المحادثة بين البورسعيدي و محمد يونس
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
-
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك يا حازم باشا انت كمان واحشنى جدا جدا والله وكنت ناوى اجيلك الاسبوع اللى فات بس معلش كنت تعبان من الشغل وروحت بدرى على العموم فى اقرب فرصه ان شاء الله هجيلك فى رعايه الله.............