1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ورشة الاسلحه

ورشة الاسلحه صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 11-12-19, 07:01 PM   #11
owkean
صياد قديم

owkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيده owkean غير متواجد حالياً

بس يا جماعه في كل الاحوال اللي يعرف طريق الابره اللي هي الشاكوش او الطارق بتاعه يقولي لاني المسدس ده غالي عليا

التوقيع: تقبل مروري وفائق احترامي

غير مقروء 11-12-19, 09:26 PM   #12
heshamhassan2011
صياد متفاعل

heshamhassan2011 مستواه غير معروف heshamhassan2011 غير متواجد حالياً

باشا يعني انا لو معايا واحد زي ده و ضربت بيه رش نمره واحد بعد ما فتحتله المسوره حيشتغل ؟؟؟
و هل ماسورته تستحمل خروج المقزوف ؟؟ و ضربت بيه كام بليه و شكراا لتوضيح حضرتك
و المسدس ده بيشيل 6 طلقات صح ؟؟

التوقيع: لا تأسفن علي غدر الزمان لطالما رقصت علي جثث الاسود كلاب
لا تحسبن برقصها تعلو علي اسيادها تبقي الاسود اسودا و الكلاب كلاب

غير مقروء 11-12-20, 03:08 PM   #13
owkean
صياد قديم

owkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيده owkean غير متواجد حالياً

لا المسدس ده 12 طلقه مش 6 وهو ماسورته مفتوحه بس فتحات الساقيه عايز توسع شويه لاكن كام طلقه عمره الافتراضي دي انا مقدرش افتي فيها لاني بعد ما اتعلمت اعملها وبقيت بحاول انشن بيها المسدس كانت ابرته مش مظبوطه شويه فايبيضرب علي الطرف حاولت اعدلها اتكسرت ومن يومها وانا بدور علي وحده زيها ولما لقيت مسدس تاني مع واحد زميلي اشتريته منه مستعمل وبعدها باسبوع التانيه اتكسرت عشان الابره من معدن الظهر وهي دي حكايتي مع المسدس ده

غير مقروء 11-12-20, 09:53 PM   #14
heshamhassan2011
صياد متفاعل

heshamhassan2011 مستواه غير معروف heshamhassan2011 غير متواجد حالياً

شكرا لحضرتك و ربنا يوفقك و تلاقي طلبك ان شاء الله و معلش هو المسدس ده بيعمل في حدود كام ..؟؟ و شكرا مره ثانيه

التوقيع: لا تأسفن علي غدر الزمان لطالما رقصت علي جثث الاسود كلاب
لا تحسبن برقصها تعلو علي اسيادها تبقي الاسود اسودا و الكلاب كلاب

غير مقروء 11-12-20, 10:29 PM   #15
الجباروت
صياد متقدم

الجباروت مستواه غير معروفالجباروت مستواه غير معروف الجباروت غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الجباروت

هو قصدة غلى الرش اللى اد عقلتين من الصوباع ام جنية
دى خطر ياشباب

غير مقروء 11-12-21, 03:48 PM   #16
owkean
صياد قديم

ده تمنه حاليا في حدود 100 او 150 جنيه ده اخر مره شوفته بس الكلام ده من سنه ومش عارف بعد الثوره ايه ظروفه وكانت الطلقه بتاعته الكبيره ب جنيه1 والصغيره .25 قرش

غير مقروء 12-01-05, 10:18 PM   #17
kirolloselgharabawy
صياد جديد

kirolloselgharabawy مستواه غير معروف kirolloselgharabawy غير متواجد حالياً

انا عندي المسدس ده هو من زمان عندي بس سليم و عايز ابيعه
للتفاوض 01285821078*

غير مقروء 12-01-06, 12:02 AM   #18
القناص2010
صياد نشيط

القناص2010 مستواه غير معروف القناص2010 غير متواجد حالياً

السلام عليكم
عندى اقتراح انك تفك المسدس هتلاقى 3 مسامير صغيرة فى الجانب الايسر فكها بمفك صليبة رفيع وفك الشاكوش وهات القطعة المكسورة وروح اى مسبك وخلية يصب زيها انتىمونيا او نحاس والنحاس افضل بس اغلي شوية وتحط مكان الابرة حتة صلب عشان ما تتكسرش تانى وتعملة عملية برد وتنعيم بمبرد حدادة وصنفرة ناعمة وترشة اسود وركب واضرب هايكون احسن من الاول ان شاء الله وهايتكلف من 20 الى 30 جنية وانتا وشطارتك مع المسبك وبالتوفيق

غير مقروء 12-01-13, 01:49 AM   #19
khaled_sabry
صياد متفاعل

khaled_sabry مستواه غير معروف khaled_sabry غير متواجد حالياً

يااااااااااااااااااااه
هو المسدس ده لسه عايش
اصل والدى كان عنده مسدس الصوت ده زمااااااااااااااان و انا فى المرحله الابتدائيه وكنت بحب المسدس ده جداااااا
بس للاسف اداه مره لأولاد واحد صاحبه كسروه نصين ... الكلام ده كان فى سنه 1989
ولما وصلت للمرحله الثانويه اشتريت مسدس ساقيه برضه بس ماعرفشى موديله ايه (كنت افتكره زى المسدس الفقيد) بس كان سئ جداااا و كان بيفوت بعض الطلقات و الشاكوش يخبط فى الخزنه بين الطلق
اشكرك انك فكرتنى بالذكريات دى من الصوره

غير مقروء 12-01-13, 02:05 AM   #20
Max.1
صياد قديم
الصورة الرمزية Max.1

Max.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريق Max.1 غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر MSN إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Skype إلى Max.1

ربنا يكفيك شره

التوقيع:
اذا اكتمل العقل قل الكلام

خلقنا باذنين و فم واحد لنسمع اكثر ما نتكلم

مصطفى

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم