا خلاف علي انك تبيع السوست او اي شئ بضمانك الاصلي فهل انت متاكد منها ؟؟؟؟؟
ولك التحية
استاذ جلال حضرتك كده بتكدبنى واحنا متعودناش منك على كده
انا بكرر ان معظم بضاعتى من الخارج الا اشياء بسيطه بخدها من راجل لطالما وصف بالامانه وحسن الخلق وانتا شخصياً كنت تتعامل معه
ثانياً انا فى الاعلان على المنتدى بحاول انى اخدم هوايتى من مكانى وفى نفس الوقت بكسب بحمد الله عز وجل .حضرتك مدير المنتدى لو مزعلاك حكاية الاعلانات دى عادى ممكن امنعها
ثالثاً رجاء من حضرتك لا امراً ...تجيب مثال على حاجه غير اصليه انا بعتها لحد فى المنتدى
او اى حد من الاخوه اللى خدو منى حاجه يقول انه خدها غاليه او غير اصليه
ويريت حضرتك تجيب مثال على البنادق التى تم تجديدها
وجزك الله خيراً
غير مقروء 10-12-08, 03:02 PM   #10
الصيااد
صياد نشيط

الصورة الرمزية الصيااد

المدينه: الاسكندرية
الصيااد مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى الصيااد إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الصيااد إرسال رسالة عبر Skype إلى الصيااد

موضوع بندقية تم تجديدها مش وحش ده حاجه عادية جدا البندقيه الجديده ممكن يتغيرلها سوسته و جلبه كمثلا يعني موضوع التجديد ده حاجه دورية تحصل لكل البنادق تقبلوا تحياتي .........
غير مقروء 10-12-08, 03:47 PM   #11
galal khalifa
صياد قديم

اقتباس:
استاذ جلال حضرتك كده بتكدبنى واحنا متعودناش منك على كده
انا بكرر ان معظم بضاعتى من الخارج الا اشياء بسيطه بخدها من راجل لطالما وصف بالامانه وحسن الخلق وانتا شخصياً كنت تتعامل معه
ثانياً انا فى الاعلان على المنتدى بحاول انى اخدم هوايتى من مكانى وفى نفس الوقت بكسب بحمد الله عز وجل .حضرتك مدير المنتدى لو مزعلاك حكاية الاعلانات دى عادى ممكن امنعها
ثالثاً رجاء من حضرتك لا امراً ...تجيب مثال على حاجه غير اصليه انا بعتها لحد فى المنتدى
او اى حد من الاخوه اللى خدو منى حاجه يقول انه خدها غاليه او غير اصليه
ويريت حضرتك تجيب مثال على البنادق التى تم تجديدها
وجزك الله خيراً
ياهشام انا لايمكن اكدبك ابدا ابدا ابدا لاني اعرف اخلاقك الكريمة اكثر من اي حد في المنتدي
ثانيا : ربنا يفتح لك ابواب الرزق من اوسع ابوابة ودية حاجة تفرحني جدا جدا
ثالثا : انا مش زعلان من الاعلانات خاص وكل النس بتنزعل اعلانات زي ماهي عايزة
رابعا : الاخ الي بتتكلم عنة لو من الاخلاق الحميدة الكثير والكثير وليس بشاهدتي انا فقط وعلي فكرة يا هشام انا لم اتعامل معاة طوال سنتين الا في مرة واحدة وحدث تعقيب مني علي الملاء في ذلك ومازالت علي موقفي والدليل علي ذلك اني طابت منك حاجة ممكن اطلبها منك واخذت من عند اسامة نفس الحاجة ورفضت انا اخدها منة حتي ولو كانت اغلي في السعر المبداء ثابت وغير متغير ياهشام ...
خامسا : موضوع غالي دا انا مش طرف فية خالص لمن يشتري مطلق الحرية في قبول او رفض السعر .
ياهشام للمرة الاخيرة انا اخاف عليك اكثر من اي حد ولكن هناك امور لا تعلمها تدور وبشكل غير مقبول عن مواضيع البيع في المنتدي ولو تلاحظ :
1 - تم عمل اغلاق لجميع مواضيع ومشاركات السوق وتقصر علي اسم وتليفون او ارسال علي الخاص لصاحب الاعلان
2- تم حذف اي مشاركة تسئ الي صاحب البندقية او خروج عن النص نهائيا

