الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > حورس
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

المحادثة بين حورس و kiko_2015
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4
  1. kiko_2015
    11-10-15 12:15 PM
    kiko_2015
    اخي الفاضل..الريتاي لازم يتركبلو طبه..لاي استفسار كلمني 0116058207
  2. حورس
    11-10-15 06:38 AM
    حورس
    اخى الكريم . اولآ. شكرا على الاهتمام و انا سعيد بمعرفت حضرتك
    ثانيآ . هل الريتاى لزم يتركبلو طبة ولامش مهم وما هو افضل مقاس بلى له
    وهل هو موجود عندحضرتك وثمنو كام
    و ياطرى فى منو مودلات ام موديل واحد يعنى فى ريتاى 220 و 225 و 226 مثل الحى ارجو الافادة
    مع الشكر
  3. kiko_2015
    11-10-15 01:34 AM
    kiko_2015
    اخي الفاضل..ارشح لحضرتك في ضرب البلي الريتاي بارون و البي 29
    لكن الريتاي بارون غير مستحب في ضرب بليه مقاس 5 لانها كبيره وممكن ان تحتك بالماسوره اثناء الضرب
  4. حورس
    11-10-15 01:02 AM
    حورس
    السلام عليكم .
    ارجو تقبل مرورى انا اوريد ان اشترى مسدس ريتاى مفتوح يرمى بلى و كنت عايز اعرف هل الريتاى حلو ولا فى احسن منو ولو الريتاى كويس هل يركب لية طبة للبلى اقل من نمرة 5 و سعرو كام
    مع خالص تحياتى

الساعة الآن 06:19 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir