المحادثة بين حورس و kiko_2015
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4
-
اخي الفاضل..الريتاي لازم يتركبلو طبه..لاي استفسار كلمني 0116058207
-
اخى الكريم . اولآ. شكرا على الاهتمام و انا سعيد بمعرفت حضرتك
ثانيآ . هل الريتاى لزم يتركبلو طبة ولامش مهم وما هو افضل مقاس بلى له
وهل هو موجود عندحضرتك وثمنو كام
و ياطرى فى منو مودلات ام موديل واحد يعنى فى ريتاى 220 و 225 و 226 مثل الحى ارجو الافادة
مع الشكر
-
اخي الفاضل..ارشح لحضرتك في ضرب البلي الريتاي بارون و البي 29
لكن الريتاي بارون غير مستحب في ضرب بليه مقاس 5 لانها كبيره وممكن ان تحتك بالماسوره اثناء الضرب
-
السلام عليكم .
ارجو تقبل مرورى انا اوريد ان اشترى مسدس ريتاى مفتوح يرمى بلى و كنت عايز اعرف هل الريتاى حلو ولا فى احسن منو ولو الريتاى كويس هل يركب لية طبة للبلى اقل من نمرة 5 و سعرو كام
مع خالص تحياتى