الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > مهندس صيد
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

المحادثة بين مهندس صيد و redghost_7777
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
  1. redghost_7777
    12-03-04 08:33 PM
    redghost_7777
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    احييك على الموضوع الرائع وانا عايز جراب من دول بس عندي استفسارين تلاته كدا
    اولا انا معايا طبنجه صوت ايطالي بروني 9000 هل الجراب مناسب لحجم المسدس
    ثانيا طريقة الدفع هتكون الزاي
    ثالثا انا من سوهاج عارف انها مسافه بس عايز اعرف مصاريف الشحن
    ارجو الرد في اقرب وقت
    01000325533

الساعة الآن 09:00 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir