الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-14, 10:56 PM   #1
_SAIKO_
عضو متألق

الصورة الرمزية _SAIKO_

المدينه: الاسماعيلية
_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي كنت عند فتح الله انهاردة ..

طبعا انا كل ما افتكر اني كنت عند فتح الله اضايق و كل مرة اقول لنفسي يابني ماتروحش هتضايق و تعكر مزاجك عالفاضي الاقي نفسي بقول لنفسي يا عم روح يمكن الامور اتعدلت انت هتخسر حاجة و اروح و اتعكنن بردة .. ندخل ف صلب الموضوع و مش هطول

سعر الفرات 1700 جنية . محدش يتعصب و محدش يتضايق هو دة الحال اللي يعصبك ان في واحد كان بيشتري الفرات جنبي و شكلة خام مايعرفش حاجة لدرجة ان اصلا مش عارف فين الامان و مش عارف امتي الاجزاء تتشد و امتي بتوقف و الراجل عمال يشرحلة .. كان نفسي اغمزلة واقولة تعال و انا اجيبهولك ب 1450 او 1500 ..حرام النصباية

قيس علي كدة اسعار باقي المسدسات

سعر الطلق الالماني 7 جنية للطلقة مع اني اعرف واحد بيبعها ب 6 جنية

_SAIKO_ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-08-14, 11:24 PM   #2
ibiza
صياد متفاعل

ibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريق
افتراضي Re: كنت عند فتح الله انهاردة ..

شكرا للافادة وتبادل الخبرات طيب والطلق اللي حضرتك بتقول الماني ب6 جنيه للتسعة ملي واسم الماركة اية ولو حبيت اخد علبة تجبهالي وشكرا
ibiza غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-14, 11:46 PM   #3
محمد ياقوت
صياد قديم

الصورة الرمزية محمد ياقوت

محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: كنت عند فتح الله انهاردة ..

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_ مشاهدة المشاركة
طبعا انا كل ما افتكر اني كنت عند فتح الله اضايق و كل مرة اقول لنفسي يابني ماتروحش هتضايق و تعكر مزاجك عالفاضي الاقي نفسي بقول لنفسي يا عم روح يمكن الامور اتعدلت انت هتخسر حاجة و اروح و اتعكنن بردة .. ندخل ف صلب الموضوع و مش هطول

سعر الفرات 1700 جنية . محدش يتعصب و محدش يتضايق هو دة الحال اللي يعصبك ان في واحد كان بيشتري الفرات جنبي و شكلة خام مايعرفش حاجة لدرجة ان اصلا مش عارف فين الامان و مش عارف امتي الاجزاء تتشد و امتي بتوقف و الراجل عمال يشرحلة .. كان نفسي اغمزلة واقولة تعال و انا اجيبهولك ب 1450 او 1500 ..حرام النصباية

قيس علي كدة اسعار باقي المسدسات

سعر الطلق الالماني 7 جنية للطلقة مع اني اعرف واحد بيبعها ب 6 جنية
نحن نختلف عن الاخرون مع تحيات محمد ياقوت & هشام سمير &اسواق حمزاوى & محمد ابوسيف & ابو ساجد
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-15, 03:33 AM   #4
جلوك
صياد نشيط

المدينه: امبابة
جلوك مستواه غير معروفجلوك مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
نحن نختلف عن الاخرون مع تحيات محمد ياقوت & هشام سمير &اسواق حمزاوى & محمد ابوسيف & ابو ساجد
بصراحة احنى منغركو منعرفشى نمسك طبنجات
سورة الدخان ......تمنع اهوال يوم القيامة
سورة الواقعة........تمنع الفقر
سورة الملك.........تمنع عزاب القبر
سورة الكوثر .........تمنع الخصومة
سورة الكافرون.......تمنع الكفر يوم القيامة
سورة الاخلاص ......تمنع النفاق
سورة الفلق........تمنع الحسد
سورة الناس ...... تمنع الوسواس

ارسلها الى عشرة من اصحابك وستتسائل عليها يوم القيامة
جلوك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-15, 12:10 AM   #5
mr vigo
صياد قديم

الصورة الرمزية mr vigo

mr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيده

على فكره ياسايكو

الموضوع أوقات بيختلف في المحلات عن التجار

لآن التجار مش بيدفعو ضرايب وأيجارات وحاجات كتيره تانيه زي المحل

ده غير ان كتير بيقتنعو أكتر لما البضاعه تكون جايه من محل مضمون

لانه على الاقل بيكون سهل أعادة ترجيعها أو استبدالها

وفي الاخر انا مش متحيز والله للمحلات

لكن ربنا يهديهم ويملى عينيهم
غير مقروء 12-08-15, 03:17 AM   #6
kiko_2015
صياد قديم

المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr vigo مشاهدة المشاركة
على فكره ياسايكو

الموضوع أوقات بيختلف في المحلات عن التجار

لآن التجار مش بيدفعو ضرايب وأيجارات وحاجات كتيره تانيه زي المحل

ده غير ان كتير بيقتنعو أكتر لما البضاعه تكون جايه من محل مضمون

لانه على الاقل بيكون سهل أعادة ترجيعها أو استبدالها

وفي الاخر انا مش متحيز والله للمحلات

لكن ربنا يهديهم ويملى عينيهم
استاذي الفاضل...نحن اصحاب محلات ايضا و بندفع ضرايب و مياه و نور و مرتبات و عمولات كمان..الفكره ان المشتري الخام بيتنصب عليه من الاخر
غير مقروء 12-08-15, 12:12 AM   #7
_SAIKO_
عضو متألق

الصورة الرمزية _SAIKO_

_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى

والله يا استاذ محمد فعلا مختلفين عن الاخرون ربنا يكرمكم

انا شوفت 3 مسدسات معروضين واحد بي 29 و لقيت المعدن بتاعة حديد زي الحي استغربت و هو لونة فضي

هل دة فعلا موجود ف ال بي 29 ؟

غير مقروء 12-08-15, 12:50 AM   #8
hassan ahmed
صياد متفاعل

hassan ahmed في بداية الطريقhassan ahmed في بداية الطريقhassan ahmed في بداية الطريق

هل السعر معقول ام لا
hassan ahmed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-15, 01:06 AM   #9
Undertaker
صياد متفاعل

Undertaker مستواه غير معروف

طب ايه رأيك بقه انا كنت برضه النهارده عند محل اسلحه ذواتي شويه للي بيضربوا نار بالشوكه و السكينه و لقيت عنده الوالتر البي ٩٩ ب ٢٥٠٠ جنيه و الجامو البي ٨٠ ب ١٨٥٠ و الجامو الاى اف ١٠ ب ٢٠٠٠ جنيه و قيس على كده كل المعروض... الفكره كلها ان الموضوع عرض و طلب و زي ما في ناس بتستهدف عامة الشعب اللي هو احنا و بتبيع بأسعار معقوله في ناس برضه بتستهدف اولاد الذوات و عديمي الخبره و بتبيع بأسعار تصل احيانا لضعف سعر السوق..... و ربنا يوفق الجميع
اللهم انت ربي لا اله الا انت عليك توكلت و انت رب العرش العظيم ، ماشاء الله كان و ما لم يشأ لم يكن ، لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ، اعلم ان الله على كل شيء قدير وان الله قد احاط بكل شيء علما ؛ اللهم اني اعوذ بك من شر نفسي و من شر كل دابة انت آخذ بناصيتها ، ان ربي على صراط مستقيم .... من قال هذا الدعاء صباحا و مساءا لم يصبه في ماله و لا في داره ولا في اهله ولا في نفسه شيء يكرهه.
Undertaker غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-15, 01:09 AM   #10
_SAIKO_
عضو متألق

الصورة الرمزية _SAIKO_

فيجووووو حبيب قلبي .. بصراحة عندك حق بس مش للدرجادي .. انا شوفت محل عندنا بيبع الفرات ب 1800 و الجاكال ب 2400 جنية و ال بي 29 1400

غير مقروء 12-08-15, 01:10 AM   #11
Undertaker
صياد متفاعل

Undertaker مستواه غير معروف

بالمناسبه كلام مستر فيجو برضه صحيح ميه في الميه و ان كان ده مايمنعش ان معظم تجار المنتدي إن لم يكن كلهم هم قمه في الاحترام و الاخلاق و معظمهم بيرجع الحاجه او يبدلها لو معجبتكش بدون اي مشكله...
اللهم انت ربي لا اله الا انت عليك توكلت و انت رب العرش العظيم ، ماشاء الله كان و ما لم يشأ لم يكن ، لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ، اعلم ان الله على كل شيء قدير وان الله قد احاط بكل شيء علما ؛ اللهم اني اعوذ بك من شر نفسي و من شر كل دابة انت آخذ بناصيتها ، ان ربي على صراط مستقيم .... من قال هذا الدعاء صباحا و مساءا لم يصبه في ماله و لا في داره ولا في اهله ولا في نفسه شيء يكرهه.
Undertaker غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-15, 01:16 AM   #12
AGM
صياد نشيط

الصورة الرمزية AGM

المدينه: Cairo
AGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريق

انا في محلات مشهوره لا داعى لفضحها :d ( كلام في سركو محلات " بركه " ) بتتعامل مع مستورد كنت بجيب منه نظارات قبل ما اجيب لنفسي وفرست كوبي بردو ومكتوب في المحل اوريجنال طبعا انا ببيعهم بـ 170 في الاعلانات المدفوعه وهنا في المنتدى ب 145 وهوا كاتب عليها 900 في التخفيض (k) >>>
:d
غير مقروء 12-08-15, 03:39 AM   #13
hafez
صياد نشيط

الصورة الرمزية hafez

hafez مستواه غير معروفhafez مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Skype إلى hafez

ربنا يخليلنا المنتدي و يهدي الناس علي بعض و يبطلو كلام عرض و طلب انا تاجر و مش معني ان الحاجه بجنيه و شاحه في السوق ابيعها ب2جنيه انا اسف بس كده في جنيه حرام دخل جيبك حتي لو الزبون دفعو و هو مبسوط.....
غير مقروء 12-08-15, 07:05 AM   #14
المحارب5
Banned

المحارب5 مستواه غير معروف

بص يا باشا باختصار انك بتاخد حاجة مضمونة من محل وبافورتها علشان لو فى اى مشكلة فى المسدس تغيرو بالفاتورة وانت حاطط صابعك فى عنية ويكفتى انك بتاخد من المحل فرز اول وميقدرشى يديك حاجة وحشة علشان سمعة المحل وتريح دماغك من المواضيع اللى بنشوفها فى ترجيع المسدسات اللى فيها مشكلة معلشى فرق 300 جنية بس تضمن انها فرز اول ومية مية وبفاتورتها معتمدة من المحل
المحارب5 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-15, 03:09 PM   #15
مورو
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية مورو

المدينه: القاهرة , شبرا مصر
مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى

عادي ياجماعه انا النهاردة سألت عند أ/ شريف ابو ضيف على الجاكال البنت اللي موجوده في المحل قالتلي 2000 جنية

sponsor links