المحادثة بين the best sniper و moorey
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
-
انت يله يا جابر بطل المواضيع الغريبه الي انت بتعملها دي يا غبييييييييييي و بعدين انت ليه قلت للقبطان ان انا هجيب كرال انا و انت بعد كده اتكلم عن نفسك يا غبي متجبش سرتي في ردودك دلوقتي لما تبقا قديم في المنتدي ابقا اتكلم عني برحتك
ههههههههههههههه