المحادثة بين ghosthunter و عبد الرحمن والي
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
-
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أستاذى كيف الحال، عيد سعيد عليك إن شاء الله
أنا لاحظت إن حضرتك لسه مشترك النهارده وعند حضرتك ديانا 54 ، أنا عندى ديانا 50 درجة 2 يعنى تقريبا زى بتاعة حضرتك أو تختلف مش عارف بالضبط
أنا لسه داخل المنتدى جديد واكتشفته بالصدفة وعاجبنى جدا، وفكرة فريق الديانا دى عجبتنى أكثر
أنا يمكن ما اصطدتش قبل كده لكن حابب الموضوع ده ونفسى أخرج مع حد يكون بيصطاد
أنا بعت لحضرتك إضافة صداقة أتمنى تضيفنى ونتواصل
شكرا