المحادثة بين حسين ابراهيم حسين و Mohamed Abd El-Hamid
عرض رسائل الزوار 1 إلى 6 من 6
-
وده تليفونى لو حبيت تكلمنى 01001252080
-
والله انا سمعت فى اسكندرية اسعار كتير اقلهم اللى انا اشتريت بيه 1600
-
يا ريت اكون شاكر ليك
بس قولى اسعار البندقية الكرال التركى عنده كام
-
الاول شكرا على قبول الدعوة وعاوز اطمنك انا برضه ماطلعتش قبل كده بس انا بحب الرماية جدا وانا عندى واحد اثق فيه جدا اللى اشتريت منه بندقيتى لو حبيت اديلك عنوان المحل
-
ديه حاجة تشرفنى يا استاذ حسين
و ان شاء الله نطلع نصطاد مع بعض بس المشكلة ان انا معنديش خبرة فى الصيد فده ماخرنى فى حكاية شرا البندقية
-
انا من اسكندرية ياريت تقبل صداقتى