المحادثة بين panzer00 و Ahmed Bahr
عرض رسائل الزوار 1 إلى 7 من 7
-
موجود ان شاء الله يا باشا
-
والله انا نفسي اخدمك بس والله ربنا عالم الظروف اللي الواحد فيها واخره عشان انا حايي اني انت عايزه 450وعموما دا رقمي 01127717012وانا اسمي احمد بحر
-
انت فعلا لو مقدر الياماها مش هاتقول السعر دا ابدا ياباشا
-
معاه الجراب انا اشترتها معاه عشان انا مش هامشي في الشارع بالكرتونه \ولسه علي الاوتار الملصق بتاعه
-
بص والله عشان الظروف انا هبيع ب500وانا تحت امرك وبالنسبه لسعره جديد مع العلم اني قولتلك انه جديد اسئل سيادتك عليه وشوف
-
ياماهاc40 الجيتار موجود جديد لانج لم يستخدم وانا ببيع عشان الظروف وعشان انا كمان معايا واحد غيره\
-
السلام عليكم الجيتار اللي انت عاوزه موجود ان شاء الله هو جديد لانج لم يسنخدم بس انا عايز ابيعه لظروف خاصه كمان عشان انا معايا واحد غيره هو ياماها c40