الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-08, 06:38 PM   #1
don'tshoot
صياد نشيط

الصورة الرمزية don'tshoot

المدينه: القاهرة
don'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريق
افتراضي إزاي هشام سمير يعمل كده؟!!!!

السلام عليكم ورحمة الله

ده كلام للأستاذ جلال خليفة في منتداه:

اقتباس:
هو القديس هشام سمير
رجل البر والتقوي خفيد النبياء المظلوم تصورا القصة كالتالي

دخل عضو اسمة جامو واخذ شتيمة في الناس ودخل وليد رد علية انا كنت ساعتها بردة كلمني محمد حافظ ووليد رجمي الحق جامو علي المنتدي وفعلا دخلت وشوفت الي بي
مش هو بتاع جامو "" الهاكر "" القرصان
اتكلمت مع وليدبسرعة وقلت لة دا مش اسلوب احمد خالص المهم قلت لة استني وبسرعة اعطيتة الرقم الخاص جدا جدا بتاعي وهشام طبعا وقع في الفخ واتصل بيا اول ا سمع صوتي ارتبك ودخل في موضوعات ومين مغايا مش الامهندس وليد ههههههه
منظر ولا بتوع السيما قلت لة لا طبعا معلش لاستاذ جلال انا بكلمك علشان موضوع في المنتدي عندنا هههههههههههههههههههه
قفلت وبعد ن خلصت سحور وكلمتة ساعة ونصف بيتفاوض باسم الهاكر احمد " القرصان " في التازل عن المحصر في مقابل ان يعطينا الداتا ووطبعا طوال ساعة ونصف لم يتوقف عن ذكر الله واخلاق المسلمسن وانة ممكن يعمل ويسوي وانا بكل هدوء قلت لة ان الاقانون هو الفيصل وبعدبن راح داخل في موضوع رجوع الاستاذ/ محمد انور وراح واخدنا الي شلالات نياجرا وهوب اتكشف القديس هشام سمير
" ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين " ضدق الله العظيم
نصيحة الي العقلاء انا قلت لكم ما حدث والاعضاء جميعا هنا وهناك يعرفون المهندس وليد رحمي وهو من اعيان البحيرة ومن الاخلاق التي يعرفها الكثير وان اطلب شهادتة .
واتدث الان الي الهاكر احمد هل فوضت هشام سمير في حل المشكلة لقد حل المشكلة بادعاءة شخصيتك فهل سمحت لة بذلك
ارجو ان يكون الحكم من منتلق ان " الفتنة اشد من القتل "
الموضوده ده شخصي بين أحمد جامو وبين المنتدي التاني..... ازاي هشام سمير يدخل ويعمل نفسه أحمد جامو ويسيئ للمنتدي هنا كونه مشرف ومن الإدارة؟!!!

الكلام ده أنا كتيته هنا علشان هو بيمسح أي انتقاد ليه في القسم العام....
don'tshoot غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-08-08, 06:57 PM   #2
waleedrahmy
صياد متقدم

الصورة الرمزية waleedrahmy

المدينه: في المسكن
waleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: إزاي هشام سمير يعمل كده؟!!!!

تابعوا كلام ا/جلال خليفة.................الدليل علي انة جامو المزيف هو هشام سمير

بطبيعة الحال دخل القديس هشام سمير امس وسوف ينكر ذلك والغريب ان الكذب والكذب ثم الكذب هذة صورة لموببلي الخاص جدا جداجدا موجود عيلة اتصال هشام سمير في الواحدة صباحا وهو نفس توقيت دخول ج ا م و العضو المزيف الحكم لكم ليس هنا بل هناك ليعلم الجميع من هو الذي يثير الفتنة والضغائن بين الناس وان ترفصوا هذا العمل المشين وهذة رسالة الي العقلاء فقط
ولعلموا انني لم اكذب في كلمة قلتها علي هشام من قبل ولة الله .
وان تحكموا فاحكموا بالعدل

ودي صور من موبيل ا/جلال خليفة تبين الاتصالات الصادرة والواردة....................
waleedrahmy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links