الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-06-27, 08:36 PM   #15
Bebeto
صياد قديم

الصورة الرمزية Bebeto

المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: للبيع الانيقه الدقيقه كرال ماججنوم الغنيه عن التعريف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekabasy مشاهدة المشاركة
صباح الخير يا عدولة
وصباح الخير يا نسر
اولا انا مابهزرش
نسر هو اللى بيهزر
وانا كل اللى حصل انى اتفقعت مرارتى لما قريت كلامة
وشوفت انة بيقول كلام مش مزبوط
وممكن اى مبتدىء يدخل ويصدق كلامة ويشترى بندقية فاكرها هتوقع طيارات
ويتفاجىء انى محتاج يصرف 300 ...... 400 جنية عشان يزبطها

نسر قال
للبيع البندقيه الدقيقه...........مين بيفهم هنا فى المنتدى يقول ان الكرال دقيقة نسر بيهرج
والانيقه كرال ماجنوم......هعدى الأنيقة دى ولو انها مافيهاش اناقة
بشك فيبر ممتاز بشكل انسيابى جميل البندقيه.....معروف ان الدبشك الخشب القصير افضل لا بيحك مع الكسر ولا بيبيتكسر من عند المسامير

مجهزه بامان من الاسفل اوتوماتيك.....عفوا الأمان اللى تحت مش اوتوماتيك لازم تحركة بايدك...الأتوماتيك فى الموضوع ان البندقية مابتضربش لوحدها بعد الكسر مباشرة ودا بيمنع الماسورة انها تضرب فوشك ودى ميزة

نشانات فسفورى دقيقه جدااا.........النشان الخلفى بيتحرك..بيتحرك....بيتحرك.....يبقا مين اللى بيهرج
ومظبوطه على الصيد.........بتهرج صح.........هل حضرتك عدلت فيها التعديلات المتعارف عليها عشان تبقا مزبوطة على الصيد....والله العظيم بتهرج..........اية اللى زبطتة فيها؟؟؟

الكيس الاصلى بتاع بلادها...........هههههههههه هههههههههه هههههههههه انا فعلا بحب املا المواضيع هههههههههه عارف لية كلامك بيضحك....الكيس الأصلى....وبتاع بلادها....طب والنبى الاقيش السلوتبة الأصلية اللى كانت قافلة العلبة بتاعتها...ههههههههههههه
السعر ولا فى الاحلام ............انا مابعلقش على السعر ....مابحطوش فى دماغى لكن بيلفت انتباهى الأفورة to be over man...وبرضة مش هغلق على السعر.......

جنيه مصرى............هههههههوهل تغيرت العملة الى الزاباطا..........ماتكتب جنية وخلاص....والا انت عامل حساب الأخوة العرب والأجانب..ههههههههه
فقط لا غير.......دى طبعا نهاية الفاتورة

فية بقا حاجة تموت من الضحك وانا طالب تفسير حضرتك
حضرتك ضفت للبندقية موضوعين ورا بعض هنا فى المنتدى....قولت يمكن خطأ نت هنج وا حاجة
لقيتك فى منتدى صديق برضة ضفت موضوعين للبندقية ورا بعض...........

لية ضفت موضوعين للبندقية ورا بعض..... هنا وهناك؟....اية الحكمة........الهدف....مين نصحك بتقنية اضافة موضوعين للبندقية ورا بعض.......لية الدبلرة دى

يا نسر انا مفيش حاجة شخصية بينى وبينك....لكن بجد كلامك عن البندقية كان مستفز ومغلوط ويخلو من الحقيقة....وبصراحة فية ناس كتير مبتدئة بتدخل المنتدى وممكن تصدق الكلام اعتمادا على سمعة المنتدى...وتتفاجىء بدقة الكرال اللى حضرتك وصفتها...دا اكبر عيوب السوستة الأصلية للكرال هو التشكيل...
انت عارف بجد كلامك بوظ سمعة الكرال....
كنت بكل بساطة تقدر تقول انها القوية فى فئتها السعرية...وانها القوة الغاشمة الشعبية السعر....كنت تقدر تقول انهاقوية البنيان ويمكن زيادة قوتها بتركيب سوست مختلفة زى الجامو شادو او الديانا......

نسر انت كعضو حبيبى وكفاءة....لكن تقول كلام مش صح ومضلل بهدف البيع....انا شخصيا كعضو ماحبش اشوف حد مبتدىء بيضحك علية بالكلام دة...........
وخالص تحياتى وارق امنياتى بالتوفيق فى البيع.......بس بالحق

على فكرة انا عندى كرال هههههههههههه

يا راجل حرام عليك هههههههههههههههههههههههههههههههه انا قولت اعدي المشاركة اللي فاتت و خلاص بس انت فصلتني ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الاقيش السلوتبة الأصلية اللى كانت قافلة العلبة بتاعتها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههه
بالتوفيق لصاحب البندقية و طارق باشا بينصح بس بطريقة لذيذة ههههههههههههه
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

الكلمات الدلالية (Tags)
بندقيه كرال ماجنوم

sponsor links