المحادثة بين السجلابى الجيزه و عميدطيار
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
-
صباح الخير ممكن لو حضرتك عاوز اى حد يشتغل فى المحل بتاع الجيزة او اى فرع تابع لحضرتك انا حاصل على بكالوريوس تجارة خارجية ومعايا جميع اوراقى ( موقف التجنيد / الفيش الجنائى / والموهل وكل الاوراق اللى حضرتك عاوزة ) يارب يوفقنا ويكون فى عند حضرتك مكان للشغل وانا من شبرا مصر