الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-08-03, 08:54 AM   #1
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي علشان خاصر عيون عم عرفة كبيرنا وعمنا

عم عرفة دا ياجماعة رغم اني ما قبلتوش راجل سكرة طيبة قلب الناس الي شافت الزمن الجميل زمن الخير والحب بين الناس وهو طلب معلومات عن البنادق البام وانا ماقدرش ااخر لة طلب معلش ياعم عرفة كان نفسي انزل كل الموديلات بس كتير قوي وانا حطيت الصايد كلة علشان تتمتع وتتفرج واي اوامر يا كبير

ودا الرابط الي فية جميع الموديلات وعلي فكرة في بندقيتين جداد 46 و28
http://www.xisicousa.com/newprod.html
غير مقروء 10-08-03, 09:47 AM   #2
الحاج عرفه
شيف المنتدى

الحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريق
افتراضي رد: علشان خاصر عيون عم عرفة كبيرنا وعمنا

بسم اللة اشكرك ياصحب اللسان العطر الذى توشنف لة الازان لى سؤال انا كنت منزل مع السؤال عن البام صورتان لبندقيتان بام 28 اليراكب عليها المنظار دى البام الكومبو والثانيةالبام28 العادية (هل ممكن نحصل عليها وهيكون السعر كام والكلام عن الكومبو تبقا عملت فى جميل البام28 الكومبونمرة(2)منتظر من معاليك تعرفنى السعر حتى بالتقريب)شكرا
الحاج عرفه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 10-08-03, 09:50 AM   #3
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa

بكل اسف ياعم الكل ويا شيخ الصيادين مش موجودين في مصر وانا بحاول اعمل اتصالات بناس كتير علشان ننزل البام 28 و البام 46 ومستني الرد بس بعد رمضان ان شاء الله
غير مقروء 10-08-03, 11:13 AM   #4
الحاج عرفه
شيف المنتدى

الحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريقالحاج عرفه في بداية الطريق

يحينا ويحيك المولة ويجعلى نصيب فى حاجة من الحاجات الشديدة ال بتجيلك والصابرين بخير ان شاء اللة لك كل الاعزاز
الحاج عرفه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links