أستاذ أحمد
الأخ إلي عارض صورة مسدسي وبيتفاوض علي بيعه تصرفه غير مفهوم بالمره، ولما حضرتك لاحظت أن صورة مسدسه موجوده في الموضوع الأصلي بتاعي كان تبريره أقبح من ذنبه هو إنه مصورش مسدسه.... من فضلك أنا أسجل إعتراضي علي وجود صورة مسدسي إلي رفعها في موضوعي بناء علي تعليمات المنتدي في موضوع شخص آخر، وبعدين مين قال إنه عنده مسدس اصلاً مش يمكن نصاب من النصابين الكتير إلي مالو البلد؟؟ رجاءً التدخل وشكراً مقدماً.
لينك الموضوع
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=14635