يا هشام مع احترامي الكامل ليك في بنادق مستعملة انت بتبعها ومش هو دا موضوعي انا كنت بتكلم علي موضوع السوست لان جالي واحدة منهم عن طريق ناس وكانت سيئة جدا علي الرغم انة قال انها اصلية وجاية من نفس المصدر فعلشان كدا مش ةعايزك تقع في نفس الموقف نهائيا

نصيحة اخوية لك مطلق الحرية في اختيار ماتريد وانا انصحك كأخ اكبر الموضوع لة ابعاد اخري وكبيرة جدا جدا لان في حالة حدوث مشكلة سوف اضطر الي اتخاذ شئ ممكن يزعلك مني وانا بحبك زي اخويا الصغير
غير مقروء 10-12-08, 04:24 PM   #12
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

اقتباس:
ياهشام انا لايمكن اكدبك ابدا ابدا ابدا لاني اعرف اخلاقك الكريمة اكثر من اي حد في المنتدي
ثانيا : ربنا يفتح لك ابواب الرزق من اوسع ابوابة ودية حاجة تفرحني جدا جدا
ثالثا : انا مش زعلان من الاعلانات خاص وكل النس بتنزعل اعلانات زي ماهي عايزة
رابعا : الاخ الي بتتكلم عنة لو من الاخلاق الحميدة الكثير والكثير وليس بشاهدتي انا فقط وعلي فكرة يا هشام انا لم اتعامل معاة طوال سنتين الا في مرة واحدة وحدث تعقيب مني علي الملاء في ذلك ومازالت علي موقفي والدليل علي ذلك اني طابت منك حاجة ممكن اطلبها منك واخذت من عند اسامة نفس الحاجة ورفضت انا اخدها منة حتي ولو كانت اغلي في السعر المبداء ثابت وغير متغير ياهشام ...
خامسا : موضوع غالي دا انا مش طرف فية خالص لمن يشتري مطلق الحرية في قبول او رفض السعر .
ياهشام للمرة الاخيرة انا اخاف عليك اكثر من اي حد ولكن هناك امور لا تعلمها تدور وبشكل غير مقبول عن مواضيع البيع في المنتدي ولو تلاحظ :
1 - تم عمل اغلاق لجميع مواضيع ومشاركات السوق وتقصر علي اسم وتليفون او ارسال علي الخاص لصاحب الاعلان
2- تم حذف اي مشاركة تسئ الي صاحب البندقية او خروج عن النص نهائيا

يا هشام مع احترامي الكامل ليك في بنادق مستعملة انت بتبعها ومش هو دا موضوعي انا كنت بتكلم علي موضوع السوست لان جالي واحدة منهم عن طريق ناس وكانت سيئة جدا علي الرغم انة قال انها اصلية وجاية من نفس المصدر فعلشان كدا مش ةعايزك تقع في نفس الموقف نهائيا

نصيحة اخوية لك مطلق الحرية في اختيار ماتريد وانا انصحك كأخ اكبر الموضوع لة ابعاد اخري وكبيرة جدا جدا لان في حالة حدوث مشكلة سوف اضطر الي اتخاذ شئ ممكن يزعلك مني وانا بحبك زي اخويا الصغير
جزاك الله خيراً يا استاذ جلال ربنا يديم المعروف بينا
غير مقروء 10-12-12, 09:16 PM   #13
dr mohamed kamal
صياد متقدم

اوسمتي

الصورة الرمزية dr mohamed kamal

dr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدىdr mohamed kamal حائز على اهتمام المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى dr mohamed kamal إرسال رسالة عبر Yahoo إلى dr mohamed kamal إرسال رسالة عبر Skype إلى dr mohamed kamal

شكرا على الافادة
وإذا كــــســت أوكــســت
وإذا أيــــنـــعـــــت نـــعـــــت
وكم من قـبـور تبنى ونحـن ما تـبـنـــا
وكم من مريـض عـدنا ونحن مـا عـدنـــا
وكـم مــن مــلـك رفعـت لـه علامات فـلـما علا ،،
مات
dr mohamed kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم