الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-26, 07:49 PM   #1
محمد اسماعيل
صياد متفاعل

محمد اسماعيل مستواه غير معروف
افتراضي هام جدا رجاء الدخول فى واحد هيخسر عضويته بسببكو علشان ينصحكو

رساله للاعضاء الكرام ولكل من يهمه الامر انه ميحكش عليه ومش هتحرج ولا هخفى حاجه وحذر الناس بالعلن بالاسماء من التجار الموجدين فىالمنتدى
اولا وقبل اى حد (هشام بيه سمير)الله يسامحه راجل يا جدعان مش عارف اقول ايه والله وما عارف اقول ايه استغل الناس اليومين الىل فاتو استغلال ايه ده ونظامه اا كان عجبك وافتكاسته الفرز الاول والتانى واحد لا بيحترم حد ولا بيحترم مواعيد ولو رحتله لحد عتده يقولك اه تعالى دمنهور تقوله انت قريب من هناك يقولك اه قريب واول لما تنزل يقول اركب وتعاليلى مش عارف فين تقوله مش احنا متفقين يقولك لا اصلك لازم تيجى وتجرب الحاجه ومش عارف ايه وتضرب مشوار ما يعلم بيه الال ربنه نيجى للاسعار وربنه غاليه جدا واستغل الناس استغلال فظيع مع انه كان عنده بضاعه من الاول وبيضحك على لاناس باسم الدين وهو دا لالى خنقنى منه وسيبكو من حكايه فرز اول وتانى دى الىل بيضحك بيها عليكو ولاله واسالو التجار كلهم اقلكو بقى داب يعمل ايه دا قومسينجى لا اكتر ولا اقل مش تاجر بينزل يجيب شويه بضاعه ويغلى عللى اناس ويبعهالهم ولو حسبتها هتلاقى والهل فرقها عن المحلات ال 50 ولا ال 100 جنيه بتصرفها مواصلات وتضيع وقت والله ومشوار ما يعلم بيه الا ربنه وتلاقى نسك واخد لعبه واضحك عليه بيها ودا الاحساس اىل هيجلكم بعد كده خصوصا فى المسدسات الصوت
ثانيا الراجل ا شريف ابو ضيف
بصو بجد الراجل دا قمه الادب والاحترام هو والناس الىل شغالين معاه من الالستاذ الىل بيقف فى فرع شبرا والانسات الى فى الفرع لحد الاستاذ شريف شخصيا معامله راقيه جدا ثقافه وادب وتربيه فوق الوصف يقف معاك بنفسه ويفهمك بالراحه وتتحاور معاه فى كل حاجه حتى لو مش هتشترى برده راجل معاملته غايه فى الادب بصراحه واسعاره ممتازه جداااااااااااا بالنسبه للقومسنجيه الىل بيبعولنا وبنفتكر نفسينا جبنا حاجه كويسه انما عند استاذ شريف الله يكرمه بجد معامله محترمه بتشترى من محل محترم بتاخد بضاعه كويسه بسعر ممتاز وفاتورة معتمده حاجه فوق الوصف لكن لاياخذ عليه بصرحه الا انه بيتاخر علينا فى العروض شويه بس الهل يكون فعونه لكثره انشغاله والاحداث الى حصلتله
ثالثا المهندس هثم خضر او trainm
لامانه متعملتش معاه دا صديق ليا راحله اسكندريه بصراحه وكلمه حق تتقال فى حقه الراجل دا اول من عرفنا بالعروض الجامده على الاسعار اول لما نزلت وراجل قمه فى الادب والاحترام والذوق واحترام العميل واسعاره كويسه جدا جدا جدا واول واحد بيعرض بضاعته بسعر رخي بسراحه ومش بيستغل حد
رابعا الاستاذ احمد قادر
داب قى راجل غاوى بجد سلاح ومش بيشتغل فاى بس ما شاء الله عليه لو انت للى بتبيع الحاجه ام 50 ياخدها مننك ب 10 هو كده
خامسا الاستاذ عنانى
بصراحه لا اتعملت معاه ولا حد اعرفه اتعامل معاه بس كل ما يوخذ عليه بصراحه حاجته غاليه انما علشان مش اظلمه مش اتعملت معاه

الى اللقاء فى الجزء التانى من الحقيقه لتجار المنتدى

الجزء الثانى من تجار السوق
سادسا بقى الاستاذ smsmn8888
بصراحه مش عارف اقول عليه هو نفسه يبقى تاجر لكن مش عارف هو بيفضل يفطس البضاعه للناس ويبوظ مواضيعهم علشان يقلل سعرها وتانى يوم تلاقيه واخد الحاجه وبيبعها اغلى 50 جنيه ةولا حاجه ماشى يا سيدى مش عيب بس ما تموتش اسعار الناس بالطريقه دى دا اسلوب مش بحبه اصلا
سابعا الاخ جودريلا اللى بقى جودزيلا ثم godzila ثم الان old hunter
دا شخصيه مش عارف اقول عليها ايه شايفين كام اسم عارفين ليه كل مره يدخل يسب ويشتم فى الاعضاء الاداره المحترمه تقفل الاكونت بتاعه يسجل باسم تانى دا بقى راجل الله يسهله انا محافظ على ادب الحوار اهو مش راضى اغلط بس تحس انه مريض نفسيا يشتم فى الاعضاء ومحدش عارف يتواصل معاه وبيقول كلام كده مش رزين ومره عمل موضوع بحاله بيشتم عضو بالفاظ يعنى خارجه جدا وواهم نفسه انه فاتح محل والىل عايز يجى المحله ماشىىىىىىىىىى مش هنغصب حد يروح انما ليه الكدب بالله عليكو حد هيعرف يطلع ترخيص محل سلاح دلوقت بالعقل كده مهما كان سيبكو من دا كله شوفو طريقه مع الناس بالاكونت القديمه وانتو تعرفو
ثامنا الاخ affroto
دا مش سوق بلطجيه يا اخ عفروتو للى بتبيعه دا يبيع مطاوى وخناجر واسلحه بيضاء تحت مسمى الصيد بالله عليكو مين بيصطاد يمام هيمشى حاطط خنجر مارينز فجنبه دا لاواحد بيبقى ماشى بشفره لذبح اليمام بالعافيه وخايف وكل دا بيبعه تحت مسمى الصيد لا واسعار ايه ما شاء الله استغلال ما بعدها استغلال ويقولك مش بكسب قى الحته الى 10 جنيهه وتلاقيه مره واحده منزل من 350 الى 280 ويقولك عرض طيب ليه بتقول كده من الاول وليه الكدب مش فاهممممممممممممم
ودلوقت بقى مع اكسلنس
بيبع الهوا للناس حبه حجره قلم وصاعق ناموس يقولك استيك مصرى والكتريك ويعمل حكاوى وكلام وحوارات كل يوم ويقولك لولا الستيك مش عارف كنت اتعرضت لايه ومش عارف ايه وكلام كبير او بالكدب ويبيع اى حاجه
اه كنت هنسى
الاخ العربى من طاقم الاداره
غاوى يموت اسعار للناس والىل فالح فه حط صورة لو سمحت تحط صوره تلاقيه عتلك رساله عايز يشترى منك الحاجه بنص تمنها ولو اتكلمت يا ربىىىىىىىىىىىىى
الى القاء فى الجزء الثالث من تجار المنتدى
الجزء الثالث
دول بقىالتجار اللى طلعين فى المقدر جديد وعاموين نفسهم تجار نص الليل ودول بقى لسه شويه وهنشوف ميتهم ايه
اه حاجه اخيره طبعا نص الناس دى الىل اتكلمت عنها من الطاقم الادرارى حتى هشام سمير الىل كل ما يشوفك يشتم فى الاداره وفى احمس خلوة من الطاقمالادارى (فين ايام عم جلال خليفه فاااااااااااكر يا هشام)
طبعا مش بعيد يحفو عضويتى كمان لكن مش مهم انا كده ارتحت وريحت ضميرى
محمد اسماعيل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-06-26, 07:59 PM   #2
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: هام جدا رجاء الدخول فى واحد هيخسر عضويته بسببكو علشان ينصحكو

والله يابرنس كلامك فعلا تحس ان الواحد ممكن يقتنع بيه لانه مقنع بجد ربنا يبينلنا الصادق من الكاذب وبرجاء من ططاقم الاداره الناس المحترمه تمسح الناس اللى مش كويسه اللى بتأذى الغلابه اللى زى حالاتنا

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-26, 09:16 PM   #3
أبو شمس
صياد قديم

الصورة الرمزية أبو شمس

أبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدى

ا / محمد اسماعيل
تحية طيبة
لا املك ان اكذبك و ذلك لسببين
1 - ليس لي الحق في ذلك
2 - انني اري بعض الصدق في كلامك
و لكن لكل واحد عقل يمكنه ان يحكمه
و يستعين باهل الخبرة
و لي طلب عند حضرتك و كل عضو
غيور علي ذلك المنتدي
لا تقارن احد باحد حتي لا تثير فتن
بين الاشخاص
الاستاذ / جلال خليفة شخصية محترمة
و انا اعرفه جيدا و لكن ليس له مكان بيننا
الان علي المنتدي
و الاستاذ هشام سمير
كذلك اعرفه جيدا و هو شخصية محترمة
و لكني لا اتعامل مع احد فيهم في موضوع
البيع او الشراء حتي لا تخسر احدهما
و ذلك عملا بالمثل
اللي تحبه و لا تناسبه و لا تشاركه
اخيرا اتمني ان يرجع المنتدي لسابق عصره
و ان ينظر كل واحد داخله و يحاول ان يصلح من نفسه
حتي نرتقي بانفسنا و بلدنا
و خلوا بالكوا احنا عندنا مشاكل اكبر بكتييييييييييير
يا ريت نحاول نضيع بعض الوقت محاولين معرفة حل
هذه المشاكل
اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه

قال صلى الله عليه وسلم (كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان سبحان الله وبحمده ** سبحان الله العظيم)

أبو شمس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-26, 09:18 PM   #4
elshemerly
صياد متفاعل

elshemerly مستواه غير معروف

i am with you in some point and some points i am against you
no need to show that now but why u said that they will delete u i don't think so my friend
not because iam against some one and he have the authority he can delete me
look if you have been deleted because what u said i will not enter this montada any more
&7oreyet el ra2y ya basha
thanks
elshemerly غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-26, 09:45 PM   #5
msa_79
صياد متقدم

msa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريق

واضح انك مصر تعمل مشاكل او داخل اصلا عشان تعمل مشاكل بدليل انك مصر تعيد الموضوع ده ياريت الادارة تحذف الموضوع منعا للمشاكل ولعدم الزج باسماء اشخاص محترمين في امور ليس لهم ذنب فيها
ربنا يرحمنا ورحم المنتدي من اللي غاويين مشاكل
msa_79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links